2022-05-10, 02:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är det inte tjejen som firade midsommar med tookarna? När fisan blev hemskjutsad av Jonas? Och mamman hade behövt polisanmäla någonting och sen blev det shots i liven, med discospelaren?? Jag kanske blandar ihop händelserna?
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ja vad fan var det som hände på midsommaraftonens morgon där de bor? Det var väl ett tillfälle för Anna att gråta mycket minns jag i alla fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Det var då Antonio åkte fast för drog innehav och drogpåverkad körandes bil
Några inlägg nyligen om detta verkar ha försvunnit. Hoppas jag inte bryter någon regel nu, men det känns likt Anna att skylla polisnärvaron på en egen anmälan. Vad skulle grannarna annars säga?!
#midsommar2021
Citera
2022-05-10, 04:06
Medlem
Topgun855s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Några inlägg nyligen om detta verkar ha försvunnit. Hoppas jag inte bryter någon regel nu, men det känns likt Anna att skylla polisnärvaron på en egen anmälan. Vad skulle grannarna annars säga?!
#midsommar2021

Minns vagt att hon var tvungen att göra en polisanmälan pga av någon kört förbi Robertos hus och skrikit fula ord om henne.

Förstår nu att hon tackade nej till Annas värld med ständigt polisbesök pga ungarna.
Citera
2022-05-10, 04:44
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Och ligger han under existensminimum slipper han väl i alla fall. Jag skriver "väl" för jag vet inte hur långt den skulden ligger hos kronofogden.
Nej. Man slipper inte, skulden går vidare till fogden och ligger kvar där.
Citera
2022-05-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/k6tjnz
https://streamable.com/z66vee
https://streamable.com/9113ms
https://streamable.com/p4ibah

Firandet av yngsta dottern, hemma hos hennes svärföräldrar.
Varför måste annahäxan exponera och parasitera hos andra?
Kommer hon få komma tillbaks? Nu vetvi iallafall att Carola, det är Vs svärmor..inte "den" Carolan som är känd....
Vad är det för fel på Robban?
Varför är inte lilla storebror Antonio med?

Det här är smärtsamt på riktigt. Hon och The Retarded har lyckats övertala Noels familj att ha överraskningsfesten för V hos dem… pga platsbrist i sommarstugan i Märsta.
Jag räknade till 8 vuxna 1 barn + Vanessa och Noel. Har sommarstugan krymt ”i tvätten”? 😂

Under första minuterna av ”storyn” hinner hon upprepa ”Heeej mammas lilla älskling” 2 gånger och dessutom ”JAG fick komma hit” allt ackompanjerat av hennes vedervärdiga ”he he he skratt”
Alla hennes ”JAG ordnade/beställde -Yada Yada Yada - från Kicki-Otto” väljer jag att ignorera.
Hon är så jävla fylld av sin egen förträfflighet att det är SJUKT!!! 🤢

Tant Toledano - Testa att ta ett steg tillbaka, hålla truten och låta någon annan få vara i centrum för en gångs skull.
Allt behöver inte handla om dig heeela tiden!
Och ett bonusråd. Sättet du pratar med Noels dotter borde du verkligen skämmas för.
Vilket ointelligent jä-la babyspråk du använder.
Citera
2022-05-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Det här är smärtsamt på riktigt. Hon och The Retarded har lyckats övertala Noels familj att ha överraskningsfesten för V hos dem… pga platsbrist i sommarstugan i Märsta.
Jag räknade till 8 vuxna 1 barn + Vanessa och Noel. Har sommarstugan krymt ”i tvätten”? 😂

Under första minuterna av ”storyn” hinner hon upprepa ”Heeej mammas lilla älskling” 2 gånger och dessutom ”JAG fick komma hit” allt ackompanjerat av hennes vedervärdiga ”he he he skratt”
Alla hennes ”JAG ordnade/beställde -Yada Yada Yada - från Kicki-Otto” väljer jag att ignorera.

Tant Toledano - Testa att ta ett steg tillbaka, hålla truten och låta någon annan få vara i centrum för en gångs skull.
Allt behöver inte handla om dig heeela tiden!
Och ett bonusråd. Sättet du pratar med Noels dotter borde du verkligen skämmas för.

