2023-07-12, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Åh. Är det den typ av citat hon ska ösa på med nu ett tag.

Ny snyftbild från sjukhuskorridor på story. Klara, färdiga, spekulera!!
Nåt med brösten.
Hon kanske likt sin före detta väninna ska köra med nån ”utreds för cancer”-grej i ett år eller så?
Citera
2023-07-12, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenehunden
Nu är hon på Bröstcentrum Karolinska…
Hon har ju ropat varg X antal gånger, kanske nåt att ångra om det skulle vara nåt som är tokigt på riktigt.
Citera
2023-07-12, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jaha, som till exempel Annas "Motherfuckers, I'm preaching my bible..." eller "Jag får i alla fall kn*lla, det får inte ni era jävla bitterfittor!".

#huggormsyngel #annaärödmjuk #tjuvpack
Citera
2023-07-12, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Men Knutby pastorn, Helge, är väl utsläppt nu? Så Anna Book kanske hoppas på att bli Upptäckt?! Av någon frikyrkopastor? Runar kanske, om Helge försvunnit i skymundan?För Anna Book har säkert funderat, grubblat hårförlängningen grå, att "Varför går det så mycket bättre för Carola?". Och kommit på att det måste bero på det tidigare samvarot med Ulf Ekman och Livets Ord! Så nu vill Anna B. också testa kyrkans väg...

En pod eller live med Runar och Anna ”preach you motherfuckers!” Vilken dröm! 🙏🏼✝️💕💖💗⛪️💒🛐
Citera
2023-07-12, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har ju ropat varg X antal gånger, kanske nåt att ångra om det skulle vara nåt som är tokigt på riktigt.

Då det inte är första gången hon har infektion i brösten och fått penicillin skulle misstänka att det är implantaten som orsakar infektioner, kanske dags att ta ut dem?!
Citera
2023-07-12, 15:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Då det inte är första gången hon har infektion i brösten och fått penicillin skulle misstänka att det är implantaten som orsakar infektioner, kanske dags att ta ut dem?!
Eller hur?!
Det har ju känts som hon haft problem i flera år, och kämpat för att få antibiotika varje gång.
Jag är ingen läkare, men det första dom rekommenderar borde väl vara att ta ut implantaten?
Jag tror Anna kämpat för att få ha dom kvar, och fortsätta missbruka antibiotika.

Om hon får hjälp att plocka ut dom nu, kommer hon få det att låta som att hon kämpat för det i många år
Sänder en tanke till all vårdpersonal som tvingas bemöta denna kvinna

Hon är som en rättshaverist, fast inom vården. Vårdhaverist?

Edit: Och hennes vårdbehov lär ju inte bli mindre framöver. Snart börjar hennes höfter och knän klaga
Senast redigerad av osnuten 2023-07-12 kl. 16:07.
Citera
2023-07-12, 16:17
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Eller hur?!
Det har ju känts som hon haft problem i flera år, och kämpat för att få antibiotika varje gång.
Jag är ingen läkare, men det första dom rekommenderar borde väl vara att ta ut implantaten?
Jag tror Anna kämpat för att få ha dom kvar, och fortsätta missbruka antibiotika.

Om hon får hjälp att plocka ut dom nu, kommer hon få det att låta som att hon kämpat för det i många år
Sänder en tanke till all vårdpersonal som tvingas bemöta denna kvinna

Hon är som en rättshaverist, fast inom vården. Vårdhaverist?

Edit: Och hennes vårdbehov lär ju inte bli mindre framöver. Snart börjar hennes höfter och knän klaga
Hon kommer aldrig ta bort sina "girlisar" frivilligt.
Citera
2023-07-12, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storstrutens
En pod eller live med Runar och Anna ”preach you motherfuckers!” Vilken dröm! 🙏🏼✝️💕💖💗⛪️💒🛐

Dom två ”ormynglen” är precis likadana Offerkoftan på ✔️Rättshaverister ✔️Konspirationsteorier kring deras persona ✔️Mani att synas och att vara någon= Mediakåt ✔️ Stort behov av pengar ✔️ Fastnat i det förgångna ✔️ Gillar fiffel och båg✔️Lögner ✔️Kärlek, en till Halmpyntet och den andra till gud✔️ Check på den!
Citera
2023-07-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det enda livsavvörande möte som kan tänkas hållas är väl gällande de två äldsta barnen, varav lilla Fisan ska skaka galler, eller kan det bli boja?
Undrar om Anna kommer explodera snart över alla elaka skribenter som påstår att hon är slut som artist?

Nä! Nu verkar hon ju har mött den stooora guden - Se upp Retarded så att du inte blir brädad
Citera
2023-07-12, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Problemet är också att hon är alldeles för lat för att orka öva att sjunga utan istället bara förlitar sig på en gammal bandspelare från Anno Dazumal. Ska man kunna uppträda som sångerska måste man ju jobba hårt med rösten varje dag med sång och andningsövningar mm, annars blir det ju bara kråk-krax av alltihopa.
Jag hörde en intervju med hennes "kollega" Carola och hon sa att hon övar rösten på olika sätt flera timmar varje dag för att inte sångrösten ska "rosta ihop".

Jag har en bekant som ville prova på livet som sångartist men denne gav upp pga att det är ett liv som är mycket mer krävande än det ser ut.
-"Det krävs alldeles för mycket sångövningar och inlärning av låtar mm under dagarna för att jag själv ska orka med det men har full beundran för alla artister som orkar med ett sådant liv" sa denne och det tror jag de flesta av oss håller med om.
Hade Anna haft någon självinsikt hade hon också hållit med om detta och låtit sångkarriären vara för sin egen del och glatts med de som orkar lägga ner flera timmars övning varje dag på sin sång och musikkarriär.

Tooket anser sig själv vara en gudalik gåva till artistbranschen och det musiken. Synd bara att ingen upplyste henne om att hon aldrig hade DET Men det ordnade sig ändå. Ingen vill längre ha TookAnna på de större arenorna längre och så har det varit i 37 år
Citera
2023-07-12, 23:16
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenehunden
Nu är hon på Bröstcentrum Karolinska…
Hon är väl på mammografin som alla andra tanter i övergångsåldern besöker med jämna mellanrum. De kollar så det inte finns tecken på bröstcancer.
Citera
2023-07-13, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon är väl på mammografin som alla andra tanter i övergångsåldern besöker med jämna mellanrum. De kollar så det inte finns tecken på bröstcancer.
Standardmammografin görs nog i regel inte på Bröstcentrum på sjukhuset utan dit går man främst om man liksom har nåt symtom eller besvär alt. mammografin visat nån förändring
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in