Citat:
Ursprungligen postat av
MrsGossip
Du har fullkomligt rätt. Det finns dom som bara älskar att hata vissa kändisar! Det blir som ett gift för dom. Livet måste vara otroligt innehållslöst om man väljer att lägga ner så mycket tid på att följa en person som man egentligen inte är intresserad av bara för att hitta något att reta upp sig på som man sen kan gaffla om här i tid och otid.
Skärp er!
Anna Book och Linda Rosing måste vara dom två mest hatade på detta forum. Till slut blir det bara ett löjes skimmer av allting. Man letar dagligen efter något nytt att störa sig på och göra sig rolig över, för då mår man tydligen bättre själv.
Det handlar ju inte ens om skvaller att citera hennes uttalanden och maträtter eller dagliga sysslor. Ja, en sjuklig besatthet eller förföljelsesyndrom helt klart. Kan tänka mig att fleratalet av trollen här står utanför hennes fönster och spanar på henne eller ringer mitt i nätterna och terroriserar henne... burr!
Vad gäller Anna som person tycker jag att hon verkar känslig, snäll och omtänksam och som inte vill någon ont, men klart blir man dagligen attackerad, hånad och trakasserad så lackar väl vem som helst ur till slut.
Skärpning som sagt!