🤣🤣🤣🤣vad har hon fått det ifrån? Hon är kärringen mot strömmen
Haha, ja verkligen Hoppas hon tittar in här idag och ser din kommentar
Nu kvarstår frågan vem som ”hotat och förtalat” eller påstår att det inte finns bra män(varav Robban förstås är den bäste, quelle surprise). Slåss hon mot väderkvarnar igen? Spänningen är olidlig vem antagonisten är idag.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-11 kl. 13:33.
The retarded är säkert ”femenist” Nivån på denna familj
Då får vi för hans skull hoppas att han är en ”normal” femenist och inte en sån där galen femenist för de är ju heeelt sjuka i huvudet, som hon klargjorde när hon tryckte in en vattenmelon i käften.
Då får vi för hans skull hoppas att han är en ”normal” femenist och inte en sån där galen femenist för de är ju heeelt sjuka i huvudet, som hon klargjorde när hon tryckte in en vattenmelon i käften.
Hahaha jag dör skratt-döden Undrar om ättelägget oxå är ” femenist”?
Haha, ja verkligen Hoppas hon tittar in här idag och ser din kommentar
Nu kvarstår frågan vem som ”hotat och förtalat” eller påstår att det inte finns bra män(varav Robban förstås är den bäste, quelle surprise). Slåss hon mot väderkvarnar igen? Spänningen är olidlig vem antagonisten är idag.
Det där med "rider på/över havet" -
har det med Björn Afzelius att göra?
Hans Don Quixote där en av raderna är
"Jag slåss mot väderkvarnar för det är min passion".
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!