2023-03-22, 14:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Odågan

Det är helt tyst om Anna Books son Antonio Toledano Book.

Anna brukar höja sonen till skyarna i tid och otid, men hon har inte sagt ett ord om odågan på flera månader, är han möjligen frihetsberövad?
Har i dagarna tänkt samma tanke men jag tror det är ett år eller mer sen man hörde något om honom.
Biografen borde väl vara färdig vid det här laget?
Citera
2023-03-22, 14:21
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Odågan

Anna brukar höja sonen till skyarna i tid och otid, men hon har inte sagt ett ord om odågan på flera månader, är han möjligen frihetsberövad?
Pluggar inte han till fastighetsmäklare i Spanien?
Citera
2023-03-22, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hur länge tror ni det dröjer innan hon snyftar om Elin Kjos död och skriver om hur de träffats och hade så himla kul ihop?
Troligtvis….3…..2….1. Nu
Citera
2023-03-22, 16:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hur länge tror ni det dröjer innan hon snyftar om Elin Kjos död och skriver om hur de träffats och hade så himla kul ihop?
Det borde dykt upp nåt vid det här laget. Fast Anna kanske är upptagen med nåt jobb? Sen tar det ju förstås tid att välja rätt emojis (och hur många av varje).
Klart dom hade en nära relation. Båda har ju varit en inspirationskälla för hela Sverige. Att orka träna även när kroppen säger ifrån.
Elin kämpade hela vägen in i kaklet.
Anna hade förstås också fortsatt promenera, om hon inte så ofta drabbats av en stickande smärta i sidan.
Citera
2023-03-22, 17:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det borde dykt upp nåt vid det här laget. Fast Anna kanske är upptagen med nåt jobb? Sen tar det ju förstås tid att välja rätt emojis (och hur många av varje).
Klart dom hade en nära relation. Båda har ju varit en inspirationskälla för hela Sverige. Att orka träna även när kroppen säger ifrån.
Anna hade förstås också fortsatt promenera, om hon inte så ofta drabbats av en stickande smärta i sidan.
Se Annas senaste story.
Citera
2023-03-22, 17:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Se Annas senaste story.
Aaah. Finstämt av Anna. Shame on Me
Senast redigerad av osnuten 2023-03-22 kl. 18:34. Anledning: Anna är mer finkänslig än jag trodde
Citera
2023-03-22, 19:57
Medlem
trottwells avatar
Citat:

"Elin kämpade hela vägen in i kaklet"

Anna å sin sida har valt att ha kakelplattorna i munnen, på det sättet har hon ständig kontakt med kaklet utan att behöva kämpa, Anna är smart!
Citera
2023-03-22, 20:11
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Odågan

Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Har i dagarna tänkt samma tanke men jag tror det är ett år eller mer sen man hörde något om honom.
Biografen borde väl vara färdig vid det här laget?

Det har definitivt hänt något som Anna vill dölja och jag tror inte på sjukdom eller olycksfall, då hade Anna gråtit floder i media och tiggt om medlidande.
Jag gissar på att odågan är frihetsberövad och det behöver inte vara i Sverige.

Observera: Jag vill inte skapa en trådsanning, detta med frihetsberövad är en personlig gissning från min sida.

Den som har tid kan kolla av tingsrätterna i närheten och hovrätterna i hela riket.

https://www.aklagare.se/ordlista/h/hovratt/
Senast redigerad av trottwell 2023-03-22 kl. 20:19.
Citera
2023-03-22, 21:15
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Aaah. Finstämt av Anna. Shame on Me
För eftervärlden… vad stod det?
Citera
2023-03-22, 21:24
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Odågan

Jag tror den vanartige sonens öde är en akronym, dvs SiS, LVU, HVB, LVM eller KVA
Citera
2023-03-22, 21:32
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
För eftervärlden… vad stod det?
Ingen text. Bara två hjärtan och en ledsen emoji. Sorgsen musik.

https://postimg.cc/VSRXNxzL

https://instanavigation.com/profile/annatoledanobook
Citera
2023-03-23, 01:21
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ingen text. Bara två hjärtan och en ledsen emoji. Sorgsen musik.

https://postimg.cc/VSRXNxzL

https://instanavigation.com/profile/annatoledanobook

Var ju ändå mkt mer smakfullt än de mytomanen skrev på Instagram.. där får man faktiskt ge Anna pluspoäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in