Citat:
Ursprungligen postat av
Sofia2627
Jag måste dela med mig av denna tragiska människa under ett jobbpass jag hade. Stog i kundservice och Anna och hennes lilla man kommer in. De vill returnera en toalettborste.. en använd toalettborste. Hon tyckte inte att den gjorde toaletten tillräckligt ren efter man använt den.
Alltså, Anna kommer in och returnerar en använd toalettborste för 10kr.. tror inte att hon förstod att de var dyrare med bensinpengar fram och tillbaka. 10kr.. hur snål får man vara?
(Nej, jag tog inte tillbaka den) (Ja, hon blev skitsur)
Helt rätt av Book! Oberoende av kostnad skall undermåliga produkter oavsett prisnivå returneras. Dålig kundservice på ert etablissimang! Gick det inte att justera eller bygga om borsten? Vinkla borsthuvudet? Ändra borsttätheten? Erbjuda livesupport vid användandet? Rekommendera andra kombinationer av kemiska preparat?
En toaborste som tillhört Anna Book skulle vara hett byte på vilken auktionssida som helst, hennes hardcore-fans hade bjudit som besatta.
Ställde ni rätt följdfrågor vid reklamationen? Fick ni någon information om vad som inmundigats vid tillfället för fiaskot med Gick ni verkligen till botten medden upplevda problematiken?
Jag vet själv att t ex skaldjur i kombination med alkohol kan göra att toalettborden verkligen får visa färg, då sållas agnarna från vetet gällande toalettrengöringsartiklar. Det kan du vara säker på.