2023-06-03, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Dessvärre har jag inte hört några rykten om att Anna hamnade i dispyt med andra deltagare.
Men det skulle ju definitivt kunna vara orsaken till att hon fick lämna fortet.
Jag hoppas också att hon studeras av framtida psykologer.
Det kanske blir som i Good Will Hunting (1997)?
Nån simpel förbipasserande (eller FB-medlem) lyckas en dag förklara hur hon tänker
Hon har säkert blivit missförstådd, missuppfattad och feltolkad igen. Stackarn.
Citera
2023-06-03, 13:51
Medlem
osnutens avatar
Yes! Ännu en vänsterfot
https://postimg.cc/9Dx1bHY3
Skönt att hon har tid att slappna av och njuta ett ögonblick, mellan alla stressiga besök hos banker, elbolag och allt vad det heter
Anna gillar ju action, så det är väl därför hon hänger med på alla byråkratiska möten?
Blir ju riktigt bra content också.
Tror inte hon bidrar med så mycket. Roberto talar nog näst intill flytande spanska.
Anna: Hola mi nombre es Anna. Soy famoso en Suecia.
Senast redigerad av osnuten 2023-06-03 kl. 14:18.
Citera
2023-06-03, 14:40
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Yes! Ännu en vänsterfot
https://postimg.cc/9Dx1bHY3
Skönt att hon har tid att slappna av och njuta ett ögonblick, mellan alla stressiga besök hos banker, elbolag och allt vad det heter
Anna gillar ju action, så det är väl därför hon hänger med på alla byråkratiska möten?
Blir ju riktigt bra content också.
Tror inte hon bidrar med så mycket. Roberto talar nog näst intill flytande spanska.
Anna: Hola mi nombre es Anna. Soy famoso en Suecia.
Trodde först att Anna fått tår men sen ser jag den där i nedre bildkant.
Citera
2023-06-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Trodde först att Anna fått tår men sen ser jag den där i nedre bildkant.
Först såg jag benen och tänkte att nu försöker hon lura följarna att det är hennes ben, sedan såg jag vänsterfoten längst ner på bilden.
Citera
2023-06-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Först såg jag benen och tänkte att nu försöker hon lura följarna att det är hennes ben, sedan såg jag vänsterfoten längst ner på bilden.

Är dom där med Vanessa eller vems ben är det ?
Citera
2023-06-03, 17:25
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Är dom där med Vanessa eller vems ben är det ?
Vanessa la upp igår när pappsen shottade🙄
Citera
2023-06-03, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vanessa la upp igår när pappsen shottade🙄

Ja han verkar må som en prins när han är där och verkar kunna slappna av och släppa loss .

Någon som vet varför Fizan inte har varit där sedan 2016 vad det verkar .
Flygrädd ? Pank för att pengarna går till ciggis ?
Trodde tidigare att hon var portad av Vincente men hon är ju inte med nu heller .
Citera
2023-06-03, 17:43
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Någon som vet varför Fizan inte har varit där sedan 2016 vad det verkar .
Flygrädd ? Pank för att pengarna går till ciggis ?
Trodde tidigare att hon var portad av Vincente men hon är ju inte med nu heller .
De senaste åren har hon väl haft samhällstjänst (som hon misskött) och har hon inte krupit in i fängelse än så ska hon göra det inom en snar framtid. Tidigare var det väl pengar som fattades antar jag, eftersom hon stal från pensionärer.

Sen tror jag inte Halmpyntet vill ha med Felicia att göra och eftersom det är han som står för fiolerna så får hon vara hemma.
Citera
2023-06-03, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Sen tror jag inte Halmpyntet vill ha med Felicia att göra och eftersom det är han som står för fiolerna så får hon vara hemma.

Kanske det .. men jag har noterat att senaste året ( åren ? ) har Anna undertecknat mamma och pappa , som tex under det långa curlinginlägget hon skrev på Fizans IG i våras .
Tidigare har både hon och Fizan kallat han Roberto och inte (till fisan )pappa .
Citera
2023-06-03, 18:19
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Kanske det .. men jag har noterat att senaste året ( åren ? ) har Anna undertecknat mamma och pappa , som tex under det långa curlinginlägget hon skrev på Fizans IG i våras .
Tidigare har både hon och Fizan kallat han Roberto och inte (till fisan )pappa .

"Anna undertecknat mamma och pappa"

Kan det vara så att Anna har tvingat Roberta att adoptera Felicia?

Det kan också vara så att Anna skriver så på eget bevåg, helt utan förankring i verkligheten. À la Anna!

Det senare är mest sannolikt.
Citera
2023-06-04, 15:02
Medlem
Anna har bråda dagar i Spanien men vilar just idag.

Hon skriver också att ”vänner är familjen du själv väljer, jag har en liten familj”. Jag antar att det ska betyda att hon väljer bort en massa som inte är bra nog som vänner, men antar att hon själv snarare blir bortvald i första hand.
Citera
2023-06-04, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna har bråda dagar i Spanien men vilar just idag.

Hon skriver också att ”vänner är familjen du själv väljer, jag har en liten familj”. Jag antar att det ska betyda att hon väljer bort en massa som inte är bra nog som vänner, men antar att hon själv snarare blir bortvald i första hand.
Anna skriver att hon skall uppträda på en bögfest på lördag i Göteborg så hon måste förmodlingen vila sig inför det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in