2012-11-14, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
http://www.expressen.se/noje/extra/d...ok-rampljuset/
Åh fy fan!! Trodde media hade tröttnat på att ha Tunnans "tyck synd om mej-stories" på löpen!
Citera
2013-02-10, 21:47
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hårkaos för stackars Anna

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle16216235.ab
Citera
2013-02-10, 23:34
Medlem
Min brors kusins avatar
Tänk när hon blir äldre och börjar tänka på att livet en gång har ett slut. Skulle kunna tänka mej att hon grämer sej att inte kunna gråta ut i Aftonbladet över sin begravning
Citera
2013-02-11, 01:09
Medlem
pearsons avatar
Aftonbladet bidrar med högklassig journalistik som vanligt

"Sångerskan Anna Book, 42, skulle ta ut en gummisnodd ur håret efter ett besök på badhuset. Då hände det som inte fick hända.
”HELA knuten med snodden trasslade in sig nått fruktansvärt och jag fick en fruktansvärd PANIK i hela kroppen” berättar Anna på sin blogg.
Hon försökte reda ut tovan, men utan framgång.
”Jag grät grät grät men till slut gav jag upp och gick och la mig.”
På morgonen fick Anna hjälp på en salong. Det tog fem timmar att trassla upp allt.
”Men fyyyyyy sjutton vad rädd & orolig jag var innan det vart gjort” skriver Anna, som uppenbarligen har ett mycket kärt förhållande till sitt svall.
”Det var ett turbulent dygn och jag har varit ledsen och faktiskt även rädd. För håret betyder verkligen SÅ mycket… ja i alla fall för MIG!"
Citera
2013-02-11, 01:16
Moderator
Chantres avatar
Fick hon åka ambulans till frissan?
Citera
2013-02-11, 01:19
Medlem
Psyko Dads avatar
Det var det fånigaste jag hört att få panik för lite hårtrassel, hur fasen klarar hon sig den dagen hon får riktigt trassel i livet tro?

Att sen AB gör nyheter av det visar bara vilken extrem skitblaska det är.
Citera
2013-02-11, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pearson
Aftonbladet bidrar med högklassig journalistik som vanligt

"Sångerskan Anna Book, 42, skulle ta ut en gummisnodd ur håret efter ett besök på badhuset. Då hände det som inte fick hända.
”HELA knuten med snodden trasslade in sig nått fruktansvärt och jag fick en fruktansvärd PANIK i hela kroppen” berättar Anna på sin blogg.
Hon försökte reda ut tovan, men utan framgång.
”Jag grät grät grät men till slut gav jag upp och gick och la mig.”
På morgonen fick Anna hjälp på en salong. Det tog fem timmar att trassla upp allt.
”Men fyyyyyy sjutton vad rädd & orolig jag var innan det vart gjort” skriver Anna, som uppenbarligen har ett mycket kärt förhållande till sitt svall.
”Det var ett turbulent dygn och jag har varit ledsen och faktiskt även rädd. För håret betyder verkligen SÅ mycket… ja i alla fall för MIG!"
Är det inte underbart att vi får en inblick i Anna Books värld?

Hon lever i en fantastisk värld där elände handlar om trassligt hår. Och tidningen bryr sig.

Händelsen beskrivs med ord som: Panik, nått fruktansvärt, fruktansvärd panik i hela kroppen, jag grät-grät-grät, fyyyyy sjutton vad rädd och orolig jag var, turbulent dygn, ledsen, och faktiskt även rädd.

Det är livet från ett perspektiv jag avundas.
Citera
2013-02-11, 14:41
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Är det inte underbart att vi får en inblick i Anna Books värld?

Hon lever i en fantastisk värld där elände handlar om trassligt hår. Och tidningen bryr sig.

Händelsen beskrivs med ord som: Panik, nått fruktansvärt, fruktansvärd panik i hela kroppen, jag grät-grät-grät, fyyyyy sjutton vad rädd och orolig jag var, turbulent dygn, ledsen, och faktiskt även rädd.

Det är livet från ett perspektiv jag avundas.

Nu har faktisk Anna Book haft det lite trassligt i livet då och då. På antagligen säger artikeln mer om vad journalisten tycker är svårt i livet, eller möjligen om Aftonhorans nyhetsprioritering.
Citera
2013-02-11, 15:36
Medlem
Nu dansar säkerligen fläsksäcken av glädje, hon är någonting igen. En journalist bragd av stora mått.
Citera
2013-02-11, 17:27
Medlem
Det är ju inte Annas fel att tidningarna skriver om hårkaoset och förstorar upp det...
Skvaller va det, Anna hånglade med en yngre tjej på nått ställe av "säkra källor" ) för nått år sen...
Citera
2013-02-11, 18:04
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Nu dansar säkerligen fläsksäcken av glädje, hon är någonting igen. En journalist bragd av stora mått.

Hur länge innan A Book dyker upp i media som näthatad kändis? Borde inte ta så lång tid, det är ju en aktuell debatt som hon säkert vill vara delaktig i
Citera
2013-02-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Hur länge innan A Book dyker upp i media som näthatad kändis? Borde inte ta så lång tid, det är ju en aktuell debatt som hon säkert vill vara delaktig i
Men varför badar de feta aset med löshår. för hela sverige vet ju att hon har så kallade knäpp-på extecions eller va fan de heter, som knäpps på o tas av när man vill,, eller var det fitt håret som tovade ihop sig,att hon bara orkar``?
att människan har stannat kvar är obegripligt hon har aldrig haft ett eget band, aldrig haft en egen show, aldrig gjort en riktigt road tour, vem säljer hon sig till i mediavärlden för dessa skriverier??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in