2022-01-16, 19:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Intressant att läsa vilka varma kärlekshälsningar My och Kin skriver till varandra på IG, av typen jag älskar dig min syster. Har inte sett inlägg av den kalibern när det avser Tunnan direkt. Visst de skriver fint till varandra hon, My och Kin men som sagt My och Kin står helt klart varandra betydligt närmare.

My har ju deklarerar att Kin ÄR hennes bästa vän, Kin är en sådan person som folk i det stora vill vara vän med.
Hennes föräldrar har uppenbarligen gett henne en stabil grund att stå på.
Livets lott är orättvis och man kan inte välja varken föräldrar eller gener.
Hur mycket Anna än prisar sin mamma så får vi dagligen uppdateringar om att morsan inte gjorde Anna varken stabil, speciellt omtyckt eller välfungerande.
Anna får ju lov att ta ansvar för sitt vuxenliv, men hennes barn och ungdomsår och fortsatta liv grundades och påverkas varje dag av vad hennes morsa sa och gjorde mot henne.
Inte för att jag tror Maritha var elak, bara lite
udda, precis som Anna.
Citera
2022-01-16, 21:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hon har möjligen hittat på någon titel och kanske några enstaka textrader. Musikaliskt kan hon ha haft synpunkter under produktionen. Men det beror nog mest på att Alban är snäll att han gav henne lite cred i efterhand. Anledningen att Anna slickade Albans röv efter femton år var ju inte för hon ville bli hans vän igen, utan för att han satt på låtarna och var den som kunde föra över dem till Spotify. Anna trodde nog i sin enfald att hon skulle tjäna en förmögenhet på stimpengarna. Blev nog inte många ören från det hållet. Frågan är väl om Alban fick betalt för sitt jobb?

Nu gavs den ju ut via hans skivbolag, så det var alltid i hans sak att lägga upp det på Spotify då han äger rättigheterna. Gissningsvis så är hans "lön" för jobbet att ta majoriteten av de korvören som intjänas via streaming.

Men ja, det skulle inte förvåna mig om Anna hade grandiosa planer på hur hennes opus skulle bli återupptäckt.
Citera
2022-01-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Annas faktiskta intentioner var väl inte riktigt att ta ledigt i 5 månader efter detta toppengig.
Hon försöker vara lite ironisk..
Eller, tog hon sig själv på blodigt allvar? För det blev inte så mycket jobb efter detta.
Btw Tänderna..
https://pasteboard.co/7yOHYpUgVm7z.jpg
Robin Silver på bilden var den fd "marknadschefen" på Brottbykliniken bf Fetlicias karriärlyft som "marknadschef" på samma klinik.. i en vecka.
Robin tog sig bort från botox och fillermissbruket och ser 👍 ut idag.

Ångrar att jag tittade. Det var nog det mest groteska jag nånsin sett. Vilka skräcködlor.
Citera
2022-01-16, 22:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nu gavs den ju ut via hans skivbolag, så det var alltid i hans sak att lägga upp det på Spotify då han äger rättigheterna. Gissningsvis så är hans "lön" för jobbet att ta majoriteten av de korvören som intjänas via streaming.

Men ja, det skulle inte förvåna mig om Anna hade grandiosa planer på hur hennes opus skulle bli återupptäckt.

Typ att Pernilla Wahlgren eller någon annan stackars artist.. Vad sägs om.. Dregen...Jan Johansen.. Per Gessle, ja, eeh eller varför inte en liten gangsterrappare... får den kränkande äran att sjunga ABC, det skulle jag inte vilja se.

Men artisterna har ett val om de vill utsätta sig för det, castarna frågar de andra om de vill spendera tiden på Gotland med Anna Book.
Misstänker att många dessvärre inte vill det.
Enligt helagotland.se så har programmet spelats in sedan seklets begynnelse, typ.
Artikeln är tydligen från 1916...
https://helagotland.se/kulturnoje/ha...-12545035.aspx
Nu var nig tryckfelsnisse iof framme 😁
Anna får nog vänta ett sekel innan hon blir tillfrågad.

