2022-03-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nej. Anna har mycket längre mellan näsa och mun. Det är INTE hon. 100%.
Jag tror att det är Keyyo.
Men snälla nån,det är ju en mask med fyra ansikten,hur kan man inte se det…
Citera
2022-03-14, 00:52
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Det är ett församlingshem. Kyrkan har en slags talkshow där olika personer sitter och blir intervjuade och om de råkar vara musiker så får de framföra en trudelutt
Ok, trodde det var nån klubb nånstans.
Mjukstart de luxe på uppträdandet då alltså.
Citera
2022-03-14, 06:51
Medlem
Musslis avatar
Allt är som vanligt igen.
Inlägg på stories om hur glad hon är för att hjälpa andra, spontanmiddag på chickochico där hennes underbara dotter bjöd på gofika (bullar) efter middagen. Sen hem och duscha och vara tacksam för livet.
Citera
2022-03-14, 12:35
Medlem
Mjukglassen sjunger: " Jag bjöd på refrängen som gav mig ett namn"

Senaste inlägget på maskedsingersverige på Instagram
Citera
2022-03-14, 12:40
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene

Låter inte ett dugg som Anna, så nu är det frågan vad som hållit henne borta. Är det barnen som har gjort någonting igen? Det brukar annars vara anledningen till att hon tar pauser från internet.
Citera
2022-03-14, 18:11
Medlem
TPLs avatar
Anna är igång som vanligt nu. Hon och Roberto har fixat inför en fest Vanessa ska ha, köpt krimskrams på Partyland. Vanessa kan inte fixa själv för hon bor i Västerås...
Efter allt fix åkte dom till svärfar med en tortilla. Antagligen smällde svärfar i sig hela för Anna och Roberto måste åka, helt spontant förstås, till Cicciotto och äta. Det räckte inte med bara mat utan servitrisen med "värme och glimten i ögat" (gissa vem) bjöd på gofika också. 2 wienerbröd, 2 stora bullar med toscatäcke och 7 Oreokakor. 😳
Efter det åkte dom hem, kröp ner i sängen och tittade på TV. Ännu en dag med slit och släp.
Citera
2022-03-14, 18:13
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene

Ja tänkte också på det - det låter ju som våran Anna. Dock undrar jag om just den dräkten passar henne?
Citera
2022-03-14, 18:20
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna är igång som vanligt nu. Hon och Roberto har fixat inför en fest Vanessa ska ha, köpt krimskrams på Partyland. Vanessa kan inte fixa själv för hon bor i Västerås...
Efter allt fix åkte dom till svärfar med en tortilla. Antagligen smällde svärfar i sig hela för Anna och Roberto måste åka, helt spontant förstås, till Cicciotto och äta. Det räckte inte med bara mat utan servitrisen med "värme och glimten i ögat" (gissa vem) bjöd på gofika också. 2 wienerbröd, 2 stora bullar med toscatäcke och 7 Oreokakor. 😳
Efter det åkte dom hem, kröp ner i sängen och tittade på TV. Ännu en dag med slit och släp.
Hon berättade att hon tog en dusch när de kom hem också. Det glömde du skriva.
Citera
2022-03-14, 18:29
Medlem
Thuds avatar
Har Masked singer börjat sändas? Såg nåt program första säsongen, då var det väl ledtrådar så det borde väl inte vara någon match för er Anna-kännare att lista ut om hon är med?
Citera
2022-03-14, 19:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ja tänkte också på det - det låter ju som våran Anna. Dock undrar jag om just den dräkten passar henne?

Såg att flera gissar på att Anna är glassen bland kommentarerna .
Citera
2022-03-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thud
Har Masked singer börjat sändas? Såg nåt program första säsongen, då var det väl ledtrådar så det borde väl inte vara någon match för er Anna-kännare att lista ut om hon är med?
Det börjar 25 mars
Citera
2022-03-14, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Såg att flera gissar på att Anna är glassen bland kommentarerna .
Mjukglassen har så små händer och fötter det ser ut som det är ett barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in