Anna tycker själv att hon är vacker... Och höstpromenaderna är enbart för frisk luft och egentid. 🤔 Varför då detta behov av att lägga upp det på Instagram? Att skriva dagbok vore bättre. Tar hon bilder av vägrenen och asfalten för att titta på i framtiden och minnas?
Citat:
08 November 2022 10:45:55
🍂🍂🍁🍁🍃🍃🍂🍂🍁🍁Höstpromenaderna är enbart för frisk luft och egentid 🥰 Kan ni få idioter sluta skriva skit till mig och om mig? Har du inget eget liv. Gör saker du själv mår bra över istället för att störa dig på mig. Jag mår fint, jag trivs, jag är nöjd, skiter i att du tycker jag är ful och tycker själv att jag är vacker vare sig du tycker jag är fel, ful, misslyckad, störd - vad fan vet du om det! Sluta projicera ditt missnöje på mig och sök hjälp - den finns att få TA DEN. Det räcker nu med dina vidrigheter som kommer att komma i kapp var så säker och det blir inte kul, jag önskar inte dig det 🙏🏼
En av kommentarerna är från tunnelbanenettan:
"Men vad är det för människa som stör sig på dig fattar inte ?????????hur kan man ens göra det ,..den människan måste må så dåligt i sig själv"
#karma