2022-01-17, 18:23
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/K346hYz

Här kommer några skräckbilder till 👽🙈

O herre jesus amalia!
Hon ser fan bättre idag än då hon var som smalast.
Så mycket fel här, hon ser ut som en sönderspeedad pundare
hårfärgen alldeles för mörk, hudfärgen även den på tok för onaturligt mörk, hyn ser ut att ha åldrats 80 år å tänderna ska vi inte ens tala om.

Jo förresten tänderna är vitare än hennes ”vita” kläder på bilden. Så fullkomligt groteskt.
Att hon inte ser vad hon gjort!
Vore jag henne skulle jag pronto göra om dem naturligt vita å ta bort hela jävla skalfasaden till minst ett par storlekar mindre.
Man ser när anna pratar hur läppen lixom fastnar på tänderna detta för att de är helt feldimensionerade.
En sista reflektion…..Nu för tiden använder hon bara svarta kläder…på smaltiden va de bara vitt som gällde…… hon som trivs så bra i sin kropp å med sig själv🙄
Citera
2022-01-17, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vilken grotesk bild, Anna såg dubbelt så gammal ut när hon var smal, lägg därtill de onaturliga tänderna, brunheten, stirrande blicken och leendet. Riktigt obehagligt

Jag ser bara bilder på Anna när hon har små pupiller. Har en del människor alltid små pupiller? Eller har jag missat en massa bilder där pupillerna är lagom i storlek?
Citera
2022-01-17, 20:29
Medlem
Med tanke på Annas arbetsprestation genom livet så tycker jag att hon har det ganska soft..
Citera
2022-01-17, 20:52
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/K346hYz

Här kommer några skräckbilder till 👽🙈
Jag känner verkligen att jag missat nånting när jag ser Biggest Loser bilder.
Hon ser så härligt galen ut, och det verkar ha hänt så mycket spännande grejer då.

Gamla inlägg från den tiden (2017):

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Det är en neurologisk omöjlighet för mig att klara fem minuter av programmet "BLVIP" och det är synd, det verkar intressant:

"Anna Book börjar skrika"
"När Camilla Henemark konfronterar henne klarar Anna Book inte av att hålla lugnet. Plötsligt börjar hon skrika:
– Tala inte om för mig vad jag ska göra för jag har inte talat om för dig vad du ska göra. Jag skriker hur mycket jag vill, säger hon i programmet och får Camilla Henemark att lämna rummet."

http://www.aftonbladet.se/a/1248J

https://www.expressen.se/noje/-redre...tsjuketjafset/

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
https://youtu.be/Aptf9Sd-BhU

fin sammanfattning från bloggbevakning...hjälp mina ögon

baaaaam bam baaaam

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Baaam Bam Braam, låter som ett stridsrop i krig från IS!
Jag undrar om hon skriker så här i hemmet, också?

Det är fullständigt groteskt att en person som Anna, kan få skrika och trakassera andra på detta vidriga sätt i TV. Är det så här vi talar med varandra i det nya gränslösa Sverige, med medias goda minne?

Min åsikt är att detta är ett brottsligt beteende, som borde leda till åtal. Vi ser hur en hondjävul utan impulskontroll kränker andra människor för att hon behöver få ut en aggressivitet som riktas mot folk som inte gjort henne något ont.

Detta är ett program, där vem som helat kan råka ut för Anna Books vidriga språk, och grundlösa kränkningar. Folk med övervikt är redan sårbara och detta kan väl intet vara underhållning? För de övriga deltagarna måste detta vara hemskt, och en chock då en inbjudan till att delta i BL var på falska premisser. Eftersom Anna Book också var inbjuden.

Min åsikt är att något har hänt i Sverige som gör att vem som helst kan bl kränkt, när som helst av vem som helst. Anna Book är en del av det nya Sverige, där ingen längre är normalt hövlig mot andra människor. Jag noterade hur vänliga och tillmötesgående Camilla och de andra deltagarna var mot Anna Book, och hur de gick rakt in i fällan en galning riggat.

Det är humor på hög nivå att någon skulle vilja ha något som tillhör Anna Book. Vidriga ungar och en lealös karl, ständig brist på pengar, är inget att vara avundsjuk på. Jag tycker verkligen synd om Camilla och de andra deltagarna i BL som utsattes för Anna Books vidriga språk och okontrollerade ilska.
Den bloggbevakningsvideon är tyvärr borttagen. Hade varit kul att se nån dag då man känner att man mår för bra
Skulle t o m vilja försöka se hela Biggest Loser VIP-säsongen, men den verkar inte finnas kvar längre.
Citera
2022-01-17, 21:19
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Med tanke på Annas arbetsprestation genom livet så tycker jag att hon har det ganska soft..
Beror ju på hur man definierar "soft".
Visst är ett liv utan arbete skönt på sitt sätt, Jag hade inte gått till jobbet själv om jag inte behövt. Men att tigga mat och produkter samtidigt som man är hela sveriges driftkucku känns ganska så osoft.
Så det beror väl lite på vad man värdesätter i livet.

