2022-01-05, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmo78
Det finns nog ingen svensk offentlig person som så effektivt, nästan dagligen förstört alla möjligheter till en yrkeskarriär och relationer via sin mobil och utan ens gå utanför dörren som Anna Book.
Nä men håller hon på så här så vet vi att det kommer en lääng live snart😀😀
Citera
2022-01-05, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Det är väl bara My, Kin och Jeanette Edling hon haft kvar som vänner under det senaste året? Sen grannarna såklart, så vilka är det hon avslutar vänskapen med?
Men har för mig att eft Anna hade kins dotters kalas blev dom ovänner
Citera
2022-01-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Chokladgodiset är redan tingat, säger inte till vem.
Hon känner sig bra och känd av allt här
Citera
2022-01-06, 00:02
Medlem
[quote=InteAlltid|78587726]Det är ju det här som parasit-Anna inte förstått: riktiga artister och kändisar tigger inte. Men Anna ger sig ut på tiggarstråt så fort det vankas fest hemma i den ombyggda sommarstugan i Märsta. Bästa partykungen ena året och bästa partyland nästa. Allt för lite gratis ballonger och papptallrikar. Aldrig att Carola, Charlotte eller Pernilla skulle sälja sig så billigt... :no Ett hederligt arbete skulle göra parasiten gott. Jobba en månad och få in en lön borde vara en njutning för tiggerskan. Hon ser inte att hon är slut som artist, har man inte haft en hit på kanske 30 år är man slut som artist. Tragiskt att tv bolag tar in henne i diverse skit produktioner. Slaskpressen med som låter henne intervjuas. Tycker inte synd om fläskfilen men media gör henne till en pajas. Skulle Anna begå självmord så är det inte fb skull utan media som tv o press som har gjort att Anna tror att hon är en stjärna. Anna en nolla kan aldrig bli mer en nolla.
Citera
2022-01-06, 00:10
Medlem
Vad har hänt med hennes glasögonsamarbete, alla bilder är borttagna. Har hon börjat se bättre?
Citera
2022-01-06, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danoninos
Vad har hänt med hennes glasögonsamarbete, alla bilder är borttagna. Har hon börjat se bättre?

Märkligt. Har hon hamnat i konflikt med glasögonföretaget? Samma hände ju med bikinibilderna som hon gjorde reklam för genom att fota sin egen röv
Citera
2022-01-06, 02:34
Medlem
cece123s avatar
I Annas superlånga försvarstal trots att ingen direkt klagat på hennes botoxanvändande från hennes gamla blogg ser har hon svarat på en persons inlägg.
Hon påstår att hon enbart censurerar 2% av alla inlägg
😂😂
Citat:
Vad synd att du antog att jag inte skulle publicera din kommentar. Det visar väldigt tydligt missuppfattningarna folk fått om mig, tyvärr. För jag publicerar 98% av det som skrivs till mig. Så det är synd att dom där 2% trots allt väger så tungt och att dom lyckas besudla en persons persona 🙈😔🙈
Anna nämner att hon funderat på en podd för då skulle hon inte misstolkas så lätt och folk skulle höra vad trevlig Anna är...
Citat:
Jag funderar dock mer och mer på att börja med en podd också… för att om man skulle höra mitt tonläge istället, så skulle man förstå mig bättre tror jag. På så sätt skulle det inte kunna bli lika lätt och misstolka det som jag skriver heller. För jag är ju som sagt var ingen skribent, så det kanske blir och låter hårt i text, men det blir någonting helt annat när man pratar och folk får höra min ton och sinnesstämning. Och jag ”bryr” mig inte heller i den bemärkelsen man verkar tro.
Anna förstår ju ingenting av sig själv.
Det finns INGEN person som bryr sig så mycket som Anna.
Och att svära, skryta, ljuga, framhävda och böla i en podd gör inte att folk kommer att få en annan bild av Anna
Citera
2022-01-06, 02:38
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Märkligt. Har hon hamnat i konflikt med glasögonföretaget? Samma hände ju med bikinibilderna som hon gjorde reklam för genom att fota sin egen röv

Herregud, har Katrin Zytomierska köpt upp glasögonföretaget också?
Håller med, mycket märkligt bilderna är superväck.
Citera
2022-01-06, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
I Annas superlånga försvarstal trots att ingen direkt klagat på hennes botoxanvändande från hennes gamla blogg ser har hon svarat på en persons inlägg.
Hon påstår att hon enbart censurerar 2% av alla inlägg
😂😂

Anna nämner att hon funderat på en podd för då skulle hon inte misstolkas så lätt och folk skulle höra vad trevlig Anna är...

Anna förstår ju ingenting av sig själv.
Det finns INGEN person som bryr sig så mycket som Anna.
Och att svära, skryta, ljuga, framhävda och böla i en podd gör inte att folk kommer att få en annan bild av Anna

Ja, det märker vi I hennes lives hur trevlig hon är
Citera
2022-01-06, 05:01
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Är det någon som sett Anna använda sitt M-halsband på sistone?
Eller har hon sålt den på loppis?
Enligt artikeln ska den vara beströdd med drygt 40 diamanter..
Möjligtvis gick Anna direkt till juveleraren efter att arvodet från hennes uppträdande på Skansen kom in på bankkontot..
Pengar ska absolut inte läggas på hög..a la Anna.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...or-med-smycke/
https://www.expressen.se/noje/extra/...yxiga-smycken/

Anna fortsatte nog att knapra på av dessa lugnande tabletter en bra tid efter morsans död, Annas navelsträngen satt fortfarande kvar på morsan efter morsans död..
https://www.instagram.com/p/CTXJb2Jq...dium=copy_link
Den 3/9 2021 gjorde @NNA sitt episka instainlägg, är min röst värd något?
Där på bild bär hon sitt smycke, som kommenteras.
Inlägget innan har hon tråcklat på sig sitt penisfodral🙈
https://www.instagram.com/p/CTT2DGhK...dium=copy_link
Citera
2022-01-06, 05:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://www.instagram.com/p/CTXJb2Jq...dium=copy_link
Den 3/9 2021 gjorde @NNA sitt episka instainlägg, är min röst värd något?
Där på bild bär hon sitt smycke, som kommenteras.
Inlägget innan har hon tråcklat på sig sitt penisfodral🙈
https://www.instagram.com/p/CTT2DGhK...dium=copy_link

Tackar för infot
Anna med sin 50 karats dyrgrip prydd med endast drygt 40 diamanter..
Anna som är så ödmjuk, missade väl att säga att den är e g e n t l i g e n är på 100 karat guld och innehåller 80 diamanter.
Är man ödmjuk så..
Aaah, vilken juvel.
Kan vara farligt i dessa tider att ha sådan dyrgrip i ett halvödsligt beläget hus ute på landet...
Fast, Anna är nog safe med en a l l d e l e s egen bodyguard hemma plus en tuff gangstason på 157 cm.
Citera
2022-01-06, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Jag inser att det finns många hjältar i tråden som hållit ut i vått och torrt. Tack! Bra jobbat!

Hjältar!??
Tack för morgonens skratt!
Hjältar på fb? Och i Anna Book-tråden none the less. Jösses!
AB- tråden är min guilty pleasure. Den är som en tågurspårning som aldrig tar slut.
Har man inget annat för sig kan man alltid skumma igenom AB-tråden!

Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka lite synd om henne. Det spelar liksom ingen roll VAD hon gör - det blir fel ändå och hon får kritik oavsett. Undra på att hon lackar emellanåt 😏
Senast redigerad av MrsGossip 2022-01-06 kl. 06:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in