2022-12-16, 17:51
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Från Bloggbevakning idag
https://nyheter24.se/bloggbevakning/
Spännande diskussion. Tack! Har inte hunnit läsa allt ännu.
Den här kommentaren stack ut för mig
Citat:
Det är ju inte mycket bättre härinne. Folk vet ju till och med vilket skåp hon förvarar sin pulversås i.
Citera
2022-12-16, 18:22
Medlem
TPLs avatar
Har nu läst igenom alla kommentarer på Bloggbevakning.
Anna är såå nöjd med sig själv, sin vikt, sitt utseende, använder minsann inga filter och kan förresten inget om fotoredigering.

För ditt eget och alla andras bästa - sluta helt med sociala medier så får du det privatliv du så länge eftersträvat. Sluta vara så jävla bitter.
Jag fläker inte ut mitt privatliv på Instagram eller Facebook och har därför inga som helst problem med att finnas där.

Lägg ner nu Anna. Vi vet att du läser här och följer din egen tråd. Det mår du ju uppenbarligen inte bra av. Läs böcker, pyssla om familjen och lev ditt anonyma liv. För din psykiska ohälsa - sök hjälp igen. Det funkar bättre än allt fixande med botox, hårfärg och smink. Verkar som att du skäms över ditt verkliga jag eftersom du hela tiden fejkar allt.
Bye, bye Anna! 👋
Citera
2022-12-16, 20:33
Å att de inte har med Anna Book i På spåret, Sigtuna är ju med där i dag. En musikfråga med en slinga ABC vore ju bra. Camilla Läckberg tävlar ju så det kanske är därför de inte har med en fråga om Sigtunas egen drottning, för de har ju varit nästan bästisar eller nåt...
Citera
2022-12-16, 21:51
Medlem
Hon var med i Hänt extra den här veckan i alla fall. Nästan kopierat från Instagram. Inlägget om hur hånad och mobbad hon blir om allt.
Citera
2022-12-16, 22:15
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Har nu läst igenom alla kommentarer på Bloggbevakning.
Anna är såå nöjd med sig själv, sin vikt, sitt utseende, använder minsann inga filter och kan förresten inget om fotoredigering.

För ditt eget och alla andras bästa - sluta helt med sociala medier så får du det privatliv du så länge eftersträvat. Sluta vara så jävla bitter.
Jag fläker inte ut mitt privatliv på Instagram eller Facebook och har därför inga som helst problem med att finnas där.

Lägg ner nu Anna. Vi vet att du läser här och följer din egen tråd. Det mår du ju uppenbarligen inte bra av. Läs böcker, pyssla om familjen och lev ditt anonyma liv. För din psykiska ohälsa - sök hjälp igen. Det funkar bättre än allt fixande med botox, hårfärg och smink. Verkar som att du skäms över ditt verkliga jag eftersom du hela tiden fejkar allt.
Bye, bye Anna! 👋

Det var inte mycket sympati Anna fick på bloggbevakning.
Även utanför elaka flashback verkar folk ha genomskådat henne för längesen
Hon kan uppenbarligen inte sluta fejka, och tål inte kritik, så slutsatsen borde ju vara precis den du säger: Lägg ner sociala medier
Citera
2022-12-17, 14:34
Medlem
TPLs avatar
Vi får väl inte glömma bort Anna. På sin namnsdag bjöd hon sig själv och sin man på julbord och hotellövernattning (för hans pengar förstås).
"WOW så gott"...

Post på Instagram
10/12

"mitt 100% naturliga hår" Hoppsan, där ljög hon igen. Som vanligt. Det "naturliga" håret är färgat och därmed inte naturligt.
8/12
Citera
2022-12-18, 08:29
Medlem
SaraOlivias avatar
Anna har startat ett till instagramkonto; annabook.privata

Vet inte hur länge hon haft det
Citera
2022-12-18, 10:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaraOlivia
Anna har startat ett till instagramkonto; annabook.privata

Vet inte hur länge hon haft det
🙏 Hoppas hon i fortsättningen håller sig kvar där och enbart där. Enklast vore det om hon gjorde sitt vanliga Instagram privat och rensade bort alla "följare" hon inte känner i verkligheten.
Citera
2022-12-18, 11:28
Medlem
Citat:
🙏 Hoppas hon i fortsättningen håller sig kvar där och enbart där. Enklast vore det om hon gjorde sitt vanliga Instagram privat och rensade bort alla "följare" hon inte känner i verkligheten.

Undrar hur många vänner hon har på den privata?
Citera
2022-12-18, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Undrar hur många vänner hon har på den privata?
Hon har 80 följare och följer 113
Citera
2022-12-19, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Hon har 80 följare och följer 113

Hennes vänner? ca: 33% vill inte följa henne tillbaka.
Mycket fina vänner! 😭🤢🤮🙏🤣
Citera
2022-12-19, 18:45
”Första kvällen i min nya lägenhet” skriver äldsta dottern och visar en filmsnutt av nåt som liknar en enrummare på vindsplan. Det är inte likt mamma Anna att inte ha skrivit nåt om detta väl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in