2023-10-23, 09:29
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
lDen stora skvallertråden om Anna Book

Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Sen var det ju en gång- någon som har kvar hennes version av historien?- att hon var på Ikea och någon stal hennes mobil. Fotade folk som skulle äta julbord och skrev föraktfullt om dessa människor som åt så billigt, eller något sådant. Sen när hon råkat titta ut genom fönstret så såg hon den lille mannen, som stulit mobilen, lägga in mobilen i deras bil(som de lämnat olåst?) och försvinna. Men därför fick Anna tillbaka sin mobil, men skurken hade skrivit saker på hennes instagram som var stygga. För Anna skulle aldrig håna folk som väljer ett billigt julbord! Men jag vill minnas att det mest mystiska var att tjuven skrev precis som Anna.

Hennes bortförklaring är helt sanslös och avspeglar vilken nivå hennes intellekt ligger på. Men den har ett underhållningsvärde som hon kanske inte räknat med. Ett barn skulle kanske kunna urskulda sig på detta sätt - men en vuxen (?) kvinna!

Hennes fria fantasier är helt i klass med dottern fiiiiinaste Flisans uppträdande i tingsrätten, när hon var åtalad för att ha lurat sig in hos en gammal dam och stulit guldsmycken. Till tingsrättens stora häpnad menade hon på fullaste allvar att guldet av sig av sig självt trillat ner i hennes väska och in i ett cigarrettpaket... Och sedan var denna då 29-åriga åldringstjuv så "smart" att hon slarvade med samhällstjänsten så att henes villkorliga dom omvandlades till tre månaders fängelse.

Är tjuvkonan omhändertagen av fångvården nu?

I saning en präktig familj!
Senast redigerad av MercedesDeAcosta 2023-10-23 kl. 10:19. Anledning: lagt till ålder
Citera
2023-10-23, 10:26
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Och Anna själv vill, i klippet, ha påstått att enda anledningen till att Linda Bentzing fick vara med i schlagerfestivalen, var Lindas frisyr.

Nu är jag inget fans av Linda men tycker att det var lågt av Anna.

Men ja? Anna kanske tror att förmågan till sång och framträdande beror på håret? Att snyggast i håret får vara med. Ökända krångelmajor som alltid måste bråka, alltid är dödssjuka och fasligt lättkränkta får säkert vara med och mima, bara håret är fint.

Sen blev hon säkert sur och osams med Bingo och JP, efteråt, för att det inte blev så och hon såg tjock ut på bilderna och de inte förstod att beundra hennes enorma handväska.

Det blev nog dock fina bilder för de gjorde ju faktiskt henne fin.
Skillnaden mellan Bengtzing och Book är framförallt deras sätt att framföra en melodi. Bengtzing kan sjunga och har en hyggligt bra sångröst. Vilket som bekant Anna Book inte har.

Att sen Bengtzing är mer framgångsrik och är en mycket mycket trevligare person än Anna Book behöver man väl knappast nämna?

Och även om Book hade haft lika vacker frisyr som Bengtzing så hade hon aldrig haft en lika lyckad artistkarriär som Bengtzing haft. Det sitter inte i håret.
Citera
2023-10-23, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Skillnaden mellan Bengtzing och Book är framförallt deras sätt att framföra en melodi. Bengtzing kan sjunga och har en hyggligt bra sångröst. Vilket som bekant Anna Book inte har.

Att sen Bengtzing är mer framgångsrik och är en mycket mycket trevligare person än Anna Book behöver man väl knappast nämna?

Och även om Book hade haft lika vacker frisyr som Bengtzing så hade hon aldrig haft en lika lyckad artistkarriär som Bengtzing haft. Det sitter inte i håret.

TookAnna är en typisk karaoke -sångare som uppträder på billiga spanska pubar i äckligt fula kläder. Tooket kan inte sjunga. Tooket kan ens inte klä sig. Tooket sminkar sig som man gjorde på -70 och 80- talet. Tala om att ha stannat och då menar jag inte bara i växten
Citera
2023-10-23, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
TookAnna är en typisk karaoke -sångare som uppträder på billiga spanska pubar i äckligt fula kläder. Tooket kan inte sjunga. Tooket kan ens inte klä sig. Tooket sminkar sig som man gjorde på -70 och 80- talet. Tala om att ha stannat och då menar jag inte bara i växten
Anna förstår inte själv att hon inte kan sjunga. Det som är ännu värre är att hon är en så otrevlig person så ingen vill ha med henne att göra. Dessutom har hon ingen allmänbildning. Anna har tur som har Roberta som försörjer henne och orkar med hennes humör och allt tjat om sjukdomar.
Citera
2023-10-23, 15:21
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna förstår inte själv att hon inte kan sjunga. Det som är ännu värre är att hon är en så otrevlig person så ingen vill ha med henne att göra. Dessutom har hon ingen allmänbildning. Anna har tur som har Roberta som försörjer henne och orkar med hennes humör och allt tjat om sjukdomar.
Det värsta är att ingen har tillräckligt med mod att tala om för henne att hon INTE kan sjunga. 🙉
Ofattbart att så många fortsätter att låtsas som att hon är sångerska. Hon är bara en kraftigt överviktig kvinna i övergångsåldern. Tjock och glad i mat.
Citera
2023-10-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Någon har kommenterat den videon med: "Väskan stal hon hos Magdalena Graaf"

Härligt att sånt här plockas fram med jämna mellanrum 😎
Maggan verkar ha glömt vilken falsk kärring Anna är, nu blir hon ju påmind!
Sno en LV och sälja Maggans brudklänning..

