2022-01-27, 12:20
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hennes kryptiska ” en svår tid väntar” är hennes bibel av printscreens. Dessa ska nagelfaras och hon är efter det skuldsatt upp till öronen.
Citera
2022-01-27, 12:27
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Gunilla Persson har råd! Jo tjena Den människan lever på dotterns underhåll från fadern och på morsans pension. GP är en riktig tjuvkona. Kolla in WT- hemmet Bara för att man bor i LA-området är inte alla dollarstinna. Samma storhetsvansinne som Tooket. Lever i tron att världen ligger framför deras fötter.

Hon har råd! De spelar inte i samma liga.
Citera
2022-01-27, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hennes kryptiska ” en svår tid väntar” är hennes bibel av printscreens. Dessa ska nagelfaras och hon är efter det skuldsatt upp till öronen.

Hennes väg kantas av att vila, svåra stunder och kommande hemliga äventyr. Om hon inte vore (ö)känd så skulle hon vara en av alla tanter som skriver på sociala medier om att de dricker kaffe eller har migrän.
Citera
2022-01-27, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Möjligen att det är Annas bror det talas om.

Finns ju två döttrar också, som kan ha tappat det och blivit vansinnig på henne.

Har Anna uppfostrat sina barn genom att ta i dem hårt eller så? I såna fall brukar vuxna "sätta ner foten" gentemot sina föräldrar för att för en gång sätta punkt för detta. Men det är absolut bara spekulationer från min sida.

Finns rykten om att hon varit våldsam mot V, tvivlar starkt på att V slagit Anna dock, av olika skäl. Ingen aning om hon fysiskt slagit de andra två, men Anna-mammor brukar vara hårdare på sina döttrar generellt. Sönerna kollras det mer med men det betyder ju inte att behandlingen är bra.
Citera
2022-01-27, 12:54
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Anna om du läser här. Gör det inte, bara att läsa dina printscreens kostar mer än huset. Dessutom får du inget skadestånd.
Citera
2022-01-27, 12:58
Medlem
blandat från både annaso mys insta..filtrerad felicia också

https://postimg.cc/gallery/ZRTwkSG
Citera
2022-01-27, 14:53
Medlem
Nämen!! AnnaTook har lagt ut ett sprillans foto på en nybäddad säng Har vi sett det förut?????
Citera
2022-01-27, 14:55
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nämen!! AnnaTook har lagt ut ett sprillans foto på en nybäddad säng Har vi sett det förut?????

Har hon fått sig ett rejält knull av Robejto då tro?
Citera
2022-01-27, 14:57
Medlem
Citat:
Äntligen en renbäddad säng
Blev lite orolig för längesen sist👍
Citera
2022-01-27, 14:59
Citat:
Det slog mig just att anna verkar kopiera jockibois sovrum, efter sin prisklass, så klart.
Hon vart ju upprörd över Jocke i sin svartlajv, sen hos My vevade hon loss och stjälpte ut sin latte i upphetsning över samtal om Jocke..
Kolla in hennes säng och byrå, samt Jocke o Jonnas nattduksbord, likheten är slående... färgerna mm
Citera
2022-01-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det slog mig just att anna verkar kopiera jockibois sovrum, efter sin prisklass, så klart.
Hon vart ju upprörd över Jocke i sin svartlajv, sen hos My vevade hon loss och stjälpte ut sin latte i upphetsning över samtal om Jocke..
Kolla in hennes säng och byrå, samt Jocke o Jonnas nattduksbord, likheten är slående... färgerna mm

Det är helt galet likt, men vem var först?
Citera
2022-01-27, 15:39
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Det är helt galet likt, men vem var först?
http://annabook.se/2019/05/14/gammal...C%F0%9F%8F%BD/

Nu vet jag inte när det publicerades några bilder först, detta var vad jag hittade vid en snabb googling

https://www.expressen.se/tv/noje/noj...-nya-lyxhuset/

spontant skulle jag säga att Jocke var först, anna har väl aldrig kommit med någonting "eget"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in