2022-10-22, 18:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon har ju hittat bästa gymmet också. Undrar om hon tycker det är bäst pga att det finns både ett kök och en soffgrupp.

Ärligt talat, vill Anna gå ned i vikt så är det betydligt bättre att fokusera sig på att ordna upp sin kost i första hand och sedan börja med lite lättare träning. Hon är 50+ och måste väl väga åtminstone lika mycket hon gjorde i Biggest Loser (~80). Åtminstone så ligger hon över fetma-gränsen BMI-mässigt.

Jag slår vad om att hennes leder gör ont redan efter någon kilometer.
Citera
2022-10-22, 18:48
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Ärligt talat, vill Anna gå ned i vikt så är det betydligt bättre att fokusera sig på att ordna upp sin kost i första hand och sedan börja med lite lättare träning. Hon är 50+ och måste väl väga åtminstone lika mycket hon gjorde i Biggest Loser (~80). Åtminstone så ligger hon över fetma-gränsen BMI-mässigt.

Jag slår vad om att hennes leder gör ont redan efter någon kilometer.
Vill Anna Book gå ner i vikt? Var kan man läsa om detta?
Det hade varit det bästa beslutet hon tagit i detta liv.
Det håller inte i längden att vara rund som en badboll.
Senast redigerad av Rimbert 2022-10-22 kl. 18:56.
Citera
2022-10-22, 19:51
Medlem
TPLs avatar
Har lyssnat på podden med Bathina P.

Att inte Anna skäms. Såå många lögner. Om hur hon tillbringade alla tänkbara lov på Mallis med sin pappa, hur mycket dom pratade med varandra... Hon kan ju knappt spanska idag.
Hon var "ett kärleksbarn" - jag skulle kalla det semesterkn-ll. Han kom till Sverige ungefär när hon föddes, tvättade bilar och åkte hem efter ett par månader.

Hon hetsade upp sig rejält när det kom till det där med städfirman nyligen och inser inte att hon kan ha gjort nåt fel, nä Anna gör aldrig fel...

Hon blir också helt vansinnig över att det finns några som tycker illa om henne. Barhina försöker säga att det väl bara rör sig om ett par personer. Så varför inte bara skita i det? Nej, Anna ska slåss till varje pris. Det är hennes livsluft.

Hon och Roberto skulle ALDRIG bråka om det inte var "på grund av yttre faktorer" - om det vore bara dom skulle det vara helt friktionsfritt... Kan det ha med barnen att göra?

Anna har maten på bordet varje dag när han kommer från jobbet... Men allt uteätande då? 🤔

Hon var så himla präktig och ärlig när hon var barn/ung men när hon kom hem med ett par pepitarutiga byxor hon sytt i slöjden tog hennes mamma henne i armen "- VAR har du fått tag i dom!?"
"= Sytt i slöjden..." "- VAR har du fått tag i dom!?"
Kanske lilla Anna inte var så änglalik som hon vill få oss att tro om inte ens hennes mamma litade på henne.

Hur orkar hon ljuga så mycket om precis allt? Och ingenting är nånsin hennes eget fel.
Citera
2022-10-22, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har lyssnat på podden med Bathina P.

Att inte Anna skäms. Såå många lögner. Om hur hon tillbringade alla tänkbara lov på Mallis med sin pappa, hur mycket dom pratade med varandra... Hon kan ju knappt spanska idag.
Hon var "ett kärleksbarn" - jag skulle kalla det semesterkn-ll. Han kom till Sverige ungefär när hon föddes, tvättade bilar och åkte hem efter ett par månader.

Hon hetsade upp sig rejält när det kom till det där med städfirman nyligen och inser inte att hon kan ha gjort nåt fel, nä Anna gör aldrig fel...

Hon blir också helt vansinnig över att det finns några som tycker illa om henne. Barhina försöker säga att det väl bara rör sig om ett par personer. Så varför inte bara skita i det? Nej, Anna ska slåss till varje pris. Det är hennes livsluft.

Hon och Roberto skulle ALDRIG bråka om det inte var "på grund av yttre faktorer" - om det vore bara dom skulle det vara helt friktionsfritt... Kan det ha med barnen att göra?

Anna har maten på bordet varje dag när han kommer från jobbet... Men allt uteätande då? 🤔
Ett e
Hon var så himla präktig och ärlig när hon var barn/ung men när hon kom hem med ett par pepitarutiga byxor hon sytt i slöjden tog hennes mamma henne i armen "- VAR har du fått tag i dom!?"
"= Sytt i slöjden..." "- VAR har du fått tag i dom!?"
Kanske lilla Anna inte var så änglalik som hon vill få oss att tro om inte ens hennes mamma litade på henne.

