Jag hörde ett rykte om att en dvärg saknas efter Anna Book var där, man har hitta benrester med tandmärken i "det ser ut som någon gnagt på benen" säger en källa inom den franska polisen som nu skall inleda en förundersökning.
Fast jag tror inte det är sant, Anna blir inte mätt på en småfet dvärg.
Definitivt inte sant. Book hade svalt dvärgen hel, så inga ben hade hittats.
Efter inspelningen av ”Fångarna på fortet” är Anna Book rejält besviken på TV 4.
De tävlande fick ordna sin egen mat.
– Jag är jättebesviken. TV 4 har skött sig skitdåligt, säger hon.
Kan inte hålla mig för skratt när jag läser detta, allt kring book handlar fan om mat, mat och mat!
Det hela löstes dock genom att book skuttade iväg till en restaurang och beställde mat.
Men om nu restaurangen hade haft stängt, tror ni att book hade käkat upp någon från tv-teamet?
Tja, är ju lite skoja att dom låter fröken Book sura över maten.
Men om det nu råkar vara så att deltagarna inte fick nå krubb så har TV4 betett sig fel, hur ska dom kunna kräva att deltagarna ska prestera om dom inte får mat så de orkar?
Det hela löstes dock genom att book skuttade iväg till en restaurang och beställde mat.
Men om nu restaurangen hade haft stängt, tror ni att book hade käkat upp någon från tv-teamet?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!