Citat:
Ursprungligen postat av
Gigant_Superman
Till alla som säger hon inte drar in pengar.
I expressen idag var det en artikel om hur mycket kändisar tjänar på memmo.
T.ex Ola-conny som ligger många steg under Anna i fameousvärlden har tjänat över 700 000 på detta.
Feta Edward säger att sju procent i hans bolags inkomster kommer från videohälsningar.
Då är det inte konstigt att Bookan kan bo i Sigtuna, säger bara, gångra Ola-connys videoinkomster med 7-8 gånger så har du Annas hälsningsinkomster rakt ner i ett Gibraltarbolag. Ola hade gjort lite över 2000 hälsningar, hur många har då inte Anna gjort?
Kanske därför det varit lite tyst om henne på sistone.
Just saying....
Att bo i Sigtuna KOMMUN är inte dyrt. Att köpa hus i Sigtuna STAD är dyrt, men ett hus på landet, som Odensala är, kostar betydligt mindre än hus i kommuner närmare Stockholm som Upplands Väsby eller Sollentuna, så det är inget mått på rikedom.
Jag bor i Sigtuna KOMMUN, och "porrsurfar" på Hemnet, så jag har koll på bostadsmärknaden i kommunen.
Jag har dessutom mycket svårt att tro att Tooken inte skulle flasha sin rikedom om hon nu hade haft någon.
Du får nog komma med lite mer övertygande och konkreta bevis innan någon tror dig.
Hittills har du bara kommit med lösa spekulationer:
Först var det svarta pengar från ägande av restauranger mm. Bevis eller något som åtminstone pekar åt det hållet. Nej
Stora inkomster med specialavtal med Spotify. Bevis eller något som åtminstone pekar åt det hållet. Nej
Och nu detta. Bevis eller något som åtminstone pekar åt det hållet. Skulle inte tro det.