2017-01-10, 14:53
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Hon skriver idag att det är sååååå skönt att vara ledig. Då måste jag ju fråga om någon här vet vad hon annars gör varje dag förutom gig då och då? Är det nått jag missat, trodde hon mest var hemma och periscopade.
https://www.instagram.com/p/BPFPsmsg...danobook&hl=sv
Citera
2017-01-10, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Du har fullkomligt rätt. Det finns dom som bara älskar att hata vissa kändisar! Det blir som ett gift för dom. Livet måste vara otroligt innehållslöst om man väljer att lägga ner så mycket tid på att följa en person som man egentligen inte är intresserad av bara för att hitta något att reta upp sig på som man sen kan gaffla om här i tid och otid.
Skärp er!

Anna Book och Linda Rosing måste vara dom två mest hatade på detta forum. Till slut blir det bara ett löjes skimmer av allting. Man letar dagligen efter något nytt att störa sig på och göra sig rolig över, för då mår man tydligen bättre själv.

Det handlar ju inte ens om skvaller att citera hennes uttalanden och maträtter eller dagliga sysslor. Ja, en sjuklig besatthet eller förföljelsesyndrom helt klart. Kan tänka mig att fleratalet av trollen här står utanför hennes fönster och spanar på henne eller ringer mitt i nätterna och terroriserar henne... burr!

Vad gäller Anna som person tycker jag att hon verkar känslig, snäll och omtänksam och som inte vill någon ont, men klart blir man dagligen attackerad, hånad och trakasserad så lackar väl vem som helst ur till slut.

Skärpning som sagt!
Citera
2017-01-10, 15:27
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Vad gäller Anna som person tycker jag att hon verkar känslig, snäll och omtänksam och som inte vill någon ont, men klart blir man dagligen attackerad, hånad och trakasserad så lackar väl vem som helst ur till slut.

Skärpning som sagt!

Anna är Sveriges roligaste människa!
Tyvärr för henne är det högst omedvetet, men det är därför vi följer henne.
Hon kan ju inte göra någonting utan att ljuga, överdriva, överreagera eller desperat försöka ge sken av framgång. Hon är Sveriges svar på Hyacinth Bucket.
Citera
2017-01-10, 18:03
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Fast det är ju inte svårt att göra sås på hennes vis, man går till affären, köper en färdig sås, spär ut den enligt anvisningen på paketet. Voila-klart!

Du, Anna köper aldrig färdig-sås! Hon gör den faktiskt själv från en pulverpåse, precis som man lärde sig på hemkunskapen.

Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hon skriver idag att det är sååååå skönt att vara ledig. Då måste jag ju fråga om någon här vet vad hon annars gör varje dag förutom gig då och då? Är det nått jag missat, trodde hon mest var hemma och periscopade.
https://www.instagram.com/p/BPFPsmsg...danobook&hl=sv

Hon gör väl fortfarande dubbning av nån tecknad film då och då? Fast det klart, när man har en 30-årig karriär som schlagerstjärna bakom sig så kan man ju luta sig tillbaka i sin gråa soffa och låta stim-pengarna rulla in.

Citat:

Skärpning som sagt!

Skönt att du står upp för vad som är rätt, nu kommer nog alla skärpa sig som sagt.

Ps. Anna är tjock. Ds.
Senast redigerad av Aigis 2017-01-10 kl. 18:12.
Citera
2017-01-10, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Du, Anna köper aldrig färdig-sås! Hon gör den faktiskt själv från en pulverpåse, precis som man lärde sig på hemkunskapen.

Lägg ned skitsnacket!

Anna är duktig i köket och det såg man inte minst i "hela kändis-Sverige bakar". Gör om det om du kan!
Citera
2017-01-12, 13:35
Medlem
Readyfreddies avatar
Ja, pannkaksbilden försvann. Tror den sparas för omslaget till kokboken.

Nu har hon ännu en gammal viktbild som får symbolisera "nu".
Och hon har problem med att hon äter för lite... Och självklart är det tre gånger så svårt för henne att gå ner i vikt än för alla andra.

"Men enda sedan i våras...så har jag ingen aptit längre 😕och när jag väl äter...så är det väldigt svårt att få i mig maten överhuvudtaget."

https://www.instagram.com/p/BPKNLJYg...anobook&hl=sv7

Edward Blom ligger väl i samma viktklass men han hycklar i alla fall inte om att han älskar mat och äter för mycket. GW Persson älskar mat och äter för mycket. Anna äter för lite...
Citera
2017-01-12, 13:50
Medlem
mishimas avatar
Massvis OT/trams raderat.

