2017-02-02, 10:26
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Hur FAN kan en människa som Anna Book generera en skvallertråd på nu över 500 sidor? Tyder kanske på att hon inte är så ointressant ändå.

Det var samma sak med Linda Tosing, på den tiden det begavs.
Om man gång på gång figurerar i media/instagram/twitter/bloggar osv. där man fläker ut sitt liv, så söker man uppmärksamhet. Att man inte får den typ, av uppmärksamhet man vill ha, och då går ut och lipar över det hela, är ett intressant fenomen.

Sedan är det ju såklart ett enkelt sätt att få sig själv att känna sig lite bättre, än den person (i det här fallet, Anna) som framställer sig som duktigare och mer framgångsrik än andra.
Vi håller alla på med intrycksstyrning i, någon mån. Kändisar, mer än andra, och de gör det gärna helt öppet/offentligt. Det är lätt att plocka isär och avslöja hennes agenda. Och ganska kul att se hennes reaktioner, när hon blir avslöjad.

Lite sjukt, men svårt att motstå, när hon bjuder in till det.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-02-02 kl. 11:15.
Citera
2017-02-02, 11:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Hur FAN kan en människa som Anna Book generera en skvallertråd på nu över 500 sidor? Tyder kanske på att hon inte är så ointressant ändå.

500 sidor? 6000 inlägg menar du väl? För mig står det att tråden är på 151 sidor och över 6000 inlägg
Citera
2017-02-02, 11:40
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
500 sidor? 6000 inlägg menar du väl? För mig står det att tråden är på 151 sidor och över 6000 inlägg

För mig är vi nu på sidan 503 av 503 och jag skriver just inlägg #6027. Men det kanske är olika hur många inlägg på varje sidan man visar? Poängen är dock det märkliga i att den mediokra artisten Book genererar så mycket uppmärksamhet.
Citera
2017-02-02, 11:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
För mig är vi nu på sidan 503 av 503 och jag skriver just inlägg #6027. Men det kanske är olika hur många inlägg på varje sidan man visar? Poängen är dock det märkliga i att den mediokra artisten Book genererar så mycket uppmärksamhet.

Aha, då förstår jag

Ja det är väl tyvärr så att det blir som vid en olycka, folk tittar dit fastän det inte är bra vare sig för den som tittar eller för den skadade
Citera
2017-02-02, 12:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Hennes dotter är ju ihop med en av dem. Bara hon får tv-tid så ställer hon upp på precis vad som helst, sex med igelkottar eller dricka en liter skirat smör - no problems!

Det är väl Slut mellan dem snart länge?
Citera
2017-02-02, 12:59
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Hennes dotter är ju ihop med en av dem. Bara hon får tv-tid så ställer hon upp på precis vad som helst, sex med igelkottar eller dricka en liter skirat smör - no problems!
Kanske en idé för kanal 5? "Anna Books galna upptåg"
Dricker skirat smör
Har sex med igelkottar
Inhalerar klorgas
Dricker jäst hästurin iklädd löjlig hatt
Testar olika sorters lavemang och sedan tyngdlyftning. Vikterna består av 2 ica-kassar fyllda till brädden med pannkakor, ribs och lönnsirap!
Citera
2017-02-02, 14:16
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kanske en idé för kanal 5? "Anna Books galna upptåg"
Dricker skirat smör
Har sex med igelkottar
Inhalerar klorgas
Dricker jäst hästurin iklädd löjlig hatt
Testar olika sorters lavemang och sedan tyngdlyftning. Vikterna består av 2 ica-kassar fyllda till brädden med pannkakor, ribs och lönnsirap!

Bara det sänds på tv så fjärtar hon låten "ABC" om så behövs. Eller låter Thomas Quick med förbundna ögon pierca hennes klitoris med en syl. Får hon dessutom pengar för att vara med på tv så gör hon mer extrema saker, typ rider naken genom Stockholm på en brunstig älg eller skjuter upp sin son i omloppsbana runt jorden med hjälp av nyårsfyrverkerier, låter en berusad Stevie Wonder tatuera in ordet "Mediakåt" i pannan på henne m.m. No limits!

