2022-01-25, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Q&A, ”ska vi slå hål på en del saker?” är temat. Inte ser hon glad ut direkt.

https://postimg.cc/gallery/868CmSn

Hon saknar inte musiken men hon saknar sitt jobb. (Antarktis hon har musik på hela tiden hemma och att hon går runt och sjunger en del)

Hon har inga planer på att göra comeback eller göra ny musik.
(Hon tycker säkert det är skönt att vara ”hemmafru”)
Citera
2022-01-25, 23:10
Medlem
Lyssnade lite på liven, undrar om det inte skurit sig med Felicia ändå? Hon nämner henne aldrig. Därav det extra bittra humöret kanske.
Citera
2022-01-26, 00:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmedelsknarket
Lyssnade lite på liven, undrar om det inte skurit sig med Felicia ändå? Hon nämner henne aldrig. Därav det extra bittra humöret kanske.

Hon får skylla sig själv om det hela utgår från gratisätandet på restaurangen samt våldgästandet hos restaurangägarnas familj mitt i natten en arbetsdag. Troligen har ägarfamiljen dragit öronen åt sig, speciellt om restaurangen har gått back pga gratisätandet i tid och otid.
Det krävs en ordentlig "kreativ" bokföring och kanske försäljning av diverse "medikamenter" under disken för att täcka sådana skulder i kassan. Ägarfamiljen kanske rent av har dragit av lön från F för att täcka en del av kostnaderna vilket givetvis inte är så populärt.
Citera
2022-01-26, 00:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Anna kör live.
Alla är jävla idioter och det skärmdumpas friskt!
Anna blir förbannad och skevar när folk frågar om hon köpt inredning på dollarstore.. vilket hon har, men ändå så blir hon vansinnig och folk är dumma i huvudet som frågar. Sedan får man följa ett korvfinger som vandrar över bordet och pekar på ljus, vaser, brickor och blommor med beskrivning var det är inhandlat.

Anna blir bara sjukare och sjukare för var dag som går

Herregud hon är verkligen inte frisk. Vad skulle problemet vara om hon köpt en del av inredningen på dollarstore? Tycker de kan ha en del fina kopior ibland på betydligt dyrare varor. Bättre då att köpa billigare
Citera
2022-01-26, 01:38
Medlem
Citat:
Hoppas ingen missuppfattar vad jag menar nu men på sätt och vis hoppas jag det eftersom det kan vara en öppning till frigörelse för Felicia. Om hon nu börjat revoltera mot momma dearest.
Citera
2022-01-26, 02:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Och bild två i senaste inlägget är troligen taget 15 november. Bara lite mer redigerat så bakgrunden blir mer oskärpt.

https://www.instagram.com/p/CZKGr6jqPYc/

https://www.instagram.com/p/CWR4C4Oq7Hj/

Kan såklart ha fel, men det känns som om jag har rätt...
Tyvärr är det ju "ickeblockade" instagramanvändare som kan se mina länkar, men jag kan inte bättre än så.
Det enda som kommer fram är rutan där det står att man ska logga in på Instagram...
Citera
2022-01-26, 05:56
Medlem
Citat:

Under hennes ”intressanta” .. redovisning av alla soppor som är goda så får Felicia beröm för sin potatis- och purjolökssoppa.
Citera
2022-01-26, 07:43
Medlem
TPLs avatar
Har nu sett båda dom senaste svart-liven. Tack Loquita!

Anna har dåligt minne för att hon är gammal. Va? Hon är ju bara 51.
Konstigt att hon inte gick igång på kommentaren om att man kan vara beroende av mat också (apropå cigaretter, snus och alkohol).

Som vanligt är det så synd om Anna som inte kan uppträda på grund av pandemin. Men alla andra gör ju det.

Är ganska säker på att hon kommer att ha vanliga lives när ansiktet är normalt igen.
Len i truten, "taaaack va gulliga ni e".
Sen ett tvärt kast och alla är plötsligt idioter och troll, det blockas friskt.

När man bor i villa måste man källsortera säger Anna. Det gäller väl alla? Man kan betala högre taxa och slänga allt i samma tunna, haha, det kan vi i alla fall.