/mod
Citera
2017-01-12, 14:27
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Och hon har problem med att hon äter för lite... Och självklart är det tre gånger så svårt för henne att gå ner i vikt än för alla andra.

"Men enda sedan i våras...så har jag ingen aptit längre 😕och när jag väl äter...så är det väldigt svårt att få i mig maten överhuvudtaget."

Edward Blom ligger väl i samma viktklass men han hycklar i alla fall inte om att han älskar mat och äter för mycket. GW Persson älskar mat och äter för mycket. Anna äter för lite...

Och det jag nu berättar är INTE lätt....... Det viktigaste för mig, för att kunna gå ner i vikt & också hålla vikten, är att äta regelbundet ~ små portioner & ofta, så att kroppen får bränsle & något att jobba med. Men enda sedan i våras...så har jag ingen aptit längre 😕och när jag väl äter...så är det väldigt svårt att få i mig maten överhuvudtaget. Och det är inte bra för mig som har PCOS & har gjort en GBP. Så nu har jag gjort ett matschema & ett litet extra ryck, som man måste göra ibland för att hitta en bättre balans på allt igen. Och jag kommer fortsätta min viktresa mot målet. På ett lugnt, sunt & metodiskt sätt. Och det viktigaste är att man ger sig själv & kroppen tid ~ & inte stressar fram en viktnedgång. Jag har lyckats med att gå ner 60-62 kg & det är banne mig INTE dåligt 💪🏽👊🏽🙂Och jag tror att jag bara vill gå ner 8-12 kg till. Men då måste min aptit bli bättre, & jag måste hitta min balans igen🙏🏼 Så jag kommer kämpa på. Och jag vill passa på att önska alla som också strävar mot ett mål, oavsett vad det är ~ Ett stort lycka till👍🏼 Ge inte upp! #minviktresa #endagitaget #minus60-62kg #stronger #dontgiveup #kämpa #beliveinyourself #ivdoneit

Vem är det som äter all fet mat hon lägger upp? För den dieten är nog inge vidare för viktminskning, även om man bara äter lite åt gången.
Citera
2017-01-12, 14:39
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Det bästa för henne vore nog att träffa en psykolog och bli kvitt sin rubbade kroppsuppfattning och den skeva bild hon verkar ha gällande dieter, aptit och bantning.
Citera
2017-01-12, 16:19
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
när jag väl äter...så är det väldigt svårt att få i mig maten överhuvudtaget[/b]. Och det är inte bra för mig som har PCOS & har gjort en GBP. Så nu har jag gjort ett matschema & ett litet extra ryck

Kära nån, aptitbrist är inte bra för någon. Hoppas vi snart får ta del av lite fysisk aktivitet via insta, man blir ju orolig. Inte en enda umpaskumpavideo upplagd på länge och ingen stavgång i sikte.

Hoppas marita och susanne peppar Tunnan till att lägga upp fys och matschema med recept.
Citera
2017-01-12, 16:23
Medlem
Citat:
Anna Book och Linda Rosing måste vara dom två mest hatade på detta forum. Till slut blir det bara ett löjes skimmer av allting. Man letar dagligen efter något nytt att störa sig på och göra sig rolig över, för då mår man tydligen bättre själv.

Det handlar ju inte ens om skvaller att citera hennes uttalanden och maträtter eller dagliga sysslor. Ja, en sjuklig besatthet eller förföljelsesyndrom helt klart. Kan tänka mig att fleratalet av trollen här står utanför hennes fönster och spanar på henne eller ringer mitt i nätterna och terroriserar henne... burr!

Skärpning som sagt!

Jag delar dina ord till 100 %.
Citera
2017-01-12, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Kära nån, aptitbrist är inte bra för någon. Hoppas vi snart får ta del av lite fysisk aktivitet via insta, man blir ju orolig. Inte en enda umpaskumpavideo upplagd på länge och ingen stavgång i sikte.

Hoppas marita och susanne peppar Tunnan till att lägga upp fys och matschema med recept.

Hon skriver att hon inte haft någon aptit sedan i våras. Det är nästan ett år sedan nu.
Låter märkligt i mina öron, då jag sett bilder på massor av mat och hur hon skrivit hur gott det var.

Marita och Susanne står stadigt vid hennes sida, det behöver vi inte oroa oss för.
Men skulle de börja säga till Anna vad hon ska göra, så blir det nog blocken på direkten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in