2022-11-11, 09:38
Medlem
TPLs avatar
Anna tycker själv att hon är vacker... Och höstpromenaderna är enbart för frisk luft och egentid. 🤔 Varför då detta behov av att lägga upp det på Instagram? Att skriva dagbok vore bättre. Tar hon bilder av vägrenen och asfalten för att titta på i framtiden och minnas?
Citat:
08 November 2022 10:45:55

🍂🍂🍁🍁🍃🍃🍂🍂🍁🍁Höstpromenaderna är enbart för frisk luft och egentid 🥰 Kan ni få idioter sluta skriva skit till mig och om mig? Har du inget eget liv. Gör saker du själv mår bra över istället för att störa dig på mig. Jag mår fint, jag trivs, jag är nöjd, skiter i att du tycker jag är ful och tycker själv att jag är vacker vare sig du tycker jag är fel, ful, misslyckad, störd - vad fan vet du om det! Sluta projicera ditt missnöje på mig och sök hjälp - den finns att få TA DEN. Det räcker nu med dina vidrigheter som kommer att komma i kapp var så säker och det blir inte kul, jag önskar inte dig det 🙏🏼
En av kommentarerna är från tunnelbanenettan:
"Men vad är det för människa som stör sig på dig fattar inte ?????????hur kan man ens göra det ,..den människan måste må så dåligt i sig själv"

#karma
Senast redigerad av TPL 2022-11-11 kl. 09:39. Anledning: Tillägg.
Citera
2022-11-11, 10:29
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Det är väl arrangörer, skivbolag och publik som i årtionden undvikit AB?
De har de väl ändå inte. Hon är ständigt med på diverse nöjesprogram, poddar och premiärer.
Har du inte haft tv:n igång på länge?
Lets Dance
Biggest Loser
På spåret
Melodifestivaler
Fångarna på fortet
Och den senaste på discovery +
Citera
2022-11-11, 10:36
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
De har de väl ändå inte. Hon är ständigt med på diverse nöjesprogram, poddar och premiärer.
Har du inte haft tv:n igång på länge?
Lets Dance
Biggest Loser
På spåret
Melodifestivaler
Fångarna på fortet
Och den senaste på discovery +

Ja den här tråden är uteslutande en mobb tråd mot Anna, människor visar sej från sin allra sämsta sida
Visst, hon lever lite i en fantasivärld men låt henne för helvete göra detta då
Citera
2022-11-11, 11:03
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Men vad hände med Antonio (?)
Träffar Tooken honom öht?
Han brukade lägga upp lite wannabe gangster stories på insta, men varit knäpptyst.

Kanske blivit blockeliblockad iofs.. 🙄

Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Bortadopterad

Anna Books son Antonio kan mycket väl vara bortadopterad till kriminalvården.

Den som har tid kan kolla tingsrätterna och hovrätten.

Antonio kan också vara placerad på ett LSS-boende, han framstår klart och tydligt som efterbliven.
Senast redigerad av trottwell 2022-11-11 kl. 11:09.
Citera
2022-11-11, 22:14
Medlem
flugornass avatar
Nu har Anna möjlighet att bli återupptäckt som den gedigna sångfågel hon är och inte som någon som bara är med i trams program på TV.
Hon skall göra cover på låtar Leonard Cohen och Sam Cookes låt (Sittin The Dock Of The Bay).
Sams låt har hon verkligen röst för att göra en bra tolkning av.
Discoveri har ett kontrakt med henne inför programmet, "så låter vi" spelas in i Västerås snart.
Citera
2022-11-11, 22:31
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Anna Books son Antonio kan mycket väl vara bortadopterad till kriminalvården.

Den som har tid kan kolla tingsrätterna och hovrätten.

Antonio kan också vara placerad på ett LSS-boende, han framstår klart och tydligt som efterbliven.
Var hittar du denna info?
Citera
2022-11-11, 22:41
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell

Efterbliven är ett uttryck som inte används i Sverige idag.
Däremot kan man säga svagbegåvad och lågpresterande, vilket till stora delar stämmer in på hans mamma.
Citera
2022-11-11, 22:58
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Efterbliven är ett uttryck som inte används i Sverige idag.
Däremot kan man säga svagbegåvad och lågpresterande, vilket till stora delar stämmer in på hans mamma.
Det är korrekt men Antonio är icke svag begåvad han är ett offer av en dysfunktionell familj.
Vidare så är han inte någon så kallad kändis och bör inte ens nämnas i tråden.
Hans väna moder är en ABC kändis, och det skall inte belastas honom, han har skapat ett liv efter de förutsättningar han haft, och dom är ju som vi vet inte de bästa.
Frågor på det?
Citera
2022-11-12, 00:39
Medlem
Varför stalkar hon den där idoldeltagaren? Är ju inte friskt
Citera
2022-11-12, 07:27
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja den här tråden är uteslutande en mobb tråd mot Anna, människor visar sej från sin allra sämsta sida
Visst, hon lever lite i en fantasivärld men låt henne för helvete göra detta då

Motivet med tråden är att belysa Annas verklighetsfrånvända livsstil som i sin tur kan komma att skada personer med ett möjligt intresse för ett professionellt samarbete med Anna som gång på gång pudlar sig och skyller ifrån sig. Något som kan få allvarliga juridiska konsekvenser.

Om det är mobbning att säga sanningen så skulle hela flashan vara inget annat än en sandlåda fylld med småpåvar och trots allt kan inte så många ha fel. Den gemensamma nämnaren är uppenbarligen Anna och inte vi som endast håller oss uppdaterade om hennes bravader.
Citera
2022-11-12, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Varför stalkar hon den där idoldeltagaren? Är ju inte friskt
Albin och hans familj måste tycka att det är obehagligt att hon tokhyllar honom varje vecka. Det måste vara för att han bor i Sigtuna och hon hoppas han kontaktar henne för samarbete. Hon har ju försökt förut med bland annat Måns Zelmerlöw och Darin. Att hon inte inser att ingen vill sjunga med henne. Dessutom jobbar inte idoldeltagarna själva, de har folk bakom sig som aldrig skulle släppa in Anna i samma rum som Albin.
Citera
2022-11-12, 08:40
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Motivet med tråden är att belysa Annas verklighetsfrånvända livsstil som i sin tur kan komma att skada personer med ett möjligt intresse för ett professionellt samarbete med Anna som gång på gång pudlar sig och skyller ifrån sig. Något som kan få allvarliga juridiska konsekvenser.

Om det är mobbning att säga sanningen så skulle hela flashan vara inget annat än en sandlåda fylld med småpåvar och trots allt kan inte så många ha fel. Den gemensamma nämnaren är uppenbarligen Anna och inte vi som endast håller oss uppdaterade om hennes bravader.

Där slog du huvet på spiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in