2022-01-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacrex
Ser att AB hade franska i fyra terminer. Varför inte spanska eller fanns inte det som tillval då? Med sitt spanska påbrå hade det väl gett bättre betyg.

Om jag inte missminner mig.. (rätta mig om jag har fel.) så fanns bara spanska som tillval från och med gymnasiet på den tiden?..

Men med tanke på att Anna är spanjorska så borde hon väl fått gå på hemspråk? Hon vistades ju enligt egen utsago på Mallorca hos sin pappa, farmor och hela tjocka släkten varje lov…
Citera
2022-01-15, 01:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsHjerpe
Men herregud. Det är nästan en bedrift att få så sjukt dåliga betyg. Det kan ju inte bara vara att hon aldrig var där, då hade det varit samma över hela brädet. Är detta det bästa hon kan så är hon ju störd i sin utveckling, inte bara personlighet.

Många ettor, inte ens jag hade så dåliga betyg och då var jag oerhört skoltrött och ointresserad av skolan under högstadiet och gymnasiet.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2022-01-15 kl. 01:29.
Citera
2022-01-15, 06:16
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Om jag inte missminner mig.. (rätta mig om jag har fel.) så fanns bara spanska som tillval från och med gymnasiet på den tiden?..

Men med tanke på att Anna är spanjorska så borde hon väl fått gå på hemspråk? Hon vistades ju enligt egen utsago på Mallorca hos sin pappa, farmor och hela tjocka släkten varje lov…

Anna är ju dålig i geografi också, Mallorca ligger tydligen i Munkfors, M som M liksom.
I ena sekunden spenderades hela barndomens ledigheter i Munkfors i andra sekundrar på Mallorca, sanningen ligger väl närmast Munkfors, där hon även gått på skola.
Att Anna har gått på skola i Mallorca däremot..

Misstänker att det egentligen inte blev så mycket kontakt med hennes pappa under åren mer än i Annas unuversum.
Annas morsa var ju ensamstående, eftersom ingen spanska pratades hemma så var Anna helt enkelt inte berättigad till spanska som hemspråk.

Sedan hade ju morsan inget konsekvenstänk, hon stred nog knappast för att Anna skulle få spanska som hemspråk.
Anna är ju "självlärd" i det spanska språket enligt henne själv, möjligt att Robetto lärt Anna en och annan mening.
Men att prata som en infödd det gör Anna garanterat inte.
Citera
2022-01-15, 07:53
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag är ett år äldre än Anna och kunde välja bl. a. tyska eller franska som tillval i 7:an.

Etta i allmän matte är riktigt dåligt, jag trodde inte ens det gick att få. Själv fick jag 5:a och det borde motsvara 2-3 i särskild matte. Jag valde allmän för att få upp medelbetyget (där görs ingen skillnad på allmän och särskild matte) med tanke på gymnasievalet.

Utbildningen var i stil med "mattebingo" där man fyllde i en bingobricka med siffror som svar på typ 18-4, 23+14 osv. Riktigt basic alltså.
Senast redigerad av Mussli 2022-01-15 kl. 08:02.
Citera
2022-01-15, 08:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Tre dagar i en tråd som pågått i 16 år. Din matematik är nog i klass med Annas.

👍
Tråden handlar ju om skvaller som kan både vara nytt och gammalt.
I princip om allt som har med vederbörande person att göra, det blir ju lite tråkigt att diskutera en dassig avocadomacka varje dag, så in the meantime får vi nöja oss med att läsa om Annas bravader från den tiden inte internet fanns..

För Endastjag01 finns senaste nytt att skvallra om på Annas IG.. Anna som är en miljövän av rang har återigen slängt ner gambasräkor i en panna. Hennes kommentatorsfält är begränsad, förmodligen för att det skulle bli för jobbigt för Anna att läsa allt beröm hon får.
Hon har inte tid med det, hon måste ju hinna med att äta, duscha och bädda rent också.
Citera
2022-01-15, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hahaha, Anna hade högsta betyg i allt uom kemi Vilken jävla mytoman hon var redan då. Hon som aldrig ljuger. Vore kul om nån ställde frågan i en live.

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Ja hon började ljuga redan som ung. Nu finns det internät och då kommer sanningen fram. Hade det varit för kanske 30 år sedan hade inget vetat att Anna har en tjyv och en våldtäkts son till barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
18 ämnen 3 treor 4 tvåor 11 ettor är lika med 1,5 i medel betyg. Härligt hur ljugar Anna kan vända på siffror.

Anna påstår att hon hade 4,9 i snittbetyg - när hon i själva verket hade 1,5.

Varför ljuger hon om en sak som går att kontrollera och faktagranska så himla lätt på några minuter?

Hon är inte frisk.
Citera
2022-01-15, 09:15
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Jag är ett år äldre än Anna och kunde välja bl. a. tyska eller franska som tillval i 7:an.

Etta i allmän matte är riktigt dåligt, jag trodde inte ens det gick att få. Själv fick jag 5:a och det borde motsvara 2-3 i särskild matte. Jag valde allmän för att få upp medelbetyget (där görs ingen skillnad på allmän och särskild matte) med tanke på gymnasievalet.

Utbildningen var i stil med "mattebingo" där man fyllde i en bingobricka med siffror som svar på typ 18-4, 23+14 osv. Riktigt basic alltså.

Exempel på Annas mattekunskaper
https://www.tv4.se/klipp/va/13296153...&utm_campaign=
Citera
2022-01-15, 09:27
Medlem
EssGunillAss avatar
http://www.bilddump.se/bilder/202201....4.129.163.png

Handywoman Anna är en god vän som ställer upp i vått och torrt
Senast redigerad av EssGunillAs 2022-01-15 kl. 09:30.
Citera
2022-01-15, 09:29
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
http://www.bilddump.se/bilder/20220115092216-155.4.129.163.png

Handywoman Anna är en god vän som ställer upp i vått och torrt

Funkar ej.
Citera
2022-01-15, 09:32
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Funkar ej.
Nu har har rättat länken
Citera
2022-01-15, 09:37
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EssGunillAs
Nu har har rättat länken

Måste lagas efter Anna knäckt benen med sin tunga, muskelösa kropp?
Citera
2022-01-15, 09:39
Medlem
CalzoneItalias avatar
Jag tänkte på tunnans förskräckligt dåliga betyg. Vad fan gjorde hon efter högstadiet ? Kommer man in på någon gymnasielinje med så dåliga betyg`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in