2024-05-17, 13:54
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror det glöms bort att även fejktänder behöver ju tas hand om.

Sedan så är frågan om Anna lärde sig något efter förra fadäsen med alltför stora och vita tänder.
Anna är glömsk. Och lat. 2017 fick hon exakt vad hon önskade.
Citera
2024-05-17, 13:56
Avstängd
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror det glöms bort att även fejktänder behöver ju tas hand om.

Sedan så är frågan om Anna lärde sig något efter förra fadäsen med alltför stora och vita tänder.
Vi får hoppas att de nya turkiska tänderna passar bättre i hennes käft än de tidigare missprydande kakelplattorna.
Det är ändå stackars Jobejto som väl återigen fick öppna lädret för att göra madame i Märstaherrgården nöjd.
All heder åt denna stackars kuvade man som verkar ha uthållighet som en oxe och tålamod som en åsna.
Man kan inte låta bli att jämföra honom med Lilla Fridolf, fast Fridolf åtminstone hade ett rikligt arbete på ett Kolonialvaruföretag på dagarna, där han hade en sorts status av mellanchef.

Nu kan hon kanske börja le som en normal människa igen på alla bjudningar med sitt nya bländande turkleende och allt är bra igen ett tag...
Senast redigerad av Rimbert 2024-05-17 kl. 14:18.
Citera
2024-05-17, 14:18
Medlem
osnutens avatar
Att Anna inte synts i media senaste åren kanske beror på hennes tänder?
Självvald isolering. Fått ställa in en väldig massa jobb.
Fångarna på fortet? Inte kul om en framtand just trillat bort
Citera
2024-05-17, 14:21
Avstängd
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Att Anna inte synts i media senaste åren kanske beror på hennes tänder?
Självvald isolering. Fått ställa in en väldig massa jobb.
Fångarna på fortet? Inte kul om en framtand just trillat bort
Läste att Fånarna på Fortet nu har blivit nedlagd av TV 4. Där rök det väl en säker inkomstkälla för herrskapsfrun i Villa Ankeborg.
Hur går det förresten med hennes artistkarriär? Såg att hon gjorde en del studiojobb för ett par månader sedan.
Rann det hela ut i sanden, som vanligt?
Men då sjöng hon förvisso med sin gamla tanduppsättning.
Med hennes nya tänder är det väl bara himlen som är gränsen.
The Sky is The Limit, som anglosaxarna säger och kommer att benämna henne som The New Turkish Delight.

Anna har hela världen för sina fötter, med sitt nya bländande leende.
Nu gäller det bara att hon skaffar sig en sångröst och inte bara låter som en kvinnlig version av Tom Waits.
Senast redigerad av Rimbert 2024-05-17 kl. 14:42.
Citera
2024-05-17, 15:02
Medlem
Det finns en hel del ganska stora konton på TikTok där personer med antingen tandproteser eller implantat (eller en kombination) visar och berättar. En del bl a i syfte att lyfta att det inte bara är missbrukare och folk med dålig tandhygien som kan få jätteproblem med tänderna och behöva nya, en del är däremot f d missbrukare som lyfter detta som en av följderna de får leva med o s v. Kanske Anna inspirerats av det? Kanske ser sin chans att till slut äntligen bli typ känd TikTokare och inte bara känd före detta artist?
Citera
2024-05-17, 15:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det finns en hel del ganska stora konton på TikTok där personer med antingen tandproteser eller implantat (eller en kombination) visar och berättar. En del bl a i syfte att lyfta att det inte bara är missbrukare och folk med dålig tandhygien som kan få jätteproblem med tänderna och behöva nya, en del är däremot f d missbrukare som lyfter detta som en av följderna de får leva med o s v. Kanske Anna inspirerats av det? Kanske ser sin chans att till slut äntligen bli typ känd TikTokare och inte bara känd före detta artist?
Så Anna har ingen skuld alls i att hennes tänder inte höll? 😂
Citera
2024-05-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Så Anna har ingen skuld alls i att hennes tänder inte höll? 😂
Det sa jag inget om.
Citera
2024-05-17, 15:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det sa jag inget om.
Det sa jag inte heller. Tänkte mera på vad som ligger bakom Annas tandförfall, hon som gör allt så rätt. Efter hyllandet av Jelena för 7 år sen har hon varit till ytterligare minst en tandläkare. Ingen dög. Hon hade ju 2 års garanti på "hästtänderna" och hade kunnat fixa dom när hon inte blev nöjd och dessutom ansåg sig felbehandlad.

Anna har säkert levt i tron att porslinet inte behövde underhållas. Hennes tandvårdsbesök har säkert varit lika glesa som cellprovtagning och mammografi (det berättade hon i en podd att hon slarvat med länge).

"En del bl a i syfte att lyfta att det inte bara är missbrukare och folk med dålig tandhygien som kan få jätteproblem med tänderna och behöva nya, en del är däremot f d missbrukare som lyfter detta som en av följderna de får leva med o s v. "
Citera
2024-05-17, 15:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Det sa jag inte heller. Tänkte mera på vad som ligger bakom Annas tandförfall, hon som gör allt så rätt. Efter hyllandet av Jelena för 7 år sen har hon varit till ytterligare minst en tandläkare. Ingen dög. Hon hade ju 2 års garanti på "hästtänderna" och hade kunnat fixa dom när hon inte blev nöjd och dessutom ansåg sig felbehandlad.

Anna har säkert levt i tron att porslinet inte behövde underhållas. Hennes tandvårdsbesök har säkert varit lika glesa som cellprovtagning och mammografi (det berättade hon i en podd att hon slarvat med länge).

"En del bl a i syfte att lyfta att det inte bara är missbrukare och folk med dålig tandhygien som kan få jätteproblem med tänderna och behöva nya, en del är däremot f d missbrukare som lyfter detta som en av följderna de får leva med o s v. "
Är hon färdigbehanldad nu? Och varför visar hon inte gaddarna?
Citera
2024-05-17, 15:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Är hon färdigbehanldad nu? Och varför visar hon inte gaddarna?
Det lät på henne som att det handlar om en lååång resa med flera besök i Istanbul.
Och sen kommer allt gnäll om hur fel det blev. Vänta bara. Vi känner ju Anna.
Citera
2024-05-17, 17:18
Medlem
Citat:

Hur skulle hon hinna med sådant? En kvinna i karriären har inte tid att ta hand om sig själv.
Citera
2024-05-17, 17:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Hur skulle hon hinna med sådant? En kvinna i karriären har inte tid att ta hand om sig själv.
Nu är ju den religiösa fasen tillfälligt över också så nu kommer hon att ha tid att pyssla om sina nya tänder. 🙏🦷✝️

"Nu börjar resten av mitt liv & jävlar vad jag ska leva 🔥🔥🔥"

Jag längtar till den dag när dom turkiska köpetänderna börjar krångla. 🤭

#stoppapressarna #häntiveckan #expressen #aftonbladet
#jävlarvadjagskatugga
Senast redigerad av TPL 2024-05-17 kl. 17:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in