Citat:
Ursprungligen postat av
Fultjackad
Det är ju huvudsaken!
Hur många har träffat Anna?
Jag gjorde det för några år sen, innan jag hittade hit och hade nån annan bild av henne än känd för mest TV och artiklar i damtidningar och kvällspress och att det pågick mobbing av henne från alla håll. Att hon hade det svårt med hälsan. Hon sålde saker på en loppis. Mitt intryck var att hon var trevlig, men liksom på sin vakt. Som om hon var beredd på att bita ifrån, huggA direkt. Jag har senare sett det här i hennes lives. Som att hon har taggarna utåt, men kämpar för att verka trevlig och avkopplad. Jag ville bara säga till henne att jag inte var ett hot, liksom. Men det hade verkat konstigt, så klart.
Jag känner fortfarande att hon är ett mysterium och trots att hon är så jävla vresig och ljuger så uppenbart så hoppas jag inte bidra till att hon mår dåligt. Jag tycker många andra kändisar som döljer sin narcissism bättre är ännu värre än Anna. Men dom är inte det minsta roliga att följa. T ex Carola, PW.
Skillnaden är att både Carola och Perelli är mer harmoniska och tycks fungera fint med sin omgivning socialt.
Carola kan ju vara lite spejsad, men hon är positiv, ser framåt, skrattar mycket åt sig själv.
Anna däremot...
Anna är nog själv den som är bittrast av alla då karriären har uteblivit, hon lever i en chimär.
Hon överför sina känslor på andra.
Hon låtsas att det går bra, men vi vet ju alla att så är inte fallet.
Värst mot Anna är medierna för de når ut till fler och Anna själv har del i sin egna misär, för det är hon som matat medierna med rubriker.
Hon gillar att provocera, men som sagt förstår inte att det ger konsekvenser.
Det visar på att hon är rätt så socialt inkompetent.
Hon fungerar till viss del, men sedan kommer grubblerierna, Anna har ju skitsvårt att tolka situationer och andra personer. Misstänksamheten,ilskan och ältandet, bristen på känsloregleringar och dåliga copingstrategier och Annas kravundvikande ligger nog i hennes sociala svårigheter.
Har man ständiga problem med sociala relationen leder det till ångest.
Och depressioner, Anna har ju även svårt att stå på egna ben,är osjälvständig, svårmotiverad och tar hårt på brytna löften.
Gör ofta en höna av en fjäder.
Kort sagt hon blir för mycket för många, men det förstår hon inte själv.