Citat:
Ursprungligen postat av
PannaSnook
Hon har förmodligen laddat ur det värsta nu och kommer lägga ut lite bittra citat och låta familjen trippa på tå några dagar medan Anna spelar sin favoritmusik och låter mannen och Felicia serva henne och tycka synd om henne.
Min mamma låste tex in sig tre dagar och hotade hänga sig när hennes mamma dog. För nu hade hon inget kvar att leva för förutom oss otacksamma övriga skitmänniskor i familjen som satt i givakt i rädsla. Likdant när hennes HÄST dog.
När jag råkade säga saker som sårade mommy dearest. Lite vadsomhelst kunde det vara. Naturligtvis gjorde hon inte det dock. Hade ju inte varit någon idé om hon inte fått se oss lida av skuldkänslor efteråt.
Fy, då vet du antagligen hur barnen till tooket mår.
Jag beklagar din uppväxt, hur hanterade ni er mor?
Just nu känns det som om Robban trollat fram något lugnande till sin donna..
Det är skrämmande att bevittna.
Tookans utbrott och rants följer dock samma mönster, vilket går att se efter att ha hängt med ett tag i tråden.
Den bistra sanningen är tyvärr för tooks del att barnen är vuxna och flygfärdiga (typ) och det är livets gång, de ska klara sig själva, de ska inte bo med mamma i hennes drömvärld, de ska stå på egna ben.
Annna är så starstruck att hon screenshotar och sparar allt hon kommer över om sig själv. Samtidigt så påstår hon att hon inte valt det offentliga livet.
Steg 1 borde väl vara att undvika sociala medier, bosätta sig som Agnet*a Fält*skog, inte medverka eller tacka ja till trams, eller själv fiska efter sammarbeten som inte finns, utan slutar med stämning.
Hon mår dåligt över att hennes familj inte är lika poppis som Wahlgre*ns.
Lev med det.