2022-03-07, 21:54
Medlem
Det MÅSTE vara Anna som sjunger det sista i reklamen som går nu på 4:an,inför att programmet ska börja. Lyssna!
’tror du att du vet’ sjungs det. Det låter precis som henne,med lite filter på,precis som det ska vara!
Citera
2022-03-07, 22:23
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Det MÅSTE vara Anna som sjunger det sista i reklamen som går nu på 4:an,inför att programmet ska börja. Lyssna!
’tror du att du vet’ sjungs det. Det låter precis som henne,med lite filter på,precis som det ska vara!
Håller med, det lät som hon faktiskt.
Citera
2022-03-07, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Inte en chans att Anna är med i MS. Dels för att hon inte kan sjunga, dels för att ingen vill ha henne med där.
Och att hon inte skulle orka sånt
Som hon flåsar av att bara hämta kaffe på liven 😂🙄
Citera
2022-03-08, 07:41
Medlem
Jag måste dela med mig av denna tragiska människa under ett jobbpass jag hade. Stog i kundservice och Anna och hennes lilla man kommer in. De vill returnera en toalettborste.. en använd toalettborste. Hon tyckte inte att den gjorde toaletten tillräckligt ren efter man använt den.

Alltså, Anna kommer in och returnerar en använd toalettborste för 10kr.. tror inte att hon förstod att de var dyrare med bensinpengar fram och tillbaka. 10kr.. hur snål får man vara?

(Nej, jag tog inte tillbaka den) (Ja, hon blev skitsur)
Citera
2022-03-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Jag måste dela med mig av denna tragiska människa under ett jobbpass jag hade. Stog i kundservice och Anna och hennes lilla man kommer in. De vill returnera en toalettborste.. en använd toalettborste. Hon tyckte inte att den gjorde toaletten tillräckligt ren efter man använt den.

Alltså, Anna kommer in och returnerar en använd toalettborste för 10kr.. tror inte att hon förstod att de var dyrare med bensinpengar fram och tillbaka. 10kr.. hur snål får man vara?

Jag kan inte tro att ens Anna är så dum.
Citera
2022-03-08, 10:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag kan inte tro att ens Anna är så dum.
Man har insett att Anna är kapabel till nästan allt, så detta scenario låter inte helt osannolikt.
Citera
2022-03-08, 14:03
Medlem
Citat:

Hade det gällt någon annan hade jag inte trott det men med Anna är det mesta möjligt så(tänker IKEAs julbord, hotbrev mm) Underbar anekdot.
Citera
2022-03-08, 17:34
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Du skulle gett henne en 10a och spart borsten som memorabilia. Gud vet vad en sån hade varit värd i dag.
Om inte annat så hade det varit en conversation piece på middagar.
Citera
2022-03-08, 23:03
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hade det gällt någon annan hade jag inte trott det men med Anna är det mesta möjligt så(tänker IKEAs julbord, hotbrev mm) Underbar anekdot.
Haha! Självklart åkte hon tillbaks till Rusta och klagade på borsten! Inte alla borstar klarar "the ultimate challenge".
Hon gjorde det inte för pengarna, utan för principen! 😂
Citera
2022-03-09, 03:08
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Helt rätt av Book! Oberoende av kostnad skall undermåliga produkter oavsett prisnivå returneras. Dålig kundservice på ert etablissimang! Gick det inte att justera eller bygga om borsten? Vinkla borsthuvudet? Ändra borsttätheten? Erbjuda livesupport vid användandet? Rekommendera andra kombinationer av kemiska preparat?

En toaborste som tillhört Anna Book skulle vara hett byte på vilken auktionssida som helst, hennes hardcore-fans hade bjudit som besatta.

Ställde ni rätt följdfrågor vid reklamationen? Fick ni någon information om vad som inmundigats vid tillfället för fiaskot med Gick ni verkligen till botten medden upplevda problematiken?

Jag vet själv att t ex skaldjur i kombination med alkohol kan göra att toalettborden verkligen får visa färg, då sållas agnarna från vetet gällande toalettrengöringsartiklar. Det kan du vara säker på.
Citera
2022-03-09, 13:12
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Helt rätt av Book! Oberoende av kostnad skall undermåliga produkter oavsett prisnivå returneras. Dålig kundservice på ert etablissimang! Gick det inte att justera eller bygga om borsten? Vinkla borsthuvudet? Ändra borsttätheten? Erbjuda livesupport vid användandet? Rekommendera andra kombinationer av kemiska preparat?

En toaborste som tillhört Anna Book skulle vara hett byte på vilken auktionssida som helst, hennes hardcore-fans hade bjudit som besatta.

Ställde ni rätt följdfrågor vid reklamationen? Fick ni någon information om vad som inmundigats vid tillfället för fiaskot med Gick ni verkligen till botten medden upplevda problematiken?

Jag vet själv att t ex skaldjur i kombination med alkohol kan göra att toalettborden verkligen får visa färg, då sållas agnarna från vetet gällande toalettrengöringsartiklar. Det kan du vara säker på.
Ha ha ha!
Men å andra sidan, om man köper en toanorste på Rusta för tio kronor får man kanske inte ha så höga krav, som att den ska fungera till exempel? Faktum är att jag är tveksam till att det ens är värt besväret att böja sig ner och plocka upp en tiokrona om man hittade en på trottoaren.
Citera
2022-03-09, 14:54
Medlem
Rustas 10-kronors-borstar fungerar utmärkt. Jag köper massor och slänger efter en vecka. Fräschare än att göra rent dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in