Sen har vi Dede Lopez öppna brev med flera andra personers underskrifter också.
Anna ljuger, är falsk och en jävla kleptoman som ingen vill ha i sitt liv!

Om man är över 50år och alltid försatt sig i klistret för egen maskin men alltid skyllt på andra, så kommer inga böner i världen hjälpa en att bli en vettig människa!

Men hon fortsätter be att vi alla ska gömma allt hon gjort och sagt. 🙏✝️🙏
Vi gör inte det, hon har inga vänner kvar, får inga inbjudningar längre och kändisar skämtar mer och mer öppet om henne.
Ingen vill jobba med henne heller.
Citera
2023-10-23, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Själv tycker jag att försörjaren, Råfjärto(?) är kuslig. Han måste ju vilja ha henne som hon blivit, tjock och isolerad i ett hus på landet. Roberto själv är mån om sin kondition och cyklar till pendeltåget. Men en normal make hade väl inte godtagit en hemmasittande fru, samt uppmuntrat henne att fortsätta vara smal, när hon var det. Typ köpt en lådcykel till henne och slutat lämna bilen hemma. Men jag tror att han vill ha henne tjock och isolerad.
Citera
2023-10-23, 19:07
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det värsta är att ingen har tillräckligt med mod att tala om för henne att hon INTE kan sjunga. 🙉
Ofattbart att så många fortsätter att låtsas som att hon är sångerska. Hon är bara en kraftigt överviktig kvinna i övergångsåldern. Tjock och glad i mat.
Ja, direkt man har kläckt nyheten för henne är det bara att springa. Inte en chans att hon kommer ikapp en.
Citera
2023-10-23, 19:44
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Ja, direkt man har kläckt nyheten för henne är det bara att springa. Inte en chans att hon kommer ikapp en.

Anns är väl inte direkt snabb på fötterna de första 60 metrarna, men kom ihåg att hon kan powerwalka en mil på mindre än 60 minuter, enligt tidigare källor i denna tråd.
Citera
2023-10-23, 19:47
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Anns är väl inte direkt snabb på fötterna de första 60 metrarna, men kom ihåg att hon kan powerwalka en mil på mindre än 60 minuter, enligt tidigare källor i denna tråd.
Ja jävlar det stämmer, hon är fruktansvärt uthållig så det kan bli svårt.
Citera
2023-10-23, 19:53
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Själv tycker jag att försörjaren, Råfjärto(?) är kuslig. Han måste ju vilja ha henne som hon blivit, tjock och isolerad i ett hus på landet. Roberto själv är mån om sin kondition och cyklar till pendeltåget. Men en normal make hade väl inte godtagit en hemmasittande fru, samt uppmuntrat henne att fortsätta vara smal, när hon var det. Typ köpt en lådcykel till henne och slutat lämna bilen hemma. Men jag tror att han vill ha henne tjock och isolerad.

Jag tänker mer att han gör allt för att inte vara hemma så mycket utan försöker nog låta henne bråka ensam mot världen bakom hemmets fyra väggar. Det blir väl lugnast så kan jag tänka.
För övrigt är han väl livrädd att hon ska skvallra i medierna om hur han är hemma. Jag har till och med för mig att hon själv sagt att han inte vågar skilja sig från henne för att hon har mycket som hon kan berätta om honom och hans beteende osv för medierna som hämnd.

Hade hon haft mer humor och självdistans till sig själv hade hon ju kunna vara komedienn på någon fri teater och sjunga skämtvisor osv med gnällig röst på samma sätt som M.A Numminen men tyvärr är hennes personlighet allt för svart, humorlös och bitter så det går inte.
M.A Numminen är för övrigt en människa begåvad med mycket stor humor och har mycket självdistans och kan därför obehindrat leka med musiken och språket på sitt speciella sätt inom olika genrer, vilket hon inte har förmåga till att göra.
Citera
2023-10-23, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tänker mer att han gör allt för att inte vara hemma så mycket utan försöker nog låta henne bråka ensam mot världen bakom hemmets fyra väggar. Det blir väl lugnast så kan jag tänka.
För övrigt är han väl livrädd att hon ska skvallra i medierna om hur han är hemma. Jag har till och med för mig att hon själv sagt att han inte vågar skilja sig från henne för att hon har mycket som hon kan berätta om honom och hans beteende osv för medierna som hämnd.

Hade hon haft mer humor och självdistans till sig själv hade hon ju kunna vara komedienn på någon fri teater och sjunga skämtvisor osv med gnällig röst på samma sätt som M.A Numminen men tyvärr är hennes personlighet allt för svart, humorlös och bitter så det går inte.
M.A Numminen är för övrigt en människa begåvad med mycket stor humor och har mycket självdistans och kan därför obehindrat leka med musiken och språket på sitt speciella sätt inom olika genrer, vilket hon inte har förmåga till att göra.
Ja, nu när du nämner det så var hon ju orolig inför sitt deltagande i Biggest loser, att han skulle lämna henne, rent av att hela familjen skulle rymma..? Men hotade väl honom, helt öppet, att ett sådant tilltag skulle hon aldrig sluta hämnas. Fast jag kanske minns fel, för hon får ju inte hota helt öppet hon heller, även om hon lever efter en egen lagbok(ABC-boken, tror jag det är.)(Nä, nu tramsar jag fast det ju är högst obehagligt med folk som hotar sina respektiven.).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in