2021-12-06, 23:39
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Såg hon gör memos, alltså videohälsningar. Undrar vad hon tar och hur många hon säljer på en månad?
Säg hon tar 150 spänn och kanske gör ca 500 st i snitt per månad, det är ju 75 000 i månaden.

Inte förstått grejen med dessa, varför skulle jag vilja någon som jag inte känner och dessutom tagit betalt för det gratta eller önska mig god jul.
Citera
2021-12-07, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Såg hon gör memos, alltså videohälsningar. Undrar vad hon tar och hur många hon säljer på en månad?
Säg hon tar 150 spänn och kanske gör ca 500 st i snitt per månad, det är ju 75 000 i månaden.

Inte förstått grejen med dessa, varför skulle jag vilja någon som jag inte känner och dessutom tagit betalt för det gratta eller önska mig god jul.

Jag googlade och såg att Anna sänkt priset från 600 kr till 540 kr. Jag håller fullständigt med dig, varför skulle man betala 540 kr för att en person jag inte känner pratar in ett meddelande till mig som är cirka tre minuter långt.
Citera
2021-12-07, 01:10
Medlem
Citat:

Jag kan ingenting om denna marknad men tror du verkligen att Anna gör 500 hälsningar i månaden? Jag har tittat på Memmo och det finns säkert minst 550 olika kända personer att välja mellanslag. Att Anna, enskilt, skulle göra 500 hälsningar i månaden känns väldigt mycket.
Citera
2021-12-07, 01:22
Medlem
Och nu har hon fastnat i julgransträsket.

”Fina Bo Egon ❤️
Minns när jag köpte min 1a gran 🌲 hos honom 1991 i Ga Enskede - en fin tradition sedan dess med @smålandsgran 🌲🌟❤️🎅”

https://postimg.cc/nMZj1p7h

Om det är nu en tradition, varför har du bild på plastgran hemma hos er på Instagram så sent som 2018... ?
Citera
2021-12-07, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och nu har hon fastnat i julgransträsket.

”Fina Bo Egon ❤️
Minns när jag köpte min 1a gran 🌲 hos honom 1991 i Ga Enskede - en fin tradition sedan dess med @smålandsgran 🌲🌟❤️🎅”

https://postimg.cc/nMZj1p7h

Om det är nu en tradition, varför har du bild på plastgran hemma hos er på Instagram så sent som 2018... ?

Gamla Enskede… fint ska det låta minsann. Dög det inte att nämna att det var i Svedmyra hon bodde med Mehmet?

Hade en kompis som bodde någon port ifrån de och Anna var inte särskilt populär som granne redan då.
Citera
2021-12-07, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Låten var skriven långt innan Anna Book kom in i bilden och var antagligen ett beställningsjobb och var således uttagen till tävlingen redan innan man hade en artist.

Låten var dock så dålig att ingen annan artist ville ha den och till slut lät man Book sjunga in den. Anna Book var helt enkelt Christer Björkmans sista reserv till att framföra låten i Melodifestivalen.

Som grädde på moset hade låten varit med i Moldaviens ESC-uttagning två år innan den skulle vara med i Mello, därav blev den diskvalificerad.

Okej, då förstår jag. Det blev en dyrköpt läxa för både Christer och Camilla. 😁
Citera
2021-12-07, 06:11
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

Ska vi crowdfunda en memo och låta henne göra en videohälsning till oss här i tråden?

Tror för övrigt inte ett ögonblick på att hon kan leva på att göra memos. Undrar om hon ens för göra någon överhuvudtaget?
Citera
2021-12-07, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Ska vi crowdfunda en memo och låta henne göra en videohälsning till oss här i tråden?

Tror för övrigt inte ett ögonblick på att hon kan leva på att göra memos. Undrar om hon ens för göra någon överhuvudtaget?

Hon gör i snitt en i månaden (senaste året) grattis till 10 minuters jobb i månaden Anna
Citera
2021-12-07, 07:19
Medlem
TPLs avatar
På Bloggbevakning angående Annas hälsning till Benjamin Ingrossos syskon. 😂

"Speciellt syskonen? 😆😆
Är det en liten känga till mamma Pernilla, som just nu ligger i lite småfejd med Anna Benson, som Anna Book så storslaget försvarar på Instastory?"
Citera
2021-12-07, 07:26
Medlem
Var står Anna Book politiskt? Jag skulle gärna se att hon gav sig in i politiken. Tror hennes vassa tunga och rörliga intellekt skulle göra sig bra i tv-debatter.
Citera
2021-12-07, 08:05
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Var står Anna Book politiskt? Jag skulle gärna se att hon gav sig in i politiken. Tror hennes vassa tunga och rörliga intellekt skulle göra sig bra i tv-debatter.
https://youtu.be/xvHxxZ8nj6Q
Anna är en riktig knegare..
Citera
2021-12-07, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/xvHxxZ8nj6Q
Anna är en riktig knegare..

Min 7åriga son har bättre språkbruk än henne .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in