2022-02-04, 21:32
Medlem
Så hon prutade i sin live? Pernilla Wahlgren prutade i Wahlgrens värld nervid Bianca och hela filmteamet, då skrattar folk och tycker att den ”tjäjen” är ju sååå rolig, men när Anna Book pruttar då är det vidrigt!
Det är bara ett exempel bland många när Anna och Pernilla betett dig eller sagt liknande saker.
Pw hyllas och Anna mobbas.
Tar inte hennes parti alls men det är sån dubbelmoral.
Citera
2022-02-04, 21:32
Medlem
Det ska såklart stå pruttade! Dumma autokorrigering
Citera
2022-02-04, 21:36
Medlem
flugornass avatar
Anna har genom åren givit mig styrka att gå vidare, om hon kan leva som hon gör med den överviktiga kroppen och begränsad begåvning, så var gång jag läser här känner jag mig smartare än en femteklassare.
Såg just talang på tv och tänker att Anna skulle vara med i juryn, för hon om någon borde känna igen en förlorare, ja hon har ju själv insikt eller?
Citera
2022-02-04, 21:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Det ska såklart stå pruttade! Dumma autokorrigering
Prutade blev ju riktigt roligt!
Kan inte komma på bara 1 orsak varför folk retar sig på Anna.
Men om en kameraman på inspelning skulle skratta när Anna pruttar känns det som hen skulle få sparken. Hon skulle "vägra arbeta med den idioten".
Citera
2022-02-04, 21:53
Medlem
flugornass avatar
Vänta här nu, vem av er inte lagt en smyg fiss eller en riktig rökare på jobbet?
Nu jobbar ju Anna hemma och stolpskottet är på jobbet så låt henne fisa på.
Fan vet hur det låter när Roberto stånkar och stönar och låter blunda nu, för nu blir det vidrigt.
Roberto med öppen mun och Anna gör det hon är bäst på, nä jag vill inte tänka tanken själv.
Citera
2022-02-04, 21:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Prutade blev ju riktigt roligt!
Kan inte komma på bara 1 orsak varför folk retar sig på Anna.
Men om en kameraman på inspelning skulle skratta när Anna pruttar känns det som hen skulle få sparken. Hon skulle "vägra arbeta med den idioten".
Kanske attityd, självdistans och ärlighet har något med det att göra?
Dessutom en uppenbar brist på talang, självförtroende och självkänsla.

Edit: Försökte redigera mitt gamla inlägg, men whatever. Det bidde ett nytt.
Senast redigerad av osnuten 2022-02-04 kl. 22:08.
Citera
2022-02-04, 22:08
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förstår inte hur Anna över huvud taget kunde bli smittad av influensa. Hon som använder munskydd till och med när hon är ensam i bilen (för att inte imma ner vindrutan...) och följt alla regler och rekommendationer.
Hon måste ha haft extrem otur. Jag har haft tur (eller vett att skydda mig?) för jag minns inte ens när jag var förkyld senast. 5-10 år sen tror jag.
Min handhygien är många snäpp bättre än Annas och mina naglar har inget grått klägg eller trasiga nagelband.

Nu när hon ändå ligger sysslolös kan hon ju sälja Memmos.
@genietsoderholm säljer Memmos från sjukhuset. Hjärnblödning, Covid-19 och sepsis. Fast det är ju förstås lindrigare än Annas flunsa. Hon får ju huvudvärk av att läsa, han fuskar med en shunt i skallen och klarar av att uppdatera Instagram hela tiden.
Stackars Anna. Hon hade gärna rakat av lite hår och satt in en shunt för att få komma med i tidningen.
Det är väldigt svårt för Anna, hennes stämband är hennes arbetsredskap inte bra detta. Saken är att jag inte hör någon större skillnad mot det vanliga kraxandet. Det skulle vara ljud från olika kroppsöppningar, då.
Det är fascinerande att en fullvuxen dam ligger och gnäller i sängen över en influensa.
Nu om någonsin kan hon läsa sina böcker hon visat upp emellanåt.
Jag undrar över kökshanddukarna som hennes pappa efterlämnade vid sin död (det var väl det enda hon kunde få) som hon nu snyter sig i, vart lägger hon de snoriga i väntan på tvätt? Hur tvättar man sånt? Sköljer hon bort snorbassarna först och blir det en maskin med enbart näsdukar?
Det känns vidrigt, trodde inte det existerade människor som snyter sig i tygnäsduk, så vidrigt. Men lite finare och lite glamour över att fräsa loss i en kökshandduk/svetthandduk🙄

