2017-04-14, 23:44
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
Visst ser hon ut som Carolas ex Runar i drag på den underbara hemsidan?

Ja det gör hon ta mig fan. Kollade och jämförde och nog har de samma puffiga ansikte.
Citera
2017-04-15, 00:30
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
...Och som gastric bypassare får hon inte äta Ipren .Bara en bisak

Jasså, det visste jag inte. Är det för acetylsalicylsyran i tabletterna?
Citera
2017-04-15, 00:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
Annas påsk kan bli rena äggröran! Hon har skrivit från sjukhuset, förlåt, närakuten, att hon är väldigt sjuk. Svåra smärtor i magen och feber. Nu blir det antibiotika och alvedon och Ipren i "kommunikation". Många taggade bekanta i förlåt-talet. Hon känner sig som en svikare. Och just det, bara en bisak: Vanessa var visst också sjuk...

Vad menar hon med att hon äter de i "kommunikation"?
Citera
2017-04-15, 00:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Stackars Vanessa, jag är inte spydig nu, det kan inte vara lätt med den mamman.

Det ska bli intressant att se vad det är för program hon ska vara med i. Jag hoppas att det skulle kunna bli ett kombinerat rese/mat-program i Spanien, det skulle vara helt underbart. Pasta så långt ögat kan se och Anna som visar runt i Spanien.
Men det blir säker medverkan i något dokusåpa-liknande program. Typ "Farmen-kändis edition". Tror inte det blir Biggest Loser, inte efter att hon konstant klappar sig själv på ryggen efter att ha gått ner så mycket på egen hand.

Kanske hon ska gästspela hos Per Morberg och laga mat med honom

Tänk om hon ska vara med i Masterchef med Gordon Ramsey, det vore väl något
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-04-15 kl. 00:42.
Citera
2017-04-15, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Kanske hon ska gästspela hos Per Morberg och laga mat med honom

Tänk om hon ska vara med i Masterchef med Gordon Ramsey, det vore väl något
Ramsey skulle nog lägga en kräka efter första omgången. Hon klarade inte ens av att baka småfralla och åkte ut fort som fan. Däremot var det ett riktigt konstverk när hon bakade in morsan i kakorna. Morberg och Book tror jag däremot skulle passa bra ihop. Lika galna och narcissistiska båda två.
Citera
2017-04-15, 01:20
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NylonBaron
Visst ser hon ut som Carolas ex Runar i drag på den underbara hemsidan?
Bilden är döpt till "annabookutanruttenfisk.jpg", vilket syns om man håller musen över bilden. Vilket proffs hon är, Petra. Undrar vad rutten fisk anspelar på?

Ja, tyvärr saknas Annas turnéschema för sommaren. Brukar inte Sveriges största artister ha spelningar bokade?

Annas officiella Facebook. Kul att se vilka 12 som i nuläget gillat hennes senaste inlägg, två från managern, Felicia och sen mest olika företag.
https://www.facebook.com/annabookofficiell/
Citera
2017-04-15, 02:21
Medlem
ebba112s avatar
Citat:

Här har du texten i sin helhet : annatoledanobook - Tack för att ni tar emot en akut kvinnlig sjukling😔 Det på bästa 🏥 Närakuten. Hoppas inte vår påskhelg blir förstörd nu🙏🏼 det skulle göra mig & familjen riktigt ledsen.....
Men jag måste vänta på provsvar och rekommendationen är en ny antibiotikakur och stark hostmedicin samt Alvedon och ipren i kombination, för att stävja dom sjuka smärtorna i magen och Febern😔🙏🏼😔 Sååååå fina @jelenadentist @rolleleppanen & Katja samt unge herr @robbansilver jag måste be att få återkomma till er alla imorgon med hur jag & även Vanessa faktiskt mår😔😔 Och även min syster @sussibook & @mat1ldamay din familj får jag tyvärr också kontakta & gulliga @robbansilver 🙏🏼 Så håll tummarna att vi mår bättre här hemma / Glad påsk från. Doktorns mottagning där jag varit på undersökning & prover. #besvikenpåmigsjälv #villsågärna #hadelängtat #hoppasjagblirbättreimorgonredan #ochvanessamed #kulpåskannars......
Citera
2017-04-15, 02:34
Medlem
Hon är på sjukhuset nu igen ?????
Citera
2017-04-15, 04:28
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Här har du texten i sin helhet : annatoledanobook - Tack för att ni tar emot en akut kvinnlig sjukling😔 Det på bästa 🏥 Närakuten. Hoppas inte vår påskhelg blir förstörd nu🙏🏼 det skulle göra mig & familjen riktigt ledsen.....
Men jag måste vänta på provsvar och rekommendationen är en ny antibiotikakur och stark hostmedicin samt Alvedon och ipren i kombination, för att stävja dom sjuka smärtorna i magen och Febern😔🙏🏼😔 Sååååå fina @jelenadentist @rolleleppanen & Katja samt unge herr @robbansilver jag måste be att få återkomma till er alla imorgon med hur jag & även Vanessa faktiskt mår😔😔 Och även min syster @sussibook & @mat1ldamay din familj får jag tyvärr också kontakta & gulliga @robbansilver 🙏🏼 Så håll tummarna att vi mår bättre här hemma / Glad påsk från. Doktorns mottagning där jag varit på undersökning & prover. #besvikenpåmigsjälv #villsågärna #hadelängtat #hoppasjagblirbättreimorgonredan #ochvanessamed #kulpåskannars......

Hon skriver ju som om hon redan tagit en massa konstiga piller. Jag blev ju alldeles yr av att läsa och försöka förstå vad som sägs. Varför blandar människan in tandläkaren mitt i alltihopa? Inte har hon väl en tandläkartid på en lördag, påskafton till och med? Då blir det ju dubbel taxa för påsken räknas ju som storhelg.
Citera
2017-04-15, 08:00
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Bilden är döpt till "annabookutanruttenfisk.jpg", vilket syns om man håller musen över bilden. Vilket proffs hon är, Petra. Undrar vad rutten fisk anspelar på?

Ja, tyvärr saknas Annas turnéschema för sommaren. Brukar inte Sveriges största artister ha spelningar bokade?

Annas officiella Facebook. Kul att se vilka 12 som i nuläget gillat hennes senaste inlägg, två från managern, Felicia och sen mest olika företag.
https://www.facebook.com/annabookofficiell/

Så otroligt märkligt med bilden på hemsidan. Och det ger verkligen ett oseriöst intryck.
Citera
2017-04-15, 08:16
Medlem
Citat:
Hon skriver ju som om hon redan tagit en massa konstiga piller. Jag blev ju alldeles yr av att läsa och försöka förstå vad som sägs. Varför blandar människan in tandläkaren mitt i alltihopa? Inte har hon väl en tandläkartid på en lördag, påskafton till och med? Då blir det ju dubbel taxa för påsken räknas ju som storhelg.

Hon har bjudit hem alla de "taggade" människorna på påskmiddag, därav ursäkterna.
OM hon nu verkligen är sjuk och inte bara vill slippa gäster så är det säkert som fruOl skrev. Har aldrig sett nån som kladdar runt med kyckling som hon. Vore snarare ett under om hon inte fick i sig bakterier.
Citera
2017-04-15, 13:15
Medlem
Pippirayas avatar
Citat:
Hon har ändrat till "i kombination" nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in