Vet inte hur gammal Noels dotter är men hon behöver säkert ingen förklaring på hur man använder kritor och målarbok. Det klarar mitt 2åriga barnbarn att räkna ut själv.
Citera
2022-05-11, 06:17
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Mådde illa när jag hörde Anna prata bäbisspråk med flickan. 🤢 Och hennes "pedagogiska" sätt att förklara hur man målar med färgkritor. Hoppas ungen målar på inredning och väggar...
Citera
2022-05-11, 11:57
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Nån som vet hur vänskapen mellan Märstas självutnämnda ambassadör ?
Vadå har hon gått och fått stadsnyckeln till Märsta/Sigtuna?
Isåfall e de stort. Kikki D fick ju stadsnyckeln till Nashville.
Citera
2022-05-11, 14:06
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Mådde illa när jag hörde Anna prata bäbisspråk med flickan. 🤢 Och hennes "pedagogiska" sätt att förklara hur man målar med färgkritor. Hoppas ungen målar på inredning och väggar...
Ja, man blir verkligen illamående när man lyssnar på det där.
Vanessa måste ju fått en PTSD-attack när mamma dök upp
Och nu har ju hon också förstås sett alla pinsamma videor.
Undrar om Anna blir inbjuden till Västerås snart igen?
Fast Anna behöver ju förstås ingen inbjudan för att dyka upp. I hennes värld är hon alltid välkommen. När V minst anar det så... ”Heeej mammas lilla älskling! Gissa vem som är här! He he he!”
Citera
2022-05-11, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Ja, man blir verkligen illamående när man lyssnar på det där.
Vanessa måste ju fått en PTSD-attack när mamma dök upp
Och nu har ju hon också förstås sett alla pinsamma videor.
Undrar om Anna blir inbjuden till Västerås snart igen?
Fast Anna behöver ju förstås ingen inbjudan för att dyka upp. I hennes värld är hon alltid välkommen. När V minst anar det så... ”Heeej mammas lilla älskling! Gissa vem som är här! He he he!”
TookAnna kunde inte hålla sina korvfingrar borta från rosetten på Lill-flickans present Det bästa barn vet är att få själv ta bort rosetter och papper på sina presenter Tooket är bra dum i kolan!! Och The retarded Hur gammal tror han att han är?? Sitta med solglajjerna på och headbanga till musiken hemma hos yngsta barnet och hennes kille! Skämskudde
Citera
2022-05-11, 21:35
Medlem
MadameDuBarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Vadå har hon gått och fått stadsnyckeln till Märsta/Sigtuna?
Isåfall e de stort. Kikki D fick ju stadsnyckeln till Nashville.

Märstas skönsjungande näktergal utnämnde sig själv som ambassadör för Sigtuna när hon flyttade dit, men det är oklart om kommunen nappat på kroken och gett henne obegränslade privilegier. Därav frågan. Enligt rykten ska dock flera i kommuntoppen inte ens känt till vem hon är - en av kommunens stora celebriteter är ju hennes "kollega" Carola, som kanske ger mer status...
Citera
2022-05-11, 23:53
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadameDuBary
Märstas skönsjungande näktergal utnämnde sig själv som ambassadör för Sigtuna när hon flyttade dit, men det är oklart om kommunen nappat på kroken och gett henne obegränslade privilegier. Därav frågan. Enligt rykten ska dock flera i kommuntoppen inte ens känt till vem hon är - en av kommunens stora celebriteter är ju hennes "kollega" Carola, som kanske ger mer status...
Ordet ambassadör kan användas på flera sätt. Förutom det självklara kan en stad eller en organisation utse någon som representerar dem och deras värderingar. Som en hedersdoktor ungefär. Sedan kan man leja ”ambassadörer” där vanliga människor tar sig an jobbet att sprida - i detta fall Sigtunas - väl och ve. Genom att t ex ställa upp som domare i en pajätartävling. Det var Annas uppdrag.
Citera
2022-05-12, 14:18
Medlem
Idag använder hon sin airfryer och gör kyckling som hon bara kryddat och INTE tillsatt något fett alls. Även färsk potatis UTAN tillsatt fett, endast kryddor och steksky från kycklingen, riktigt bra knep enligt Booken!
"Snabbt, bekvämt framför allt och bara så jävla bra helt enkelt 😃"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in