Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
Snart får jag börja betala för mina konsultationer. 😁
Fortfarande ingen som köper det där med tumsugning. Däremot är flera överens om att Anna helt säkert fått dra ut flera mjölktänder på grund av hål. Om det görs tidigt blir det platsbrist för dom permanenta tänderna efter att 6-årstanden kommit och då får tänderna tränga ihop sig, många tänder ska få plats på liten yta.
För att få fast tandställning krävs dessutom att det är helt och rent. Kan vara därför Anna inte fick tandställning.
För att sammanfatta det kort så är det mycket ljug. Anna trodde inte att nån skulle få reda på om hennes skolbetyg och hon trodde inte heller att nån skulle fatta det där med tummen heller. 👍
Hon får vara glad att näsan inte växer och tungan blir svart.
Japp, du får ta och betala för dina konsultationer 😁
Jag betvivlar inte Annas utsago om tumsugningen,eftersom barn i min närvaro har haft samma issues.
https://www.1177.se/Stockholm/barn--...p-eller-tumme/
Har ingen aning om Anna haft tandställning, under åren hon låg lågt, hennes tänders form ändrade sig dock och det gör de ju inte av sig själva.
Att man riskerar göra sig själv till idiot, genom att säga i tidningsintervjuer "jag sög på tummen tills jag blev 10 år" när man är i tonåren, samtidigt som man avslöjar att man delar säng med morsan OCH pojkvännen..
Jaa, du sånt kan bara Anna Book göra.
Utan pejl på hur töntighetsbarometern då kommer att peaka på max och hur människor utifrån Annas öppenhet ser på Anna och hennes siamesiska tvilling Mor Maritha.
Har svårt att se att Pernilla skulle berätta sådana saker som 18 åring😆
Att göra, säga rätt saker är rätt viktigt i den åldern.
Anna som var otroligt naiv och öppen som tonåring tyckte det inte var några konstigheter..