2022-01-21, 19:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Det blev min farsa med, men det är väl ovanligare idag. Hoppas inte det blir alltför jobbigt för V när hon själv är så ung och kommer direkt hemifrån.

Anna är live, visar inte ansiktet idag heller men låter rätt uppåt. Kan inte kolla men ifall någon annan känner för det!
Nu snyftas det för fulla muggar över alla elaka kommentarer igen.
Citera
2022-01-21, 20:02
Medlem
Idag har Anna lagt ut bilder och text på Instagram om att vara mamma att hon alltid kommer finnas där tills hon inte längre finns. Antonio och Vanessa har gillat och svarat men inte Felicia. Vad jag kan se så följer Anna Felicia men Felicia följer inte Anna? Eller My för den delen. Har för mig att Anna la ut ett kryptiskt inlägg eller story för ett tag sen om nån nära person som det hade skurit sig med men att hon alltid skulle finnas där eller nåt i den stilen, jag har letat men kan inte hitta igen det. Men då jag sökte efter det har inte Felicia vad jag kan se gillat en enda bild Anna lagt ut sen i oktober längre orkade jag inte kolla. Däremot kunde jag se att Anna ganska ofta gillar sina egna bilder
Läste nyss att nån skrev att Felicia har varit med i nån live så jag kanske har fel, annars säger min magkänsla mig att Felicia brutit med Anna av någon anledning och därav kanske är en förklaring till kraschen hon har just nu.
Citera
2022-01-21, 20:10
Medlem
3timeseGOs avatar
Det lät som att hon sluddra lite på liven… va hon onykter el sitter tänderna löst?
Citera
2022-01-21, 20:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Det lät som att hon sluddra lite på liven… va hon onykter el sitter tänderna löst?
Hon tog väl till flaskan ikväll?
Citera
2022-01-21, 20:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Partytrick
Idag har Anna lagt ut bilder och text på Instagram om att vara mamma att hon alltid kommer finnas där tills hon inte längre finns. Antonio och Vanessa har gillat och svarat men inte Felicia. Vad jag kan se så följer Anna Felicia men Felicia följer inte Anna? Eller My för den delen. Har för mig att Anna la ut ett kryptiskt inlägg eller story för ett tag sen om nån nära person som det hade skurit sig med men att hon alltid skulle finnas där eller nåt i den stilen, jag har letat men kan inte hitta igen det. Men då jag sökte efter det har inte Felicia vad jag kan se gillat en enda bild Anna lagt ut sen i oktober längre orkade jag inte kolla. Däremot kunde jag se att Anna ganska ofta gillar sina egna bilder
Läste nyss att nån skrev att Felicia har varit med i nån live så jag kanske har fel, annars säger min magkänsla mig att Felicia brutit med Anna av någon anledning och därav kanske är en förklaring till kraschen hon har just nu.
Det hade ju inte varit en dag försent. OM F en dag inser hur hennes morsa manipulerat och utnyttjat henne, kommer hon bryta för gott. Dock tror jag aldrig att hon kommer till den insikten. Enligt Anna satt hon hemma hos Ejube och hans föräldrar till kl 02 för nån vecka sen. Men det kan ju ha varit ljug förstås.
Citera
2022-01-21, 20:58
Medlem
Loquitas avatar
Kvällens live:

https://youtu.be/UJHAnihRY2I
Citera
2022-01-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Took kan sjunga rätt bra det får man ge henne men hon är ingen Carola .

https://www.youtube.com/watch?v=6a_Ci4q0RGU
Anna Book kan inte sjunga och har aldrig gjort det. Tycker du det så är du ganska tondöv.
Citera
2022-01-21, 21:04
Medlem
Vad handlade de elaka kommentarerna om? Trodde hon inte skulle bry sig så mycket om vad folk säger nu när dottern fått sambo och på sätt och vis egen familj även om det är ett styvbarn. Även hon måste ju kunna vara åtminstone liiite glad över att yngsta dottern nu har nytt jobb och eget hem. Känns nog lite bittert för Felicia. Hoppas det ger henne motivation att bygga ett eget liv med E och att hon lyckas med det.
Citera
2022-01-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Nu har V minstingen i familjen blivit sambo med pojkvännen.
Då vill jag gratulera. Yngst blev äldst. Nu kommer Tokan att våldgästa V i tid och otid.
Citera
2022-01-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Misstänker att V flyttat till Västerås då pojkvännen är från Västerås, bra med avstånd
Inte för Anna Book. Avstånd 9,2 mil tid 1 tim och 12 minuter. Med Annas tid,temperatur och avståndsiffror går det ännu fortare.
Citera
2022-01-21, 21:35
Medlem
cece123s avatar
Nu är en ny omgång med masked singer på G..
Pernilla och de övriga har haft möten och maskerna är tydligen klara, även kändisarna?
Möjligt att det inte blev någon mask för Anna, vilket blir ytterligare en punkt på depplistan.
Citera
2022-01-21, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Sjunger Pernilla finare än Took?

https://www.youtube.com/watch?v=kmWdV6x4npI

Citat:
Ursprungligen postat av theholetruth
PW är inte en av de bästa sångerskorna, om än bättre än Anna. Men hon är i en helt annan klass än Anna när det gäller att vara artist och scenpersonlighet.

En extra fördel med Pernilla är ju att arrangören inte behöver extraförstärka scenkonstruktionen, som när Tunnan ska upp och uppträda...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in