I Annas superlånga försvarstal trots att ingen direkt klagat på hennes botoxanvändande från hennes gamla blogg ser har hon svarat på en persons inlägg.
Hon påstår att hon enbart censurerar 2% av alla inlägg
😂😂
Citat:
Vad synd att du antog att jag inte skulle publicera din kommentar. Det visar väldigt tydligt missuppfattningarna folk fått om mig, tyvärr. För jag publicerar 98% av det som skrivs till mig. Så det är synd att dom där 2% trots allt väger så tungt och att dom lyckas besudla en persons persona 🙈😔🙈
Anna nämner att hon funderat på en podd för då skulle hon inte misstolkas så lätt och folk skulle höra vad trevlig Anna är...
Citat:
Jag funderar dock mer och mer på att börja med en podd också… för att om man skulle höra mitt tonläge istället, så skulle man förstå mig bättre tror jag. På så sätt skulle det inte kunna bli lika lätt och misstolka det som jag skriver heller. För jag är ju som sagt var ingen skribent, så det kanske blir och låter hårt i text, men det blir någonting helt annat när man pratar och folk får höra min ton och sinnesstämning. Och jag ”bryr” mig inte heller i den bemärkelsen man verkar tro.
Anna förstår ju ingenting av sig själv.
Det finns INGEN person som bryr sig så mycket som Anna.
Och att svära, skryta, ljuga, framhävda och böla i en podd gör inte att folk kommer att få en annan bild av Anna