Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Förstår inte hur Anna över huvud taget kunde bli smittad av influensa. Hon som använder munskydd till och med när hon är ensam i bilen (för att inte imma ner vindrutan...) och följt alla regler och rekommendationer.
Hon måste ha haft extrem otur. Jag har haft tur (eller vett att skydda mig?) för jag minns inte ens när jag var förkyld senast. 5-10 år sen tror jag.
Min handhygien är många snäpp bättre än Annas och mina naglar har inget grått klägg eller trasiga nagelband.
Nu när hon ändå ligger sysslolös kan hon ju sälja Memmos.
@genietsoderholm säljer Memmos från sjukhuset. Hjärnblödning, Covid-19 och sepsis. Fast det är ju förstås lindrigare än Annas flunsa. Hon får ju huvudvärk av att läsa, han fuskar med en shunt i skallen och klarar av att uppdatera Instagram hela tiden.
Stackars Anna. Hon hade gärna rakat av lite hår och satt in en shunt för att få komma med i tidningen.
Det är väldigt svårt för Anna, hennes stämband är hennes arbetsredskap inte bra detta. Saken är att jag inte hör någon större skillnad mot det vanliga kraxandet. Det skulle vara ljud från olika kroppsöppningar, då.
Det är fascinerande att en fullvuxen dam ligger och gnäller i sängen över en influensa.
Nu om någonsin kan hon läsa sina böcker hon visat upp emellanåt.
Jag undrar över kökshanddukarna som hennes pappa efterlämnade vid sin död (det var väl det enda hon kunde få) som hon nu snyter sig i, vart lägger hon de snoriga i väntan på tvätt? Hur tvättar man sånt? Sköljer hon bort snorbassarna först och blir det en maskin med enbart näsdukar?
Det känns vidrigt, trodde inte det existerade människor som snyter sig i tygnäsduk, så vidrigt. Men lite finare och lite glamour över att fräsa loss i en kökshandduk/svetthandduk🙄
Förresten, nu om någonsin borde hon köra blackoutlives om hon promt måste sladdra i cyberspace