2022-07-14, 13:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Anna som bara bäddar, sminkar sig och fikar dagarna i ända kan mycket väl ha långa äkta egna naglar. I vissa kulturer var långa naglar ett bevis på att man var av högre rang och slapp arbeta.
I Annas fall har det växlat snabbt mellan naglar nerbitna, eller avbrutna/avrivna så långt det går till jättelånga klor på extremt kort tid.
Hon skrev helt nyligt att hon inte haft annat än egna "naturliga" naglar i snart 3 år. I samma veva skrev hon att hon tillfälligt hade fixat naglarna i samband med att hon var med i Mellos Hall of fame 2020...
Naturliga naglar har inte den yttersta, ljusa delen som en tvär rak rand.
Anna ljuger sig blå om sina jävla naglar. Det är det enda som är säkert. 💅
Senast redigerad av TPL 2022-07-14 kl. 13:59. Anledning: Ändring.
Citera
2022-07-14, 13:37
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Anna och hemgjord mat…. hon vill få beröm på ett udda sätt
Citera
2022-07-14, 13:39
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Och lite synd att ett möte på ett kontor får hennes hjärta att må bra. Många gör det varje dag.

Vad kan donnan med buken nu signa?
Citera
2022-07-14, 13:46
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I Annas fall har det växlat snabbt mellan naglar nerbitna, eller avbrutna/avrivnaså långt det går till jättelånga klor på extremt kort tid.
Hon skrev helt nyligt att hon inte haft annat än egna "naturliga" naglar i snart 3 år. I samma veva skrev hon att hon tillfälligt hade fixat naglarna i samband med att hon var med i Mellos Hall of fame 2020...
Hon fixade ju klorna på händerna OCH fötterna, till Vs student..
Citera
2022-07-14, 14:52
Gör Annas lycka ännu större genom att börja spekulera. Klara - färdiga - kör!
https://postimg.cc/gallery/LXhMJVL
Citera
2022-07-14, 14:59
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Nytt lekprogram? Vem solar solarium på riktigt???
Citera
2022-07-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I Annas fall har det växlat snabbt mellan naglar nerbitna, eller avbrutna/avrivna så långt det går till jättelånga klor på extremt kort tid.

Du har säkert rätt där, jag har själv typiska arbetarhänder. Rätt fula, valkar och inga snygga naglar precis... 😉
Citera
2022-07-14, 15:32
Medlem
Vad håller hon på med? 😂

En bild på HENNES fot och en bild på INTE hennes fot med frågan "är det fel att vårda sina fötter och tånaglar?" Alltså va..
Citera
2022-07-14, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Vad håller hon på med? 😂

En bild på HENNES fot och en bild på INTE hennes fot med frågan "är det fel att vårda sina fötter och tånaglar?" Alltså va..

Älskar att gamla anna är tillbaka! Subtila lite aggressiva frågor och påståenden PLUS en bild på den afroamerikanska foten. Dröm!
Citera
2022-07-14, 15:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Om jag känner Anna rätt så blir det nu mer än 2 minuter som statist. Sång känns inte rimligt

Kanske pratprogram?
Citera
2022-07-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Älskar att gamla anna är tillbaka! Subtila lite aggressiva frågor och påståenden PLUS en bild på den afroamerikanska foten. Dröm!
Konstigt att Anna har så mörk färg på sin fot. När jag ser hennes fot så tror jag att det är foten på en svart kvinna.
Citera
2022-07-14, 16:09
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Konstigt att Anna har så mörk färg på sin fot. När jag ser hennes fot så tror jag att det är foten på en svart kvinna.
Min gissning är att hon går på melanotan alt brun utan sol. Det brukar få fram den där smutsiga looken på solbrännan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in