2023-08-17, 13:03
Medlem
Bara frågar? Hur ska människor respektera individer som fuskar genom doping? Mins ni Ludmilla Enquist som vann OS-guld som dopad? Sedan försökte delta i OS som bobåkare genom doping. Vilken folkstorm med negativa reaktioner.
Skillnaden mellan "bullen" Anna Took-inte klok"Book och Ludmilla är att sistnämnda erkände efter tydliga bevis. Vilket denne took-bookstolle aldrig skulle erkänna. Hennes vinst i B L grundades på laxeringsmedel, Ritalina och dylika viktminskande medel. Resultatet som konsekvenserna blev förstörda tarmar och kraftig viktökning igen.

Hela hennes liv är grundat och byggt på lögner med manipulativa framgångar i egocentriskt syfte. Det som jag reagerar starkt på med vrede att hennes took-bookerier orsakat och utlöst lagligt-känslomässigt misär som förstörd uppväxt för barnen.Dottern, "patt-Hulda" med tablettmissbruk och kriminellt tankesätt och sonen lill-snorre med sjukt pappakomplex, kriminell, torsk på spice-hasch-alkohol och gangstertendenser.
Är det en bra mamma och föräldraansvar, när de lär sig att lögner är enda sättet att nå framgång i samhället?

Denne idiot som varken vill eller kan förstå tanke och känslomässigt hur viktigt det är att vara en kärleksfullt bra mamma som värnar om sina barns bästa i livet. Alltså, utan droger, kriminella ( stölder, bedrägeri, knarka med olagliga medel bla.) beteenden och asociala leverne där lögner är deras syre för att kunna existera,
Skulle mina barn ha en tendens till detta, hade jag nog lagt in mig på psyket? Där hade jag vädjat om att bli lobotemerad och gråtit tills döden befriat mig.
Tala om att förstöra barn och deras möjligheter att få ett bra liv, enbart för egocentriska kickar i livet.
Fyyyyyyyyyyyyyyyyyy,vilken äcklig individ som fått livets vackraste gåva att bli förälder och utnyttjat dessa i enbart egocentriska syften.
Anna Took-inte klok-Book borde ta kvasten och flyga hem där hon passar in. Blåkulla som efter hennes ankomst blir bookknullas residens.
Citera
2023-08-17, 14:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
”Men man får inte glömma bort att hon är en av 70:talets mest omskrivna artister.”
Inte många rätt där.
Anna är född 1970 och det har inte skrivits ord om henne på 70-talet.
Citera
2023-08-17, 14:17
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Anna är född 1970 och det har inte skrivits ord om henne på 70-talet.
Det talar du om för fel person.
Citera
2023-08-17, 17:20
Medlem
Anna Book skriver att hon varit upptagen med studiearbete. Har hon börjat plugga månne? Vad kul i så fall, jag hoppas hon hittat någonting riktigt roligt att sätta tänderna i.
Jag skrev för längesedan att Anna skulle vara som klippt och skuren för att arbeta med inredning, eftersom hon har en ganska tydligt linje med vad hon gillar, och efterspm många verkar uppritigt intresserade av sättet hon skapat deras hem.

https://nyheter24.se/bloggbevakning/...forstar-henne/
Citera
2023-08-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfisaorgel
Anna Book skriver att hon varit upptagen med studiearbete. Har hon börjat plugga månne? Vad kul i så fall, jag hoppas hon hittat någonting riktigt roligt att sätta tänderna i.
Jag skrev för längesedan att Anna skulle vara som klippt och skuren för att arbeta med inredning, eftersom hon har en ganska tydligt linje med vad hon gillar, och efterspm många verkar uppritigt intresserade av sättet hon skapat deras hem.

Bibelstudier?
Citera
2023-08-17, 21:49
Medlem
magpies avatar
Citat:

Sin spegelbild?
Citera
2023-08-17, 22:03
Medlem
I dagens program av ”Eftermiddag i P3” berätta programledare Christopher Garpling om en tv-produktion han jobbade på där Anna var gäst. I en hangar fanns ett catering-bord och där tunnan gått fram och hivat ner en hel Bag In Box i väskan plus massa energi-bars. Hon är verkligen en tragisk individ
Citera
2023-08-17, 22:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabooksvader
I dagens program av ”Eftermiddag i P3” berätta programledare Christopher Garpling om en tv-produktion han jobbade på där Anna var gäst. I en hangar fanns ett catering-bord och där tunnan gått fram och hivat ner en hel Bag In Box i väskan plus massa energi-bars. Hon är verkligen en tragisk individ
Har du klockslag, så man slipper lyssna på hela?
Din beskrivning får mig att tänka på zigenarkärringar som stoppar ner även stora varor under sina kjolar. En BiB är ju inget man stoppar i fickan.
Citera
2023-08-17, 22:22
Medlem
Citat:

Allt det här kristna är typiskt för människor som ”vill göra bot”. Först var alla andra onda och hatade, men efter incidenten på fortet vände hon. Min gissning är att hon återigen blev påkommen med stöld från produktionen eller en annan deltagare och därför blev hemskickad. Anna är en komplex individ rent psykiskt och därför intressant, inte av något annat skäl.
Citera
2023-08-17, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har du klockslag, så man slipper lyssna på hela?
Din beskrivning får mig att tänka på zigenarkärringar som stoppar ner även stora varor under sina kjolar. En BiB är ju inget man stoppar i fickan.
Om du lyssnar i sr-appen så spola fram till 14min så börjar det
Citera
2023-08-17, 22:44
Medlem
osnutens avatar
Citat:

Som någon sa på bloggbevakning, jag tror Anna hade lite otur när hon försökte uttrycka sig. Hon menade nog studioarbete. Hon tror säkert fortfarande att hon kan lura i folk att hon jobbar i en studio ibland
Citat:
Är det jag som inbillar mig, eller har folk i mediabranschen börjat bli mer öppna med sitt Annaskvaller?
Och om man vågar berätta det där i P3, så finns det säkert ännu mer smaskigt dom bara snackar om på kafferasten
Senast redigerad av osnuten 2023-08-17 kl. 22:52.
Citera
2023-08-17, 23:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Stackars Anna hade bara otur att det råkade ramla ner i hennes väska. Dottern råkade ut för nåt liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in