Citat:
Ursprungligen postat av
Gabriel Knight
Hon skulle ju sjunga för de hemlösa men som sagt så for hon iväg ut på stan istället för att åka dit. Dogge var där och sjöng för dem vilket hedrar honom. Anna låtsades som vanligt att hon var sjuk istället.
Är man sjuk håller man sig förstås hemma och kurerar sig men det gjorde hon inte utan sprang runt på stan och avslutade dagen på den beryktade restaurangen med ingående bilder för att visa för världen att hon minsann inte bryr sig om vare sig spelningar hon ska delta i eller pandemin.
Som sagt har madamen haft flera tillfällen att få sjunga under hösten men som vanligt sumpade hon dem allihopa genom att inte komma till spelningen vilket innebär att arrangörerna inte kommer att anlita henne mera. En "artist" som vägrar dyka upp på sin spelning är ingen som man vill anlita igen.
Det är bara de där stackars twinsen som fortfarande hoppas in i det sista att Anna ska ge dem ett kändisskap..
Trots att Anna också var sjuk och ställde hastigt och (o) lustigt in deras premiärtvuppträdande på Bingolotto för 2 år sedan.
De stackars medelålders twinsen som har väntat i typ 40 år på att ÄNTLIGEN få synas i tv och så skiter Anna på dem genom att bli sjuk av personliga "själ" igen, precis som med Harrys uppträdandet.
Fast Anna har ju sagt att hon måste tänka på sin hälsa och bara göra det hon vill..
Typ fjanta sig i ett tvprogram 1-2 gånger per år.
Någon sångartist betraktas ju Anna inte för och det är ju för att hon inte visar någon större flit och ambition.
Dr Alban vill jag minnas tyckte att Anna var lat som inte la manken till och bantade hårdare.
Har Anna någonsin lyckats med något långsiktigt i någon form av arbetskarriär?
Kan någon påminna mig? Och då avser jag inte att tävla mot pengar.