"Är man med i tv eller annan media så ÄR man någon"
- devisen hon lever efter uppenbarligen. Det har ju funkat bra i över 30 år så varför inte... Men det är sorgligt på nåt sätt, varför skaffar hon inte ett vanligt jobb och sen uppträder någon helg per år på nåt crazy företagsgig istället för att sälja ut sig på det sättet hon gör nu? Finns ju massor av artister som haft någon hit på åttio- eller nittiotalet och som jobbar med nåt vanligt till vardags och någon gång nu och då uppträder med sina gamla slagdängor, det skulle funka för AB också. Men nej, det duger minsann inte för henne.
Citera
2017-02-02, 14:27
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Bara det sänds på tv så fjärtar hon låten "ABC" om så behövs. Eller låter Thomas Quick med förbundna ögon pierca hennes klitoris med en syl. Får hon dessutom pengar för att vara med på tv så gör hon mer extrema saker, typ rider naken genom Stockholm på en brunstig älg eller skjuter upp sin son i omloppsbana runt jorden med hjälp av nyårsfyrverkerier, låter en berusad Stevie Wonder tatuera in ordet "Mediakåt" i pannan på henne m.m. No limits!

- devisen hon lever efter uppenbarligen. Det har ju funkat bra i över 30 år så varför inte... Men det är sorgligt på nåt sätt, varför skaffar hon inte ett vanligt jobb och sen uppträder någon helg per år på nåt crazy företagsgig istället för att sälja ut sig på det sättet hon gör nu? Finns ju massor av artister som haft någon hit på åttio- eller nittiotalet och som jobbar med nåt vanligt till vardags och någon gång nu och då uppträder med sina gamla slagdängor, det skulle funka för AB också. Men nej, det duger minsann inte för henne.
Jag tror att det beror på hennes kändisstatus helt enkelt. Hon är ju en diva av rang vilket hon iof har rätt att vara med tanke på hennes digra repetoar. Världsartister som Beyoncé, Paul McCartney och Axl Rose har ju lovordat henne i diverse talkshower där borta i amerikatt. Envisa rykten gör gällande att hon ska producera Sean Banans nästa film "Inuti AnnaBookia" som handlar om hennes senaste rektoskopi.
Citera
2017-02-02, 15:06
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Det var längesedan det tog slut mellan dottern och Biggest Loser-killen. Var ju värsta dramat och Anna var superupprörd.
Precis. Hristos dumpade Felicia pga hennes totala ointresse för träning. Då gick mamma Anna ut i skvallerpressen och lipade.

Skvallerpressen såg sin chans att både sälja lösnummer och driva med världens största Drama Queen, genom att på omslaget ha bilder på Anna, Felicia och Hristos, tillsammans med rubriken TRIANGELDRAMA. Det gav mamma Anna ytterligare en möjlighet att fulgrina överallt.
Citera
2017-02-02, 15:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpdv
Bara dagens middag varje kväll.. Hon är live flera gånger om dagen på instagram men inte ett ord om arga snickaren dock.. Inte som innan programmet iaf då hon rantade hela tiden om det. Men jag kollar nån minut bara för att se vilket humör hon är på haha
Har hon hämtat ut sina utvalda splitternya vitvaror samt nya möbler än? De som hon, enligt egen utsago, skulle få av Arga Snickaren-produktionen.
Citera
2017-02-02, 16:57
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har hon hämtat ut sina utvalda splitternya vitvaror samt nya möbler än? De som hon, enligt egen utsago, skulle få av Arga Snickaren-produktionen.

Kan inte tänka mig att hon fått nya varor igen. Som jag sagt tidigare i tråden finns det inte en chans h-vete att det varit fel på alla produkterna. Att det kan vara fel på EN det hade jag kunnat köpa. 7

Tunnan påstod ju också att hon skulle "få upprättelse" i o m återbesöket, kanske inbillade hon sig det i sin "värld", men vi alla såg ju något annat, och hon blev, med all rätt, sågad vid fotknölarna av följarna. Sen skyller hon på klippning som produktionsbolaget gjort. Självklart tror jag produktionsbolaget klipper för att få det så TV -mässigt som möjligt, men jag tror inte för en sekund på att de var tänkt att det skulle bli positivt ur Tunnans perspektiv. Så som hon gapat och lipat i pressen fattar ju en 12 åring att hon skulle få på tafsen från vanligt folk som faktiskt får betala för sina grejer.
Citera
2017-02-02, 17:11
Medlem
godboys avatar
Citat:

Ha ha! du har så rätt! Ja Tunnan gör ALLT för att få media-tid. Hon verkar leva efter devisen att all publicitet är bra publicitet. Men istället för att hyllas av folket så tycker stora delar av folket illa att Tunnan låtsas vara sååååå gooood och timid. I själva verket tror hon att hon är en världsprimadonna.

Hon borde skaffat sig ett jobb för massa år sen. Bara en idiot skulle anställa Tunnan idag, då alla normalbegåvade fattar att det innebär stora bekymmer. Stöld, evinnerliga sjukskrivningar, lipande för att allt inte går efter hennes pipa.

Hon dubbade ju några tecknade filmer för massa år sen. Men hon kan ju gjort sig för omöjlig även i den branschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in