2022-04-18, 14:54
Yngsta dottern har varit hemma om en sväng och som vanligt är det väldigt fantastiskt och märkvärdigt.
Och fruktfatet (som bestod nästan lika mycket av choklad men fruktfat låter ju nyttigt) måste dokumenteras noga.
Citera
2022-04-18, 21:30
Medlem
TPLs avatar
Anna är sig lik igen.
Sista meningen ser konstig ut.

"Besök av Vanessa med sambo & vän för att hämta @vanessabooktoledano s cykel - Då hade jag förberett min friterade kyckling, sötpotatispommes, såser och ett litet fruktfat med lite gott på till kaffet ☕️🍑🍐🍊🍎🍓🍑🍫🍪 som vi fick njuta av tillsammans innan dem åkte hemåt igen - TACK för besöket som var jättemysigt 🥰☀️ Hemma är även älsklingen Roberto, Antonio och hans kärlek som också åt lite senare ute i solen med vanliga pommes ☀️🥰❤️ En fin dag helt enkelt med bästa sällskapet, gott att äta, musik & SOL ☀️🥰☀️🥰☀️🥰 Så tacksam 🙏🏼 Vi alla ses snart igen 😉"
Citera
2022-04-18, 23:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Yngsta dottern har varit hemma om en sväng och som vanligt är det väldigt fantastiskt och märkvärdigt.
Och fruktfatet (som bestod nästan lika mycket av choklad men fruktfat låter ju nyttigt) måste dokumenteras noga.
Haha ja, detta ”fruktfat” som bestod mer av choklad än frukt verkar hon vara väldigt stolt över. Hon tror väl säkert att hon är så nyttig och duktig som bjuder dottern på alla godsakerna.
Citera
2022-04-19, 07:34
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna är sig lik igen.
Sista meningen ser konstig ut.

"Besök av Vanessa med sambo & vän för att hämta @vanessabooktoledano s cykel - Då hade jag förberett min friterade kyckling, sötpotatispommes, såser och ett litet fruktfat med lite gott på till kaffet ☕️🍑🍐🍊🍎🍓🍑🍫🍪 som vi fick njuta av tillsammans innan dem åkte hemåt igen - TACK för besöket som var jättemysigt 🥰☀️ Hemma är även älsklingen Roberto, Antonio och hans kärlek som också åt lite senare ute i solen med vanliga pommes ☀️🥰❤️ En fin dag helt enkelt med bästa sällskapet, gott att äta, musik & SOL ☀️🥰☀️🥰☀️🥰 Så tacksam 🙏🏼 Vi alla ses snart igen 😉"
Anna kan inte formulera sig på ett begripligt sätt. Fick inte Antonios kärlek äta med de andra eller hur ska man tolka följande?
- "som också åt lite senare ute i solen med vanliga pommes" - Åt kärleken två gånger, först sötpotatispommes, sen vanliga pommes? Åt ensam med vanliga pommes som enda sällskap?
Citera
2022-04-19, 07:37
Medlem
TookAnna Stolledano är tillbaka Hon bara måste presentera sina ” talanger”!!! Bra där Tooket vi är din trogna publik som applåderar vad du än lägger ut
Citera
2022-04-21, 15:52
Medlem
Oh äntligen får hon vara med i Aftonbladet klick igen
om viktnedgång
Citera
2022-04-21, 15:57
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Oh äntligen får hon vara med i Aftonbladet klick igen
om viktnedgång
Nu börjar det lossna för Anna!

Aftonbladet!!!

Och dessutom lite välförtjänt egentid och myyyys på solariet, och sedan besök hos frisören.
Är det nåt stort på gång, eller bara vårstädning?

Jag gissar på storslaget framträdande i Let's Dance

https://postimg.cc/3kWpf9FS
Citera
2022-04-21, 16:47
Medlem
Varje gång TookAnna visar sina tänder så tänker jag; Herrejösses vilka jävla bauta-gaddar Nu flashar hon gaddarna på högtidsdagen tillsammans med The Retarded Idag firar Stolledanos 24 år eller är det 23 år eller 22 år…..
Citera
2022-04-21, 17:28
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Varje gång TookAnna visar sina tänder så tänker jag; Herrejösses vilka jävla bauta-gaddar Nu flashar hon gaddarna på högtidsdagen tillsammans med The Retarded Idag firar Stolledanos 24 år eller är det 23 år eller 22 år…..
Kan det va så enkelt att Roberto minns att de träffades när de var 30 år gamla?
Så nu måste hon varje år justera, så han inte tycker hon blivit gammal. Nästa år är det 19 år sen de träffades!
Citera
2022-04-21, 17:51
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Haha ja när hon ler så är gaddarna det enda man ser i fejset. Riktigt snyggt! 👍
Citera
2022-04-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Nu börjar det lossna för Anna!

Aftonbladet!!!

Och dessutom lite välförtjänt egentid och myyyys på solariet, och sedan besök hos frisören.
Är det nåt stort på gång, eller bara vårstädning?

Jag gissar på storslaget framträdande i Let's Dance

https://postimg.cc/3kWpf9FS
Omsättning av håret? Really?
När min styvsyster sa att hon alltid drack kaffe på morgonen frågade jag om det var kaffe eller godiskaffe. Nej, kaffe, inte sånt som Anna Book dricker, svarade hon 😄
Citera
2022-04-21, 21:37
Medlem
Men herre jisses..
Tant Toledano tar med sig The Retarded till samma hotell där Vanessa firade med sin pojkvän. WOW!!!
För att fira 24…. 48… 22… av vad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in