2022-02-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror hon tjänade bra under solstolleåret och under letsdanceåret .Men vad hon tjänade då utslaget på hennes sabbatsår blir det inte en förmögenhet .
Men jag tror att hon resonerar som Felicia ang medverkan i Farmen ” fett mkt cash på för bara några dagars ” jobb ” .
Letsdanceåret och när hon vann BL och dessutom ett par år på 80talet tjänade hon bra. De pengarna på 80talet slösade hennes mamma upp. När hon hade inkomster senare så har de gått på skönhetsoperationer, botox, löshår mm. Anna måste ha lagt stora summor på sånt medan Roberto fått sköta resten.
Citera
2022-02-01, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Nu har Tooket fått hybris för att Bea på C more hört av sig. Snälla Bea nu får du göra en pudel och dementera för Bea är kanske en Mållgan-Bea

Läs mellan raderna... Bea på CMore svarar därför att Anna taggade CMore, och av ren artighet svarade Bea.
Citera
2022-02-01, 16:35
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Läs mellan raderna... Bea på CMore svarar därför att Anna taggade CMore, och av ren artighet svarade Bea.
Bra skrivet av Bea, som drog nitlotten på morgonens jobbmöte. Hon talade till Anna på Annas språk. Tror inte hon använder riktigt så många emojis i vanliga fall
Kanske lite för Annavänligt. Nu tror ju Anna att hon har en ny kompis

https://postimg.cc/CB6KVyHp
Senast redigerad av osnuten 2022-02-01 kl. 16:49.
Citera
2022-02-01, 16:55
Medlem
Magictrixs avatar
Trams Frans skrev om henne idag i Aftonbladet. Att hon ville ha ett jobb var han ironisk till. Att hon ville vara med i mello kommenterade han att det bara är att skicka in en låt så ska han hålla tummarna. Det finns inget som hindrar henne .
Citera
2022-02-01, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Men hur vidrig är inte Keyyo då? Om de har tagit dit A.B som driftkucku?
Nu var det Keyyo som blev överraskad.
Hon ska väl inte stå ansvarig för att vännerna ville hylla henne, med internskämt, korv, took osv
Citera
2022-02-01, 17:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Nu har Daniel Nyhlén på Stoppa Pressarna gett sig in i Annas jobbgate. Han efterlyser folk som kan erbjuda jobb till Anna. Han lovar att vidarebefordra erbjudandena mot att SP får skriva om jobbet och (antar jag) Annas reaktion.

Det kanske kan utveckla sig till en liten följetång, där Anna nobbar alla erbjudanden hon får. Ren mumma för oss Bookomaner, alltså.

Utblottad Anna Book söker jobb som städerska:
https://stoppapressarna.se/svenskt/utblottad-anna-book-soker-jobb-som-staderska
Citat:
Har du något jobb åt Anna Book? Tipsa Stoppa Pressarna här så förmedlar vi ditt erbjudande till sångerskan. Stoppa Pressarna förbehåller oss rätten att rapportera om inkomna jobberbjudanden till Anna Book.
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-02-01 kl. 17:11.
Citera
2022-02-01, 17:08
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Nu har Daniel Nyhlén på Stoppa Pressarna gett sig in i Annas jobbgate. Han efterlyser folk som kan erbjuda jobb till Anna. Han lovar att vidarebefordra erbjudandena mot att SP får skriva om jobbet och (antar jag) Annas reaktion.

Det kanske kan utveckla sig till en liten följetång, där Anna nobbar alla erbjudanden hon får.
Å herregud. Vad hette det där programmet med Carina Berg? Anna provar på?
Citera
2022-02-01, 17:14
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Å herregud. Vad hette det där programmet med Carina Berg? Anna provar på?
Tiffany Persson arbetstränar är nog närmare än Carina Berg
Citera
2022-02-01, 17:15
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Det kanske kan utveckla sig till en liten följetång, där Anna nobbar alla erbjudanden hon får. Ren mumma för oss Bookomaner, alltså.

Utblottad Anna Book söker jobb som städerska:
https://stoppapressarna.se/svenskt/utblottad-anna-book-soker-jobb-som-staderska
Härligt ! Jag tänkte just det idag , tänk om någon butiks/café -ägare i Sigtuna tycker synd om lilla Anna och erbjuder offentligt henne ett jobb . Gissar på att Anna plötsligt skulle bli allvarligt sjuk .
https://nyheter24.se/bloggbevakning/category/anna-book/

Bloggbevakningen tycker Anna borde jobba i en inredningsbutik . https://nyheter24.se/bloggbevakning/category/anna-book/
Senast redigerad av nickomyra 2022-02-01 kl. 17:52.
Citera
2022-02-01, 17:19
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Eller kanske "I en annan del av Märsta"? Då kan ju hela tjocka familjen få vara med
Citera
2022-02-01, 17:21
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Vet inte . Men i Carina B pratade hon om att hon var sugen att öppna ett eget fik .
Citera
2022-02-01, 17:26
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Vet inte . Men i Carina B pratade hon om att hon var sugen att öppna ett eget fik .
Ja, det vore ju fräscht med ett Annacafé! Jag tänkte på ett program där Carina testar massa olika jobb. Såg framför mig Anna i samma situation, men inser att det inte skulle funka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in