2023-05-14, 21:42
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Märkligt val av tidpunkt att åka till Turkiet. Just nu räknas rösterna i valet och det finns väl visst risk för kravaller och tumult när resultatet står klart… minns militärkuppen 2016… kommer Anna bli strandad i Turkiet?

Förmodligen har Anna ingen aning om att det är val i Turkiet. Hon får läsa om det här.
Citera
2023-05-14, 22:18
Medlem
Det är ju såklart bara skitsnack med ”man kan ju se andra ställen med och nu behövdes bara semester och inte vårt hem”. Vad det är för orsak till att de är i Turkiet vet jag inte, men med tanke på hur det låtit och sett ut tidigare och vad de brukar göra när de är i Spanien (i hennes fall typ samma som hon gör i Turkiet) så är det inte den sanna bilden hon försöker ge.
Citera
2023-05-15, 14:49
Medlem
Hon är så lite bildad NEJ! Menar självupptagen att hon är totalt blind för vad som händer i omvärlden.
I Annas universum är det bara hon som existerar 🙄
Citera
2023-05-15, 15:22
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Hon är så lite bildad NEJ! Menar självupptagen att hon är totalt blind för vad som händer i omvärlden.
I Annas universum är det bara hon som existerar 🙄
Precis. The Stolledanos hade inte en aning om att det skulle vara val i Turkiet. De såg bara en extremt billig resa och förstod inte varför folk inte ville åka.
Citera
2023-05-15, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det är ju såklart bara skitsnack med ”man kan ju se andra ställen med och nu behövdes bara semester och inte vårt hem”. Vad det är för orsak till att de är i Turkiet vet jag inte, men med tanke på hur det låtit och sett ut tidigare och vad de brukar göra när de är i Spanien (i hennes fall typ samma som hon gör i Turkiet) så är det inte den sanna bilden hon försöker ge.

Neee..nåt lurt är det. Om dom nu ser Spanien som sitt andra hem, billiga flygstolar o.s.v så är det jäkligt underligt att inte åka dit.
Hon kanske kommer hem med ännu större hästtänder, kanske vill hon bleka dom lite mer, eller så kommer dom hem med ett hårsvall likt Magnus Ugglas på Halmis huvud . Typ som Tobias i Arrested Development 😂
Citera
2023-05-15, 20:30
Medlem
Citat:
Neee..nåt lurt är det. Om dom nu ser Spanien som sitt andra hem, billiga flygstolar o.s.v så är det jäkligt underligt att inte åka dit.
Hon kanske kommer hem med ännu större hästtänder, kanske vill hon bleka dom lite mer, eller så kommer dom hem med ett hårsvall likt Magnus Ugglas på Halmis huvud . Typ som Tobias i Arrested Development 😂
Han verkar inte fått transplantationen än 😂
https://postimg.cc/8jmrZhsT
Citera
2023-05-16, 13:32
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Haha, ja tänk en militärkupp med kaos och strandade turister. Vore fan roligt. Då kan hon vara med på länk, bli intervjuad och diskutera det politiska läget i Nyhetsmorgon på TV4. (Berätta om hur synd det är om henne). Skulle kunna bli hur kul som helst
"Läget här nere är minst sagt skrämmande! Lite som när min mage sprack.. bla bla bla"
Citera
2023-05-16, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
"Läget här nere är minst sagt skrämmande! Lite som när min mage sprack.. bla bla bla"

Klockrent hahahah
Alltså vad är grejen med att lägga upp bilder på sina feta ben och sprätt-tår hela tiden? Hon har ärligt talat dom märkligaste fötter jag sett i hela mitt liv.
Citera
2023-05-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Han verkar inte fått transplantationen än 😂
https://postimg.cc/8jmrZhsT
Men svansen där bak Hockeyfrilla med flint🤣
Citera
2023-05-16, 16:48
Medlem
HBTKuks avatar
Jag vidhåller att möjligheten är god att hon ska rätta till gaddarna på något vis. För mig är Side känt just för sina tandläkarmottagningar och goda kvalitet på just dessa. Att kombinera semester med tandläkaringrepp är mycket vanligt på orten.

Kom ihåg var ni hörde det först.
Citera
2023-05-16, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Jösses så fruktansvärt pinsamt...Hon gör vad som helst för att vara en driftkuku man ska skratta åt
Man ser ju att Pernilla W håller på att dö av skratt och att Måns skruvar generat på sig...

Pernilla W klarade inte ens att titta på eländet, gud så pinsamt att se Anna Book 😳
Citera
2023-05-16, 17:14
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Klockrent hahahah
Alltså vad är grejen med att lägga upp bilder på sina feta ben och sprätt-tår hela tiden? Hon har ärligt talat dom märkligaste fötter jag sett i hela mitt liv.
Håller med.
Dessutom inbillar jag mig att hon alltid visar den vänstra foten. Får en att undra hur den högra ser ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in