Citat:
Ursprungligen postat av
bmed
Det får man då påstå.
I klippet på Youtube påtalar hon hur osmakligt det är med att ta betalt för videohälsningar; och att hon tackat nej flera gånger då hon fått erbjudanden. Att de försökte övertala henne gjorde henne mer bestämd till att tacka nej.
Detta var i mars, 2020.
Tro varför hon ändrade sig så snabbt? Jag menar, att anse något är så pass osmakligt till att nu erbjuda videohälsningar, något måste ha hänt?
(Eller, kan det vara så att orsaken till varför hon ansåg det så osmakligt var för att hon själv ALDRIG blivit tillfrågad själv...)
Ebb i kassan hos Stolledanos när hon tog det beslutet skulle jag gissa på. Fast själv skulle Tunnan nog säga att det är såååå många som ber om hälsningar att hon bara gör rätt i att ta betalt för sin dyrbara tid.
Dessutom är hon ju i gott sällskap med många andra b-ö kändiskolleger på Memmo så det tycker hon nog känns okej då.
Vad har hänt för att man ska få ”akut mammografi”(aldrig hört om det förr) Att hon plötsligt hittat en knöl i bröstet och rusat till akuten och krävt mammografi?
Anna älskar sjukvården och har den att tacka för mycket och då menar jag inte bara att den hjälpt henne med hennes dåliga hälsa. Den har stått i kulisserna vid många av Annas Medieföreställningar. Annas mage sprack.
Annas viktkamp. Annas nära-dödenupplevelse. Annas knän pajade(tiotusenkronorsfrågan lyder: Var det a): otur b): uppmärksamhetssökande c): grav övervikt d): b&c) .
Annas hormonsjukdom. Annas underlivsbesvär. Annas bröströntgen…