2022-07-14, 16:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Om jag känner Anna rätt så blir det nu mer än 2 minuter som statist. Sång känns inte rimligt

Kanske pratprogram?
Varför inte? Om nu inte produktionsbolagen lärt sig att hon bara svamlar oavbrutet när hon medverkar.
Men hon kan ju vara inbjuden som driftkucku?
Kan ju vara nåt så enkelt som att hon hyrt ut Vicentes lägenhet. Eller att Naked Attraction börjat signa upp folk för höstsäsongen
Senast redigerad av osnuten 2022-07-14 kl. 16:40.
Citera
2022-07-14, 16:35
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAT
Min gissning är att hon går på melanotan alt brun utan sol. Det brukar få fram den där smutsiga looken på solbrännan.
Även händerna ser smutsiga ut, såg jag när hon la upp sina vackra naturliga naglar... kontrasten blir "fel" och kan inte endast komma av solariebränna
Citera
2022-07-14, 16:36
Medlem
She’s back, ladies and gentlemen Nu har Tooket var snäll ” flicka” i några månader och lyckas få till ett kontrakt med absolut sekretess Jag bara älskar att TookAnna läser på Flashback och hon ägnar ALL Instagram-tid åt OSS Hon skiter i sina efterblivna följare och ger oss credit för vad vi uppmärksammar och skriver om henne på vårt fantastiska forum Love it! Love it! LOVE IT! Give us more
Citera
2022-07-14, 16:40
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
She’s back, ladies and gentlemen Nu har Tooket var snäll ” flicka” i några månader och lyckas få till ett kontrakt med absolut sekretess Jag bara älskar att TookAnna läser på Flashback och hon ägnar ALL Instagram-tid åt OSS Hon skiter i sina efterblivna följare och ger oss credit för vad vi uppmärksammar och skriver om henne på vårt fantastiska forum Love it! Love it! LOVE IT! Give us more
Hoppas på en LIVE inom kort.
När det ändå regnar..

Varför har hon inte skaffat en egen youtubekanal?
Hon hade kunnat grejja sin egna show, Familjen Stolledanõs #nofilter
Citera
2022-07-14, 16:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Älskar att gamla anna är tillbaka! Subtila lite aggressiva frågor och påståenden PLUS en bild på den afroamerikanska foten. Dröm!
Ja nu är det underhållning!
Citera
2022-07-14, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Gör Annas lycka ännu större genom att börja spekulera. Klara - färdiga - kör!
https://postimg.cc/gallery/LXhMJVL
Men herregud, är hon fem år? En barnsligare medelålders kärring får man fan leta efter..
Citera
2022-07-14, 19:19
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Gör Annas lycka ännu större genom att börja spekulera. Klara - färdiga - kör!
https://postimg.cc/gallery/LXhMJVL

Varför har hon en grön candy crush godis där i hörnet, en ny omgång med kändisar som bakar?
Citera
2022-07-14, 19:23
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Naked Attraction V.I.P.
Tror jag såg Anna idag. Hon var fetare än jag kunde föreställa mig. Kort och tjock som ett bergatroll är väl den närmaste beskrivningen.
Man undrar vad hon har för hållhakar på denstackars Halmpyntet, som får honom att inte rymma...
Eller är han helt enkelt dum i huvudet?
Senast redigerad av Rimbert 2022-07-14 kl. 19:33.
Citera
2022-07-14, 21:22
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Vad håller hon på med? 😂

En bild på HENNES fot och en bild på INTE hennes fot med frågan "är det fel att vårda sina fötter och tånaglar?" Alltså va..
Det var en annorlunda gallopundersökning hon utför nu.
Kanske extraknäcker som telefonintervjuare och går genvägen genom detta.

Syns stumpan gått barfota på sina långpromenader i sommar.
Citera
2022-07-14, 21:32
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Då skulle alla som tittar få se Anna naken. Men det programmet är väl bara för singlar?
Hon har ju visat sig naken i den där skönhetsoprationsseien, bär hon lät korrigera och reducera lite här och där.
Citera
2022-07-14, 21:32
Medlem
osnutens avatar
Oops. Nu dök fotbilden plötsligt upp på picuki också. Ni som inte vill se ännu en bild av Annas fötter kan välja att inte klicka! 🤢
https://postimg.cc/Ln1KFPdW
Citera
2022-07-14, 21:33
Att hon idag faktiskt tänkt sola hemma på tomten men förhindrades av att det började regna så hon fick ta solariet i stället … det tror vi på va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in