2023-05-12, 08:42
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Apropå vänner så verkar de inte ha några vänner i Spanien trots att de har varit där så ofta.

Det har figurerat människor i deras närhet under Spanien-resorna, men de personerna lyser starkt med sin frånvaro numera. Som att de inte gillar varken Anna eller Roberto. Jag kan inte för mitt liv förstå varför....
Citera
2023-05-12, 09:34
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Det har figurerat människor i deras närhet under Spanien-resorna, men de personerna lyser starkt med sin frånvaro numera. Som att de inte gillar varken Anna eller Roberto. Jag kan inte för mitt liv förstå varför....

Har alltid tänkt mig Roberto som lite dumsnäll, lite oförarglig och någon som man inte gillar jättemycket men inte heller ogillar. Fast om Anna hela tiden är med så orkar man nog inte med dem alls.
Citera
2023-05-12, 10:38
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Har alltid tänkt mig Roberto som lite dumsnäll, lite oförarglig och någon som man inte gillar jättemycket men inte heller ogillar. Fast om Anna hela tiden är med så orkar man nog inte med dem alls.

Ja, han har väl inte en jättestor personlighet direkt, utan står i skuggan av Anna.
Både bildligt och bokstavligt. Hans person har gått från "Roberto" till "Annas man".

Då blir det nog svårt att skaffa egna vänner, utan blir mest att hänga med Annas "vänner".

Och som sagt, om Anna är med konstant så är det nog mest påfrestande.
Citera
2023-05-12, 11:40
Medlem
Citat:
Inte tillräckligt mångårig för att åka utomlands med, bevisligen. Om inte annat så lär ju Anna ("spanjorskan") tycka att hon själv är bättre på att laga paella.

Tror som de flesta andra att det inte främst är en nöjesresa dock, verkar handla om någon slags "framvagns-justering" på Tunnan.
Ja alltså syftet med resan måste ju vara nåt annat än bara avkoppling och sol, annars hade de såklart åkt till ”sitt andra hem” i Spanien.
Citera
2023-05-12, 11:50
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja alltså syftet med resan måste ju vara nåt annat än bara avkoppling och sol, annars hade de såklart åkt till ”sitt andra hem” i Spanien.
Det förklarar varför Anna inte visste VAD hon skulle packa den här gången.
Några klubbor till alla som är duktiga? Nåt hembakat till personalen på kliniken? 🍭🥐
Citera
2023-05-12, 14:45
Medlem
Jag tror att båda ska fixa till sig. Oddsen för att Retardo ska försöka täcka flinten är väldigt låga.
Om Tant Toledano - som ju är såååå nöjd med sin kropp - ska göra något så tror jag inte hon vågar sig på en fettsugning. Möjligtvis byter hon ut implantaten i brösten - som är för stora och gör att hennes överkropp ser enorm ut
Citera
2023-05-12, 14:49
Medlem
Citat:
Inte tillräckligt mångårig för att åka utomlands med, bevisligen. Om inte annat så lär ju Anna ("spanjorskan") tycka att hon själv är bättre på att laga paella.

Tror som de flesta andra att det inte främst är en nöjesresa dock, verkar handla om någon slags "framvagns-justering" på Tunnan.

Hon är alltid störst, bäst och vackrast! Om någon plockar ner henne på jorden blir hon kränkt, med illa dold bubblande ilska!
Hon duellerade med Mat-Tina i Paella-kockande och Anna förlorade klockrent 😄
Däremot kan hon väl vara Sveriges bästa på pulversås!
Citera
2023-05-12, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Utifrån hennes ålder är det kanske dags för en underredsbehandling/ korrigering?
Exakt vad tänker du är det som behöver korrigeras utifrån hennes ålder?! 🤦‍♀️
Det kanske är den äkta maken som behöver ett ”lyft”… Det brukar väl snarare vara männens underrede som tappar spänsten, om det var det som du syftade på?
Citera
2023-05-12, 20:58
Medlem
Oh nu fick Anna sjunga i 5sek i Masked singer
Citera
2023-05-12, 21:00
Medlem
Nu var hon med en snabbis i Masked singer. Peppade och sjöng för Den magiska boken. Hon fick några sekunder i rampljuset. Tror ni hon hade velat vara en av dom som är med i Masked singer?
Citera
2023-05-12, 21:02
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enannanann
Exakt vad tänker du är det som behöver korrigeras utifrån hennes ålder?! 🤦‍♀️
Det kanske är den äkta maken som behöver ett ”lyft”… Det brukar väl snarare vara männens underrede som tappar spänsten, om det var det som du syftade på?
Har hört att maken har köpt en smartklocka, så allt kan nog bara bli bättre från och med nu, så bra det nu kan bli med Anna i närheten.
Det går tyvärr inte att köpa en ny hjärna, vilket hade varit det bästa alternativet för både Tunnan och Halmpyntet..
Senast redigerad av Rimbert 2023-05-12 kl. 21:10.
Citera
2023-05-12, 21:03
Medlem
OMG skämskudde Tänk att Tooket älskar att skämma ut sig! En riktig TV- hora som gör precis vad som helst för att få ses, synas och höras Hon kan ju inte sjunga Såg ni juryn vad de garvade Sen undrar TookAnna varför folk gör narr av henne! Sånt här finns kvar för alltid i arkiven
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in