2022-11-08, 02:50
Medlem
Citronfrommages avatar
Har det uppmärksammats att Anna har en spelning i maj nästa år? 80-talsfestival typ med bl a Anna. Såg det på Facebook eller liknande. 27 maj tror jag att det var för den som vill höra ABC live! 😂
Citera
2022-11-08, 06:45
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Har det uppmärksammats att Anna har en spelning i maj nästa år? 80-talsfestival typ med bl a Anna. Såg det på Facebook eller liknande. 27 maj tror jag att det var för den som vill höra ABC live! 😂
Troligtvis inte live, det har varit playback de sista gångernas den låten framförts.
Citera
2022-11-08, 08:55
Medlem
Ingen promenad idag Stukat foten?
Citera
2022-11-08, 09:31
Medlem
TPLs avatar
Pinsamt Anna. Lägg av. NU!
https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=8fd12b
Citat:
06 November 2022 17:40:58

När duger jag? Jag har många gånger, för många tyvärr, tryckt bort mitt egna välmående i jakten på att duga för andra. Jag är idag 52 år, och det är jag glad för snälla tro inget annat. En person skrev nyligen till mig att jag var patetisk som lekte att jag var 25. 25? Skulle JAG vilja vara 25 år igen? Låt mig då meddela sanningen…nej det vill jag inte. Varför vill jag då inte vara 25 igen? Jo, för det var en mycket mörk och destruktiv tidsperiod i mitt liv av anledningar jag inte kommer gå in på. Men jag älskar mitt liv, och då pratar jag om mitt privata liv i all dess enkelhet, jag är glad för mina 52 år på jorden. Är allt i mitt liv perfekt, är jag perfekt? DET VET jag redan allt för väl, att jag INTE är. Men vad är perfekt? Mitt liv är det då inte, ärligt så är jag faktiskt bara glad att jag ens fortfarande andas. För mörkret har knackat hårt och mycket på min dörr framför allt andras bankande åsikter och påhittade egensanningar om MIG som varit och fortsatt är väldigt elaka. Det här är inget tyck synd om mig inlägg, men helt ärligt så undrar jag när det räcker? Dagens samhälle är för hårt, socialamediesamhället är olidligt hårt och något är allvarligt fel. Ingen människa förtjänar hat eller att bli baktalad. Alla FÅR tycka som dom vill, men man får faktiskt inte skriva vad som helst eller är jag fel ute då? Mobbingen av min person är ett faktum å har så varit i iaf. hela mitt 38åriga offentliga liv. 38 år…smaka på det en stund. Jag tycker inte synd om mig själv. Jag är glad, tacksam, stolt och väldigt nöjd med livet vad än någon annan tror, bara det i sig retar vissa. För allt ÄR JU INTE PERFEKT! Jag är ju INTE RIK!Jag bor ju inte i en LYXKÅK! Jag kör INTE en Ferrari, jag är INTE en vacker, smal fotomodell! Ändå ÄR JAG LYCKLIG☺️Man kan inte bli älskad av alla, det är inte mitt mål eller syftet med livet. Men jag vill slippa bli misshandlad av främlingar, deras lögner, förvridna sanningar om min person.Jag har min lilla familjs ovillkorliga stöd å kärlek, tack vare dom lever jag och är tacksam för det lilla vad du än tror. Så VET JAG sanningen❤️ Alla förtjänar faktiskt mänsklig respekt, även jag och jag kommer alltid vara Anna på gott & ont. Kärlek❤️
Citera
2022-11-08, 09:35
Medlem
Någon som har koll på om dödsboet är klart
Citera
2022-11-08, 09:38
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Ingen promenad idag Stukat foten?
Ta Postafen innan ni tittar på hennes promenadfilmer.
Den på enbart asfalt eller oljegrus var nog den värsta hittills. 🤮
Citera
2022-11-08, 14:57
Medlem
Vad jag kan se så har hon gjort 2 jobb i år, fast egentligen spelades fångarna på fortet förra året och nu spelar hon in herre på täppan. Det var samma person som längtade efter att få åter jobba med artisteri det går inte så bra på den fronten hon har inte fått sjunga något utan endast program där hon gör bort sig
Citera
2022-11-08, 15:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Vad jag kan se så har hon gjort 2 jobb i år, fast egentligen spelades fångarna på fortet förra året och nu spelar hon in herre på täppan. Det var samma person som längtade efter att få åter jobba med artisteri det går inte så bra på den fronten hon har inte fått sjunga något utan endast program där hon gör bort sig
Vad jag kan se har hon aldrig nånsin jobbat. Hon har uppträtt i TV och varit med i tramsprogram och poddar, bloggat, periscopat, instagrammat och sänt lives.
Noll arbetslivserfarenhet. Helt blankt CV. 📃
Att mima till redan inspelade låtar är inte heller arbete.
Citera
2022-11-08, 20:37
Medlem
TPLs avatar
Den alltid äkta, genuina Anna som visar upp sig precis som hon ser ut...
Kolla ränderna på tapeten till vänster på bilden. Dålig mönsterpassning? Anna vet ju inget om Photoshop.
Funkar bara hemma, aldrig i TV.

Citera
2022-11-08, 20:44
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kolla ränderna på tapeten till vänster på bilden. Dålig mönsterpassning? Anna vet ju inget om Photoshop.

Och den vanskapta handen till vänster.
Citera
2022-11-08, 21:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Och den vanskapta handen till vänster.
Oj, dom är mycket ju kortare än på den andra handen. Och blekare än handryggen. Hur kunde jag missa det?

Citat:
För mörkret har knackat hårt och mycket på min dörr framför allt andras bankande åsikter och påhittade egensanningar om MIG som varit och fortsatt är väldigt elaka.
Ja, Anna - håller med dig. Det ÄR verkligen konstigt att det sprids så mycket påhittat och elakt om just DIG.
Citera
2022-11-08, 21:19
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Jag tror inte att det är nödvändigtvis att hon "råkat" få skärmdumpar från Flashback, utan att hon genuint är irriterad/störd över att hennes verkliga jag syns på tv och är överallt på affischer. Istället för att acceptera att hon är en rund 52-årig kvinna så lägger hon nu upp gamla/redigerade bilder (edit: tittar man på bilden så ser man att hon gör en klassisk pose för att försöka ge sig själv så mycket midja som möjligt - vrida höften snett, lägga händerna på midjan, samt att hon lutar sig själv lite framåt; antar att det finns något slags filter för att få bort dubbelhakan och göra ansiktet smalare).

För även om Anna gått på någon extrem shake-diet så har hon knappast tappat såpass mycket sedan hon spelade in i slutet av september. Jag förstår verkligen inte vad hon försöker uppnå - det kommer ju bara avslöjas nästa gång hon syns i en situation som hon inte själv kan kontrollera...
Senast redigerad av moralhora 2022-11-08 kl. 21:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in