Det lär ju inte bli roligare i framtiden när Roberto går i pension.
Tror ni han lägger undan stora summor för den tiden i livet? Jag har mina tvivel (fast han kanske kan köra på arv iofs)
Senast redigerad av GROKNAK.Ankbonden 2022-01-17 kl. 21:21.
Citera
2022-01-17, 21:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Jag ser bara bilder på Anna när hon har små pupiller. Har en del människor alltid små pupiller? Eller har jag missat en massa bilder där pupillerna är lagom i storlek?

Nja, kollar man bilder från Annas tonår, var hennes pupiller små även då.
Forskning visar att människor med stora pupiller ses som mer attraktiva, lite Disneyfiguraktiga.
Ironiskt då att Anna själv liknar sig vid en Kalle Anka figur, nu när hon även bor i Ankersborg.
Hon sa i en intervju att hon var som Kajsa Anka, lite gullig för att sedan bli skitarg direkt efter.
Anna är nog mer en egen liten seriefigursparodi på sig själv eller snarare Selma i Lilla Fridolf.
Citera
2022-01-17, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
O herre jesus amalia!
Hon ser fan bättre idag än då hon var som smalast.
Så mycket fel här, hon ser ut som en sönderspeedad pundare
hårfärgen alldeles för mörk, hudfärgen även den på tok för onaturligt mörk, hyn ser ut att ha åldrats 80 år å tänderna ska vi inte ens tala om.

Jo förresten tänderna är vitare än hennes ”vita” kläder på bilden. Så fullkomligt groteskt.
Att hon inte ser vad hon gjort!
Vore jag henne skulle jag pronto göra om dem naturligt vita å ta bort hela jävla skalfasaden till minst ett par storlekar mindre.
Man ser när anna pratar hur läppen lixom fastnar på tänderna detta för att de är helt feldimensionerade.
En sista reflektion…..Nu för tiden använder hon bara svarta kläder…på smaltiden va de bara vitt som gällde…… hon som trivs så bra i sin kropp å med sig själv🙄

Hur man än vrider och vänder så är ju Anna alltid fel... Smal, tjock, med eller utan skönhetsfilter. Inte lätt för henne att vara till lags där inte.
Men att ha åldrats 80 år?! Vad får du det i från?

Och de "vita" kläderna är ju inte vita, det är ju någon slags vit melering. Men jag håller med om att hennes tänder ser något onaturligt vita ut. Fast i Hollywood skulle de troligen vara normala och dina och mina tänder skulle klassas som "skit" där.
Citera
2022-01-18, 00:02
Medlem
Anna har lagt ut en ny bild i väldigt gröna bikinitrosor
Det ser verkligen ut som om bikinitrosorna spruckit där bak.

https://postimg.cc/p597fjfC
Citera
2022-01-18, 00:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Anna har lagt ut en ny bild i väldigt gröna bikinitrosor
Det ser verkligen ut som om bikinitrosorna spruckit där bak.

https://postimg.cc/p597fjfC

Åh nej! Hon som är så härligt frigjord och omfamnar världen. Bummer
Senast redigerad av osnuten 2022-01-18 kl. 00:42.
Citera
2022-01-18, 00:55
Medlem
osnutens avatar
Förresten... Börjar bli många bilder nu med stängd mun. Bilderna kanske är gamla, men ändå. Tandläkaren imorgon? Och sen nytt smajl.
Senast redigerad av osnuten 2022-01-18 kl. 01:00.
Citera
2022-01-18, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Förresten... Börjar bli många bilder nu med stängd mun. Bilderna kanske är gamla, men ändå. Tandläkaren imorgon? Och sen nytt smajl.
Hon har sannolikt inte fixat tanden som saknas på nedre raden
Citera
2022-01-18, 05:13
Medlem
Bilden där hon håller upp en burk med färskost för att visa vad hon fyllt rulladerna med och texten om att
"Ni är så många som frågar blablabla"
Så ser man de ostekta rulladerna i bakgrunden.
Så hon tog bilden i förebyggande syfte om hon skulle få frågan?
För hon ljuger väl inte om att många frågat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in