Anna har pli på sin familj, dom har fått lära sig att ta ansvar säger Anna och svär över att nån inte diskat mjölkskummaren. Och det är alltid Anna som får gå ner i matkällaren när nåt fattas i köket.
Alltid Anna som måste bädda rent i ALLA sängar. Va? Vuxna som inte kan sköta sina rum ens. Nu blev det ju en mindre att passa upp på men det märker inte Anna.

Hon har varit duktig och gått på löpbandet i källaren och gjort några rörelser (?) OCH gått en KORT promenad till grannen med en grej hon lånat.
Kan aldrig vara bra med så mycket motion på en dag.
På vintern vill Anna att det är snö och krispigt under fötterna, hellre skottar hon snö varje dag än att det är regnigt.

Nån frågade försynt om pool och då small det direkt. 💥
Anna simmar helst i havet eller sjöar... När såg nån henne på badutflykt senast.

Prat om podd. Hon vill göra nåt liknande Joakim Lundells "Om sanningen ska fram"... 😂
Jag vill ge Anna sanningsserum och ställa obekväma frågor. 🤗
Snälla Anna. 🙏
Citera
2022-01-26, 07:58
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Alltid Anna som måste bädda rent i ALLA sängar. Va? Vuxna som inte kan sköta sina rum ens. Nu blev det ju en mindre att passa upp på men det märker inte Anna.

Jag finner det hela så himla konstigt - när jag var tonåring så gjorde jag allt sådant själv för att jag ville inte ha mina föräldrar i mitt rum. I och för sig så kan jag förstå att Felicia och Antonio får begränsat med privatliv så länge de bor hemma med tanke på hur de har skött sig... oavsett så kanske det förklarar att ungarna är så opersonliga i sina sovrum.

Citat:
Hon har varit duktig och gått på löpbandet i källaren och gjort några rörelser (?) OCH gått en KORT promenad till grannen med en grej hon lånat.
Kan aldrig vara bra med så mycket motion på en dag.

Ärligt talat - Anna borde inte fokusera så mycket på motion som vad hon stoppar i sig. Jag får intrycket av att Anna är urtypen som går 20 minuter på gångbandet och sedan tror att hon kan stoppa i sig en sockerbulle eftersom hon varit så duktig.

Citat:
Prat om podd. Hon vill göra nåt liknande Joakim Lundells "Om sanningen ska fram"... 😂
Jag vill ge Anna sanningsserum och ställa obekväma frågor. 🤗
Snälla Anna. 🙏

Det är bara att starta en podd. Många poddar har startats från matbordet och Anna har ju dessutom gott om fritid att lära sig.
Citera
2022-01-26, 09:27
Medlem
Hon går igenom sin svåraste tid i livet sa hon … Styrkekram!!

Alltså. Hon har en poäng i att om man vill komma ifrån gamla smeknamn och artistnamn t ex så är det schysst och respektfullt av andra att inte använda dem. Men att gå så fullständigt i taket över att någon kallade Jocke Lundell för Jockiboi var inte en rimlig reaktion. Att frågan var om hon är kär i honom var väl mer anmärkningsvärt egentligen … inte att personen i likhet med många andra använde namnet Jockiboi.
Citera
2022-01-26, 09:51
Medlem
Tuttlutts avatar
Precis lyssnat på senaste liven.
Är hon hög?
Full?
Sitter och skrattar åt sina egna kommentarer och slänger in engelska då och då.
Allt detta städande 🙄
Ofta brukar människor med kaos i själen städa för att åtminstone ha ordning på utsidan.
Fattar inte varför människan inte söker jobb istället för att sitta hemma och vältra sig i sin egen självgodhet.
Hon har ju flera gånger hävdat att hon inte kan jobba med vanliga saker då folk skulle strömma dit för att titta på henne.
Dessutom så tror dom att hon skämtar när hon kommer och söker arbete.
Jag har väldigt svårt att tro på detta.
"Ser ni nu att jag lever ett normalt liv som vanliga människor " säger hon i liven.
Ok vad skönt att veta 🙄
Citera
2022-01-26, 11:23
Medlem
Vanliga människor ???

Har hon varit något annat ??

Ja Visst Hon är en ovanlig människa.....................tror hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto