Har nu läst igenom alla kommentarer på Bloggbevakning.
Anna är såå nöjd med sig själv, sin vikt, sitt utseende, använder minsann inga filter och kan förresten inget om fotoredigering.
För ditt eget och alla andras bästa - sluta helt med sociala medier så får du det privatliv du så länge eftersträvat. Sluta vara så jävla bitter.
Jag fläker inte ut mitt privatliv på Instagram eller Facebook och har därför inga som helst problem med att finnas där.
Lägg ner nu Anna. Vi vet att du läser här och följer din egen tråd. Det mår du ju uppenbarligen inte bra av. Läs böcker, pyssla om familjen och lev ditt anonyma liv. För din psykiska ohälsa - sök hjälp igen. Det funkar bättre än allt fixande med botox, hårfärg och smink. Verkar som att du skäms över ditt verkliga jag eftersom du hela tiden fejkar allt.
Bye, bye Anna! 👋
Å att de inte har med Anna Book i På spåret, Sigtuna är ju med där i dag. En musikfråga med en slinga ABC vore ju bra. Camilla Läckberg tävlar ju så det kanske är därför de inte har med en fråga om Sigtunas egen drottning, för de har ju varit nästan bästisar eller nåt...
Har nu läst igenom alla kommentarer på Bloggbevakning.
Anna är såå nöjd med sig själv, sin vikt, sitt utseende, använder minsann inga filter och kan förresten inget om fotoredigering.
För ditt eget och alla andras bästa - sluta helt med sociala medier så får du det privatliv du så länge eftersträvat. Sluta vara så jävla bitter.
Jag fläker inte ut mitt privatliv på Instagram eller Facebook och har därför inga som helst problem med att finnas där.
Lägg ner nu Anna. Vi vet att du läser här och följer din egen tråd. Det mår du ju uppenbarligen inte bra av. Läs böcker, pyssla om familjen och lev ditt anonyma liv. För din psykiska ohälsa - sök hjälp igen. Det funkar bättre än allt fixande med botox, hårfärg och smink. Verkar som att du skäms över ditt verkliga jag eftersom du hela tiden fejkar allt.
Bye, bye Anna! 👋
Det var inte mycket sympati Anna fick på bloggbevakning.
Även utanför elaka flashback verkar folk ha genomskådat henne för längesen
Hon kan uppenbarligen inte sluta fejka, och tål inte kritik, så slutsatsen borde ju vara precis den du säger: Lägg ner sociala medier
Vi får väl inte glömma bort Anna. På sin namnsdag bjöd hon sig själv och sin man på julbord och hotellövernattning (för hans pengar förstås).
"WOW så gott"...
Post på Instagram
10/12
10 December 2022 14:22:34
Igår var det inte bara min namnsdag🥰 Vi hade en fin jubileumsdag så med anledning av det, så överraskade min fina man med Julbord, mitt första på väldigt väldigt många år nu 🎄🎅🏽 Så julbord och hotellnatt med underbar hotellfrukost blev det på vackra @hotellkristina här i Sigtuna och vi kan bara konstatera WOW så gott, elegant & smart presenterat, grym service av all personal och varmt bemötande, julstämning på topp och som sagt, maten var 👌🏼⭐️ Bara sillen är värd ett besök 😂😂😂 Sååå gott, fint, mysigt och skönt. Kan verkligen rekommendera ett besök på Hotell Kristina som har en otrolig historia också 🥰 Det finns så många fantastiskt fina smultronställen här i hemkommunen Sigtuna att utforska 🥰 Tack min älskade man för ännu ett underbart dygn i livet med dig - du och jag ❤️
"mitt 100% naturliga hår" Hoppsan, där ljög hon igen. Som vanligt. Det "naturliga" håret är färgat och därmed inte naturligt.
8/12
08 December 2022 20:04:18
Klippte idag av mig många cm av mitt 100% naturliga hår, helt rätt beslut då det ser fylligare ut. Det är dessutom nyttigt för håret att klippas ordentligt. Faktiskt underbart att inte slaviskt ha extensions non stop som jag haft de senaste 25 åren. Införskaffade ju ett Hairband i somras och det är ju otroligt mycket mer ekonomiskt samt att det INTE sliter alls på ditt egna hår. En riktigt bra investering / julklapp till dig själv eller nån du vet skulle bli glad för ett sådant. Sätts i på 2 min och tas bort på nolltid 👏🏽👏🏽👏🏽😉 Man BLIR KLOKARE med åldern och mycket tryggare i sig själv - mitt naturliga hår är lite kort just nu, men jättefint fortfarande något tunt på sidorna. Men med lite tålamod och mindre stress och press, så kommer mitt hår att bli bättre å bättre redan fram till sommaren ☺️ Sen kan man lätt sätta i några slingor om det dyker upp något extra speciellt tillfälle 😉 Men jag kommer aldrig mer att bli slav under det 365 dagar om året år efter år. Tänk själva, 880 kr ca. för tvätt, fön, klippning & styling kontra flera tusen för hår och omsättning av extensions gång på gång, månad efter månad så var valet helt rätt 😄 Klok som en bok och just det… JAG tar i VANLIG ORDNING HAND OM MIG SJÄLV och klarar det själv som jag gjort sedan 14 års ålder så tro inget annat. Jag går sedan länge nu nästan 3 år på bästa @salongvita som behandlar ALLA sina kunder lika respektfullt och proffesionellt , salongen är elegant, man blir väl omhändertagen och där alla frisörer är topp ✂️ Men ” min ” @stylistagenten Gela är snäll, varm, trevlig, rolig, kunnig, noggrann och helt enkelt fantastisk på sitt jobb - TACK för idag från denna korthåriga tjäääjen som stortrivs redan även om det är lite ovant i början 🥰 Imorgon är det fredag och en mycket speciell dag på många sätt ❤️ Kram A.
Anna har startat ett till instagramkonto; annabook.privata
Vet inte hur länge hon haft det
🙏 Hoppas hon i fortsättningen håller sig kvar där och enbart där. Enklast vore det om hon gjorde sitt vanliga Instagram privat och rensade bort alla "följare" hon inte känner i verkligheten.
🙏 Hoppas hon i fortsättningen håller sig kvar där och enbart där. Enklast vore det om hon gjorde sitt vanliga Instagram privat och rensade bort alla "följare" hon inte känner i verkligheten.
”Första kvällen i min nya lägenhet” skriver äldsta dottern och visar en filmsnutt av nåt som liknar en enrummare på vindsplan. Det är inte likt mamma Anna att inte ha skrivit nåt om detta väl?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!