2025-02-21, 06:43
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Vad som hände mellan Anna och My, den kunskapen är lite av Mt Everest bland oss Bookomaner.

Jag har lite för mig att de umgicks ett kort tag efter F sov över ändå? Men jag kan minnas fel. Det var väl ganska nära i tid när My flyttade sitt gym två gånger på samma dag? (Med My menar jag Jobas, Anna och co)
Du har säkert rätt, jag har inte full koll på tidslinjen.
Citera
2025-02-21, 07:59
Medlem
TPLs avatar
Anna härbärgerade Mys alla växter i samband med flytten från radhuset sommaren -21. Anna och Roberto firade nyårsafton -21 hos My i etagevåningen. Minns inte hur länge vänskapen höll i sig efter det.
Citera
2025-02-21, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Herregud...Anna är verkligen en bajskorv. Antar att hon känner sig väldigt nöjd nu, när hon ÄNTLIGEN lyckas få in en redig smocka på det minderåriga barnet som Antonio Book-Toledano tilltvingade sig oralsex ifrån.
Anna Book...hoppas att karma biter dig redigt i arschlet. För det är du värd. (Stämmer det att Felicia låg med Pajasen My Martens Jonas när hon skulle vara husvakt?)

Jag tror att F. försökte men Jonas ringde My som fick Jonas att i ilfart skjutsa hem stycket. Efter det så var vänskap förstörd. Att Anna nu är nöjd kommer att gå över. Tror inte att folk kommer att tycka synd om Anna eller Antonio. Varför skulle man tycka det? Sen att Anjo dokumentärskildraren inte ens förstått domen på de två år han hållit på visar på att det kommer att bestå av pajaskonster från början till slut. Kan man inte förstå domen så vet jag inte vad det är för fel på en men man ska nog undvika att göra True Crime.

Anjo jämför sig med Janne Josefsson och säger att man gör ju True Crime om Dahmer på Netflix så visst ska han kunna göra en dokumentär. Visst ska man kunna göra det, men inte just Anjo eftersom hans förmåga att begripa de mest enkla saker är helt utraderad tydligen.
Citera
2025-02-21, 12:23
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vi utgår naturligtvis från att snoppviftaren och hans lekkamrat konsulterat juridisk expertis i frågan så de inte åker på en förarglig stämning som grädde på moset.

I sammanhanget så skulle en förtalsdom vara en droppe i havet, iallafall för Antonio.
De är väl helt enkelt dumma nog att tro att de kommer få upprättelse och egen TV-show efter "dokumentären".
Citera
2025-02-21, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunkrulle
I sammanhanget så skulle en förtalsdom vara en droppe i havet, iallafall för Antonio.
De är väl helt enkelt dumma nog att tro att de kommer få upprättelse och egen TV-show efter "dokumentären".

Det hade varit bättre i fall Anjo hade satsat på att göra en dokusåpa på YT med familjen Book. Det hade varit bättre för alla. Han borde ha hyrt in några kameramän och låtit filma när Anna lagar mat och de sen äter brunmaten och efterrätterna. Anna kan visa sina trosor och låta henne sälja dem på något torg någonstans. Roberto kunde gått omkring och sett vaktig ut. Ett avsnitt kunde de följa Vanessa i Spanien och även resten av familjen i Spanien. Hur de äter tapas och solar och badar och badar och solar. Anna provar baddräkt och poncho på den och sen på promenad och sen bada i polen. De kan prata lite spanska med städerskan på ett hotell och de kunde sova på planet hem. Anna kunde visa sin bruna hud och hon kunde göra naglar till det. Hon kan färga utväxten och prata om håret växer i topparna eller hur det är.

Det hade varit ett klipp det.
Citera
2025-02-21, 12:48
Medlem
osnutens avatar
Vilken sida vaknar hon på idag? 😬

Tillsammans är vi starka. Vi bryr oss inte om vad andra säger! 🙂

eller

Några av er kommer stryka med. Familjens heder måste försvaras! 😳

Galna Gudmodern. Premiär 2025.
Citera
2025-02-21, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Du har säkert rätt, jag har inte full koll på tidslinjen.
Jag är verkligen inte säker!

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna härbärgerade Mys alla växter i samband med flytten från radhuset sommaren -21. Anna och Roberto firade nyårsafton -21 hos My i etagevåningen. Minns inte hur länge vänskapen höll i sig efter det.
Är jag fel ute, eller var det vår/sommar när Jobas körde tillbaka F?
Citera
2025-02-21, 14:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Jag är verkligen inte säker!

Är jag fel ute, eller var det vår/sommar när Jobas körde tillbaka F?
Midsommar 2021.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citera
2025-02-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Midsommar 2021.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
De firade nyår 2022 tillsammans så att F skulle försökt med Jonas sommaren 2021 är en STOR trådlögn.
Citera
2025-02-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
De firade nyår 2022 tillsammans så att F skulle försökt med Jonas sommaren 2021 är en STOR trådlögn.

Du som verkar ha koll..

När skar det sig då enligt dig mellan Mytomanen och Anna?

Svårt att hålla reda på alla turer..
Senast redigerad av Ixin 2025-02-21 kl. 20:23.
Citera
2025-02-21, 20:21
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det hade varit bättre i fall Anjo hade satsat på att göra en dokusåpa på YT med familjen Book. Det hade varit bättre för alla. Han borde ha hyrt in några kameramän och låtit filma när Anna lagar mat och de sen äter brunmaten och efterrätterna. Anna kan visa sina trosor och låta henne sälja dem på något torg någonstans. Roberto kunde gått omkring och sett vaktig ut. Ett avsnitt kunde de följa Vanessa i Spanien och även resten av familjen i Spanien. Hur de äter tapas och solar och badar och badar och solar. Anna provar baddräkt och poncho på den och sen på promenad och sen bada i polen. De kan prata lite spanska med städerskan på ett hotell och de kunde sova på planet hem. Anna kunde visa sin bruna hud och hon kunde göra naglar till det. Hon kan färga utväxten och prata om håret växer i topparna eller hur det är.

Det hade varit ett klipp det.

Fula fötterna

Ett litet tillägg, Anna måste också visa sina fötter, de är de fulaste fötterna i Europa, men de måste visas upp i tid och otid.
Citera
2025-02-21, 20:30
Medlem
moralhoras avatar
Ärligt talat misstänker jag att inget direkt "dramatiskt" behöver hända när det skär sig mellan Anna och hennes senaste bästa vänner. Det räcker nog att Anna får för sig att de tänkt / sagt / tittat på henne fel så bryts vänskapen. Den där Åsa som hon var världens bästis med i tre sekunder verkade väldigt förvirrad när Anna blockade henne och började posta om mystiska meddelanden med svartvita foton på Instagram.

Det behöver nog inte ens vara något de har gjort, utan någonting dom inte gjort i Annas huvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in