2022-04-27, 07:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Va?! Trodde inte det var möjligt.
Hon hade väl även något mer exklusivt för företagsevent/jippon?

Jag hittar inte heller det där läsglasögonsamarbetet. Alla snygga bilder är borta, vad hände?
Antagligen det som ALLTID händer. Nämligen att Took-Stollen blir osams med folk, eller är för lat att utföra sitt uppdrag.
Citera
2022-04-27, 07:58
Medlem
PricklyCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E157
Huh, du har rätt, hittar henne inte på Memmo. Så få frågade och dom som frågade fick ingen hälsning?

I kommentarfältet på Bloggbevakning har det tidigare skrivits av personer som beställt hälsningar från Tooken men inte fått någon pga tidsbrist.
Citera
2022-04-27, 09:39
Medlem
Kan vara så att alla inlägg med reklam är borta så inte skatteverket ska hitta något
Citera
2022-04-27, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Dividera snarare med tio. Alla vet vem Ola Conny är. Ingen vet vem Anna är längre
Jodå, de flesta över typ 40 i alla fall vet nog vem Anna är.
Kändhetsgraden avgör dock inte hur mycket de drar in på sina Memmos. Anna, som så sent som för ett par år sedan aldrig nånsinn skulle kunna göra videohälsningar för pengar, måste ju för att dra in några större pengar dels vara efterfrågad och dels orka/vilja göra hälsningarna. Ja och ha tid för det i sitt oerhört innehållsrika liv. Och där brister det nog rejält.
Citera
2022-04-27, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jodå, de flesta över typ 40 i alla fall vet nog vem Anna är.
Kändhetsgraden avgör dock inte hur mycket de drar in på sina Memmos. Anna, som så sent som för ett par år sedan aldrig nånsinn skulle kunna göra videohälsningar för pengar, måste ju för att dra in några större pengar dels vara efterfrågad och dels orka/vilja göra hälsningarna. Ja och ha tid för det i sitt oerhört innehållsrika liv. Och där brister det nog rejält.
Eller snarare brast, dåtid, då hon inte ens finns där mer.
Citera
2022-04-27, 11:15
https://streamable.com/15ghfo
Härliga ärliga svar från instastory
Citera
2022-04-27, 11:27
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyCity
Att bo i Sigtuna KOMMUN är inte dyrt. Att köpa hus i Sigtuna STAD är dyrt, men ett hus på landet, som Odensala är, kostar betydligt mindre än hus i kommuner närmare Stockholm som Upplands Väsby eller Sollentuna, så det är inget mått på rikedom.
Jag bor i Sigtuna KOMMUN, och "porrsurfar" på Hemnet, så jag har koll på bostadsmärknaden i kommunen.

Jag har dessutom mycket svårt att tro att Tooken inte skulle flasha sin rikedom om hon nu hade haft någon.
Du får nog komma med lite mer övertygande och konkreta bevis innan någon tror dig.

Hittills har du bara kommit med lösa spekulationer:
Först var det svarta pengar från ägande av restauranger mm. Bevis eller något som åtminstone pekar åt det hållet. Nej
Stora inkomster med specialavtal med Spotify. Bevis eller något som åtminstone pekar åt det hållet. Nej
Och nu detta. Bevis eller något som åtminstone pekar åt det hållet. Skulle inte tro det.
Jag skkrev inte det var dyrt, jag skrev hon fick in pengar så att hon kunde bo där eftersom det tycks vara sådan avundsjuka pga hennes boende. Folj påstår det är en sommarstuga osv.
Citera
2022-04-27, 12:12
Medlem
Vad är det för fel på Tooket? Jag menar….på riktigt Fota sina feta fläsklägg och äckliga tår när hon solar i solarium! Är det för tant-fansen Skulle inte tro det. Det är nog för den större publiken på Flashback
Citera
2022-04-27, 15:53
Medlem
Oh no, Annas fans är lika dåliga på engelska som hon.

”We’re you been?”
Citera
2022-04-27, 17:07
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Antagligen det som ALLTID händer. Nämligen att Took-Stollen blir osams med folk, eller är för lat att utföra sitt uppdrag.
Hon nekade flera uppdrag. Vet minst 4 st som beställde men hon sa nej till. Och det vore ju underligt om jag känner de enda hon nekat
Citera
2022-04-27, 17:22
Medlem
flugornass avatar
Anna skall enligt säker källa vara med i ett kändis avsnitt av Bytt är Bytt 2022.

Vet ej med vem, men det är kanske Roberto eller något av hennes avkommor.

Vet inte säkert när inspelningen börjar, men inom kort.
Jag hoppas hon vinner en rejäl slant för dom pengarna skall skänkas till någon av henne vald organisation. Så jag gissar på något för hemlösa.
Citera
2022-04-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon nekade flera uppdrag. Vet minst 4 st som beställde men hon sa nej till. Och det vore ju underligt om jag känner de enda hon nekat
Inte konstigt att hon inte fick fortsätta på memmo , de får 25% av beloppet och vill inte ha en person som nekar. Dessutom sätter hon den som beställt i skiten. Tänk om man beställer till ett bröllop ,födelsedag mm. Den dag personen skall få det får hen inget och det är försent att beställa av någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in