Förresten, nu om någonsin borde hon köra blackoutlives om hon promt måste sladdra i cyberspace
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-02-04 kl. 22:11.
Citera
2022-02-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vänta här nu, vem av er inte lagt en smyg fiss eller en riktig rökare på jobbet?
Nu jobbar ju Anna hemma och stolpskottet är på jobbet så låt henne fisa på.
Fan vet hur det låter när Roberto stånkar och stönar och låter blunda nu, för nu blir det vidrigt.
Roberto med öppen mun och Anna gör det hon är bäst på, nä jag vill inte tänka tanken själv.

🔥💥💨💩🙎 prutt... Säger snabbt "den smet" å då blir det skratt fast dom tycker att det är äckligt 😉.

Tror nog att det prutas en hel del hos tokfamiljen men det du skrev är 😱😨😓 läskigt...🙊
Citera
2022-02-04, 22:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Så hon prutade i sin live? Pernilla Wahlgren prutade i Wahlgrens värld nervid Bianca och hela filmteamet, då skrattar folk och tycker att den ”tjäjen” är ju sååå rolig, men när Anna Book pruttar då är det vidrigt!
Det är bara ett exempel bland många när Anna och Pernilla betett dig eller sagt liknande saker.
Pw hyllas och Anna mobbas.
Tar inte hennes parti alls men det är sån dubbelmoral.
Pernilla Wahlgren och hennes familj väljer tillsammans med filmteamet ut vad som ska vara med.
Anna är äcklig på alla sätt. Pruttandet är väl det minsta problemet med henne. Det är värre med hennes hygienbrister, snorkletande och lortiga naglar. 🤮
Citera
2022-02-04, 22:26
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är väldigt svårt för Anna, hennes stämband är hennes arbetsredskap inte bra detta. Saken är att jag inte hör någon större skillnad mot det vanliga kraxandet. Det skulle vara ljud från olika kroppsöppningar, då.
Det är fascinerande att en fullvuxen dam ligger och gnäller i sängen över en influensa.
Nu om någonsin kan hon läsa sina böcker hon visat upp emellanåt.
Jag undrar över kökshanddukarna som hennes pappa efterlämnade vid sin död (det var väl det enda hon kunde få) som hon nu snyter sig i, vart lägger hon de snoriga i väntan på tvätt? Hur tvättar man sånt? Sköljer hon bort snorbassarna först och blir det en maskin med enbart näsdukar?
Det känns vidrigt, trodde inte det existerade människor som snyter sig i tygnäsduk, så vidrigt. Men lite finare och lite glamour över att fräsa loss i en kökshandduk/svetthandduk🙄

Förresten, nu om någonsin borde hon köra blackoutlives om hon promt måste sladdra i cyberspace
Tror hon kör näsdukarna i torkskåpet. Sen, när de är härligt hårda, kan man börja använda dem igen.

Bekännelse: Min morfar hade också tygnäsdukar. Hoppas iaf det var flera. Man såg alltid bara en 😬

Fick lite nostalgikänsla och köpte ett trepack för en massa år sen. Slängde dem snabbt när jag insåg hur dåligt de funkade, och hur äckligt det var 🤧🤢🤮
Citera
2022-02-04, 22:31
Medlem
Självklart vart även jag nyfiken på hennes fjärt i liven..
YES här kan vi snacka en riktig blött fjärt som hördes några sekunder..

borde ha blivit ett rejält bromsspår i brallan... allt medan hon pratar vidare och drar i täcket som inget hade hänt..
Men kör i vind Anna, det är helt naturligt att fisa även för artister . 🎤
Citera
2022-02-04, 22:31
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Pernilla Wahlgren och hennes familj väljer tillsammans med filmteamet ut vad som ska vara med.
Anna är äcklig på alla sätt. Pruttandet är väl det minsta problemet med henne. Det är värre med hennes hygienbrister, snorkletande och lortiga naglar. 🤮
Jag är officiellt körd! Undrade först varför det var så äckligt att leta efter snorkeln
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in