Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-23, 19:11
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hon har rensat sin Instagram, alla bilder på sonen är borta, bla hans student.
Man kan undra varför. Tror hon att hans kriminalitet blir mindre ifrågasatt om hon tar bort hans bilder?
Förresten kommer ingen våga ifrågasätta ändå.

Hon kanske har tagit hans senaste dom så hårt att hon tog bort bilder på honom, tvingade honom att ta bort sitt Instagram och tog en paus från sociala medier.
Tyvärr är det nog inte sista gången sonen utmärker sig.
Han har ju diagnos men ett bra föredöme kan man kanske inte heller beskylla henne för att vara.
Tänker bl.a på sommaren hon söp sig full med Vanessa och hennes kompis.
Pinsamt är bara förnamnet 🙄
https://postimg.cc/gallery/YB5Sj6M
Citera
2022-02-23, 19:17
Moderator
evilhoneys avatar
Chat och lösa spekulationer raderade och varningar utdelade.
//mod
Citera
2022-02-23, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Hon har rensat sin Instagram, alla bilder på sonen är borta, bla hans student.
Man kan undra varför. Tror hon att hans kriminalitet blir mindre ifrågasatt om hon tar bort hans bilder?
Förresten kommer ingen våga ifrågasätta ändå.

Imponerande att du orkat skrollat såååå långt bra. Hon har ju ganska högt snitt på antal inlägg/ vecka. Trots pågående frånvaro
.
Citera
2022-02-23, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Vet inte hur det fungerar om man ska undersöka om hon ens har någon arbetsförmåga. Tänkte att hon kanske ska bli sjukpensionär eller vad det heter nu för tiden. Hennes kroppshydda samt värk och trötthet kan ju göra det svårt för henne att jobba. Det vore säkert en bra lösning för henne. För hon slipper mental stress på köpet.

Tror att man kan jobba några strötimmar ändå fast man är sjukpensionär. Men jag är inte tvärsäker på detta. Kanske någon annan vet mer?

Hon kommer aldrig kunna bli sjukpensionär. Folk med allvarlig MS har svårt att få det, överlag behöver du vara näst intill död för att få det. Anna är på tok för aktiv med icke-arbetsföra aktiviteter (frisörbesök, drejning, städ, bak, matlagning, hångel, Spanienresor, osv) för att någonsin kunna bli klassad som sjuk nog för att bära stadig sjukersättning.
Det skulle vara en extrem skymf mot de som är sjuka på riktigt om hon fick något sånt.
Citera
2022-02-23, 19:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror att hon blev avstängd och det med rätta. Hon spelade skyddad musik och det borde hon ha begripit att man inte får spela upp i sociala medier.
Mycket troligare. Att Roberto helt plötsligt skulle sätta ner foten efter alla år finns inte. Större toffel finns inte.
Citera
2022-02-23, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Mycket troligare. Att Roberto helt plötsligt skulle sätta ner foten efter alla år finns inte. Större toffel finns inte.
Håller med. Aldrig att han satt ner foten den stackars saten. Var skulle de cojones plötsligt komma ifrån liksom……?
Citera
2022-02-23, 20:15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Detta är lösa spekulationer. Men hört på omvägar att Fru Anna har ett jobb på gång och att de inte vill ha rubriker.

Inget städjobb. De har funderats lite på om hon ska få ett till TV-uppträdande med tvist om att sjunga in deltagarna via alfabetet.pratar om Mello
Citera
2022-02-23, 22:39
Anna har repostat en grej i sin story. Så avstängd är hon tydligen inte 😂.
Citera
2022-02-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Ser man på. Stina och Hjalmar har buggat till Annas musik(törs man gissa ABC). Anna tycker att den är fin och känslosam🙏🙏
Citera
2022-02-24, 05:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75

Hon har troligen varit avstängd i någon tid pga att hon spelade upphovsskyddad musik. Man blir avstängd i någon eller några veckor som straff. Nu är förstås den tiden över och kontot är öppet igen.
Citera
2022-02-24, 05:33
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hon har troligen varit avstängd i någon tid pga att hon spelade upphovsskyddad musik. Man blir avstängd i någon eller några veckor som straff. Nu är förstås den tiden över och kontot är öppet igen.
Nej så är det inte alls, jag har klantat mig och gjort det samma, fick en varning plus att mitt inlägg mutades . Fick ett meddelande med uppmaning att ta bort inlägget eller att göra om det omedelbart annars kunde musikbolaget stämma mig.
Kanske gick hon emot det och hävdade sin rätt som storstjärna eller något men avstängd blir man inte direkt iaf
Citera
2022-02-24, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Nej så är det inte alls, jag har klantat mig och gjort det samma, fick en varning plus att mitt inlägg mutades . Fick ett meddelande med uppmaning att ta bort inlägget eller att göra om det omedelbart annars kunde musikbolaget stämma mig.
Kanske gick hon emot det och hävdade sin rätt som storstjärna eller något men avstängd blir man inte direkt iaf
Anna har blivit varnad flera gånger när hon hängt ut följare så det är mycket möjligt att hon varit avstängd. Man kan väl inte gång på gång bryta mot reglerna utan konsekvenser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in