Har de aldrig frågat Dr Alban?
Han skulle vara intressant.
Citera
2022-01-16, 22:16
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Annas faktiskta intentioner var väl inte riktigt att ta ledigt i 5 månader efter detta toppengig.
Eller, tog hon sig själv på blodigt allvar? För det blev inte så mycket jobb efter detta.
Btw Tänderna..
Robin Silver på bilden var den fd "marknadschefen" på Brottbykliniken bf Fetlicias karriärlyft som "marknadschef" på samma klinik.. i en vecka.
Det var där hon var dopad med Barbiedrogen.
Citera
2022-01-16, 22:29
Medlem
Citat:
My har ju deklarerar att Kin ÄR hennes bästa vän, Kin är en sådan person som folk i det stora vill vara vän med.
Hennes föräldrar har uppenbarligen gett henne en stabil grund att stå på.
Livets lott är orättvis och man kan inte välja varken föräldrar eller gener.
Hur mycket Anna än prisar sin mamma så får vi dagligen uppdateringar om att morsan inte gjorde Anna varken stabil, speciellt omtyckt eller välfungerande.
Anna får ju lov att ta ansvar för sitt vuxenliv, men hennes barn och ungdomsår och fortsatta liv grundades och påverkas varje dag av vad hennes morsa sa och gjorde mot henne.
Inte för att jag tror Maritha var elak, bara lite
udda, precis som Anna.

Nej, Maritha var säkert inte medvetet elak-Anna är det inte heller. Det sociala arvet faller dock tungt och inte alla förmår avvärja effekterna av det. En del kan pga faktorer som stöd, stor egen förmåga till självinsikt, intelligens och social kompetens, men Anna har inte rätt förutsättningar där heller. Alls. If you can’t beat ’em, join ’em. Det är det Anna gjort helt omedvetet:
Citera
2022-01-16, 22:58
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Btw Tänderna..
Men vad är det jag bevittnar?! det var en hiskeligt grotesk bild.
Citera
2022-01-16, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Men vad är det jag bevittnar?! det var en hiskeligt grotesk bild.
De ser ut som två personer i en skräckfilm.
Citera
2022-01-16, 23:36
Medlem
Någon som har film/bild på blåtiran?
Citera
2022-01-17, 11:00
Medlem
TPLs avatar
På Bloggbevakning. Det står inte mer än så här så det är ingen ny tråd.
Jag tycker det var roligt ändå. Anna och hennes bäddande. 💤

"Vad vore Instagram utan en Anna Book som avrapporterar att hon städat, bäddat, tvättat, duschar och luktar gott?
Nu tog hon inte med den där sista biten, men hon glömde nog bara bort det tror jag. 😉"

Jo! Sorry. Det är en massa kommentarer om Anna. 😂

Många roliga inlägg om Anna men väldigt utspritt då det handlar om lite allt möjligt.
Den här gillar jag
"Ändå så fantastiskt att typ 2/3 av det här kommentarsfältet handlar om Booken. Hon är det bästa vi har!!!! Kan vi få en bloggbevakning om enbart älskade TookBook?"
Senast redigerad av TPL 2022-01-17 kl. 11:42. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-01-17, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Herregud Nu livar Tooket utan att visa sitt ansikte och rösten är riktigt creepy

Skön morfinröst, knarrig som en riktig pundare..
Citera
2022-01-17, 12:50
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Ångrar att jag tittade. Det var nog det mest groteska jag nånsin sett. Vilka skräcködlor.

Anna The Tyrannosaurius Rex Book har bokstavligen vässat tänderna och är på hugget. Det är nog den mest tydliga bilden jag har sett, där man ser att tänderna uppenbarligen är för stora, det ser mycket märkligt ut, som att hon har för stora löständer, sådana man lägger i ett glas vatten under natten.
Anna brukade ju sitta och känna med tungan på tandraden hela tiden i början.
Hon fick nog hjälp hos tandläkaren i Danderyd för att ändra sina tänders form i munnen.
Anna sög ju på tummen tills hon var 10 år och tyckte inte alls det var pinsamt att berätta om det.. 🙄 som tonåring..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in