Hur orkar hon ljuga så mycket om precis allt? Och ingenting är nånsin hennes eget fel.
Inte ett enda ord om att ”pappa Juan” var gift och hade barn.
Inte ett enda ord om att hennes moster och morbror var alkoholister och därför tog Marita hand om sin syskonbarn.
Inte ett enda ord om hennes två dysfunktionella barn.
…… plus mängder av halvsanningar och hyllningar av sig själv.
Det är faktiskt riktigt otäckt att lyssna på.
Citera
2022-10-22, 21:30
Medlem
flugornass avatar
Anna:s ABC var ledtråd i Doobidoo, så hon får nog anses vara en av vårt lands stora artister.
(inte i omfång) utan musikaliskt.
Citera
2022-10-22, 21:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Inte ett enda ord om att ”pappa Juan” var gift och hade barn.
Inte ett enda ord om att hennes moster och morbror var alkoholister och därför tog Marita hand om sin syskonbarn.
Inte ett enda ord om hennes två dysfunktionella barn.
…… plus mängder av halvsanningar och hyllningar av sig själv.
Det är faktiskt riktigt otäckt att lyssna på.
Ja. 😬
Blir intressant med dom andra 2 poddarna hon ska vara med i.
Archetypes med Meghan Markle kanske? 🤭
Citera
2022-10-22, 21:42
Medlem
GodSosses avatar
Efter att lyssnat på Bathina´s podd med AB i tre minuter:
AB säger att hennes musiker?? tycker att ABC är svår att spela??

1: Hur många gånger har hon sjungit "live" med riktiga musiker?
2: ABC är en svår låt att framföra???
Citera
2022-10-22, 21:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Efter att lyssnat på Bathina´s podd med AB i tre minuter:
AB säger att hennes musiker?? tycker att ABC är svår att spela??

1: Hur många gånger har hon sjungit "live" med riktiga musiker?
2: ABC är en svår låt att framföra???
Annas låtar är jättesvåra. En hel stor orkester spelade fel och sabbade ett av hennes framträdanden. Bach, Beethoven och Vivaldi är bagateller i sammanhanget. Kanske Anna ska satsa på opera eller operett? Hon har ju talang...
Citat:
Året efter jag deltog med låten ABC var jag med i Melodifestivalen ännu en gång med låten Det finns en morgondag. Jag anser att orkestern svek mig under själva uppträdandet. De hoppade över åtta takter och fuckade min 16-åriga hjärna. En orkester med notställ framför sig gör inte sådana misstag och jag vågade inte säga: ”Ursäkta, de spelar fel.” Så det var ett hemskt framträdande och när jag sjungit klart sprang jag av scenen och grät, sedan lämnade jag studion för jag visste att det hade gått åt skogen och att jag inte skulle gå vidare. Ingen brydde sig om mig och det hade kunnat knäcka mig fullständigt.
Citera
2022-10-22, 22:15
Medlem
flugornass avatar
Ja men ni måste ju förstå att hon blir besviken när inte musikerna kan läsa noter.

Vad hon behöver är lite jäklar annamamma så producenterna lyssnar på henne.

Hon har faktiskt en bra röst, hur hon ser ut och lever är ju en sak, men som artist är hon en för stunden slocknad stjärna, som strax förljuvar oss med en ny hit låt.
Citera
2022-10-22, 22:23
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Annas låtar är jättesvåra. En hel stor orkester spelade fel och sabbade ett av hennes framträdanden. Bach, Beethoven och Vivaldi är bagateller i sammanhanget. Kanske Anna ska satsa på opera eller operett? Hon har ju talang...
Citat:
Året efter jag deltog med låten ABC var jag med i Melodifestivalen ännu en gång med låten Det finns en morgondag. Jag anser att orkestern svek mig under själva uppträdandet. De hoppade över åtta takter och fuckade min 16-åriga hjärna. En orkester med notställ framför sig gör inte sådana misstag och jag vågade inte säga: ”Ursäkta, de spelar fel.” Så det var ett hemskt framträdande och när jag sjungit klart sprang jag av scenen och grät, sedan lämnade jag studion för jag visste att det hade gått åt skogen och att jag inte skulle gå vidare. Ingen brydde sig om mig och det hade kunnat knäcka mig fullständigt.
Undrar hur man får en hel orkester att skippa åtta takter? Är det nån hemlig specialgest dirigenten gör med pinnen? Sveper snabbt åt höger åtta gånger?
Citera
2022-10-22, 22:31
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:

8 takter? Det är ju jättemånga toner. Kommer någon ihåg vad som egentligen hände? Missade hon att komma in i versen?
Citera
2022-10-22, 22:37
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
8 takter? Det är ju jättemånga toner. Kommer någon ihåg vad som egentligen hände? Missade hon att komma in i versen?
Var hon där överhuvud taget?
Någon som har en länk till eländet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in