2021-11-09, 15:20
Medlem
MrsATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Men vilka andra kändisar får så mycket skit och bevakas lika hårt som Anna? Bara grejen att notera att hennes grå matta försvunnit, lol, tex.
Ja, hon verkar aggressiv och behöver "anger management" . Utan det och hennes Hyacint Bucket-stil skulle hennes populäritet här falna kvickt.
Får hon så mycket skit då? Det ska ju vara om hon läser här. Fb går ju hårt åt på de flesta kändisar. Tror ingen kommenterar eller skickar DM:s i stil med det som vi skriver här?
Citera
2021-11-09, 16:13
Medlem
Anna får den skit hon förtjänar och det som hon klassar som hittepå är väl när nån sticker hål på hennes lögner.
Att som nu skriva ett inlägg om att hon har en svans av hatets är ju löjligt. Jag personligen har väldigt roligt åt henne, undrar ofta hur många skruvar lösa hon har. Det är väl inget hat. Jag hatar inte Anna. Jag skrattar åt henne.

Staten har varit generös mot etablerade artister under pandemin. Men de som gjort spelningar svart, inte haft seriösa bokningar har ju givetvis inte fått ersättning.
När hade Anna en seriös spelning senast? Ett gig med riktiga musiker och en setlist på 12-15 låtar. När?

Så hennes gnäll och självbedrägeri är fan patetiskt. Jag är INTE avundsjuk på henne. Inte det minsta. Men, jag tror många av hennes följare har en dröm om röda mattan och kändisskap. Att man per automatik blir lycklig bara för att man är känd. Med tanke på att Annas namn aldrig figurerar i de inbjudningar mina rikskända vänner får, så via henne får de då ingen entrébiljett in i de innersta kretsarna.
Citera
2021-11-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Anna får den skit hon förtjänar och det som hon klassar som hittepå är väl när nån sticker hål på hennes lögner.
Att som nu skriva ett inlägg om att hon har en svans av hatets är ju löjligt. Jag personligen har väldigt roligt åt henne, undrar ofta hur många skruvar lösa hon har. Det är väl inget hat. Jag hatar inte Anna. Jag skrattar åt henne.

Staten har varit generös mot etablerade artister under pandemin. Men de som gjort spelningar svart, inte haft seriösa bokningar har ju givetvis inte fått ersättning.
När hade Anna en seriös spelning senast? Ett gig med riktiga musiker och en setlist på 12-15 låtar. När?

Så hennes gnäll och självbedrägeri är fan patetiskt. Jag är INTE avundsjuk på henne. Inte det minsta. Men, jag tror många av hennes följare har en dröm om röda mattan och kändisskap. Att man per automatik blir lycklig bara för att man är känd. Med tanke på att Annas namn aldrig figurerar i de inbjudningar mina rikskända vänner får, så via henne får de då ingen entrébiljett in i de innersta kretsarna.
Blir riktigt full i skratt över att ta del av vad skvallerpressen gottar sig i Tookets privata vendettor, lyxluncher m.m. Tonen är bitsk och ironisk. Tooket bör se upp för media
Citera
2021-11-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Precis. Hon skulle kunna göra som t.ex. Carola, som ärligt säger att hon gått upp alldeles för mycket i vikt pga att hon älskar god mat. Då är det ingen som hånar Carola för hennes vikt, utan tvärt om kan känna igen sig. Anna som är "så ärlig", kan inte ens stå upp för varför hon är fet.
I Annas universum finns det konvexa speglar som gör henne smal i mobilen är det filter. Vi som inte är i detta universum ser en överviktig kvinna.
Citera
2021-11-09, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det måste ha varit spyor och lukten satt kvar efter en tvätt, varför skulle hon annars tvätta soffan två gånger?
Kanske en liten kärleksstund, även dessa ger fläckar.
Citera
2021-11-09, 19:00
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Vad hände med frågestunden i helgen?
Fick inte Anna några frågor alls??
Tror det är som jenjoh säger att de frågor Tooket fick inte passade henne.
Citera
2021-11-09, 19:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
På hela soffan, alla kuddar och på mattan? Och skavde av guldet på bordet...
Citat:
I Annas universum finns det konvexa speglar som gör henne smal i mobilen är det filter. Vi som inte är i detta universum ser en överviktig kvinna.
Konvexa? Antar att hennes speglar är konkava.
Citera
2021-11-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
På hela soffan, alla kuddar och på mattan? Och skavde av guldet på bordet...

Konvexa? Antar att hennes speglar är konkava.
Hoppsan fel av mig, självklart konkava. Men i en konkav spegel bliv väl Anna konvex.
Citera
2021-11-09, 20:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Det är ju huvudsaken!
Hur många har träffat Anna?
Jag gjorde det för några år sen, innan jag hittade hit och hade nån annan bild av henne än känd för mest TV och artiklar i damtidningar och kvällspress och att det pågick mobbing av henne från alla håll. Att hon hade det svårt med hälsan. Hon sålde saker på en loppis. Mitt intryck var att hon var trevlig, men liksom på sin vakt. Som om hon var beredd på att bita ifrån, huggA direkt. Jag har senare sett det här i hennes lives. Som att hon har taggarna utåt, men kämpar för att verka trevlig och avkopplad. Jag ville bara säga till henne att jag inte var ett hot, liksom. Men det hade verkat konstigt, så klart.
Jag känner fortfarande att hon är ett mysterium och trots att hon är så jävla vresig och ljuger så uppenbart så hoppas jag inte bidra till att hon mår dåligt. Jag tycker många andra kändisar som döljer sin narcissism bättre är ännu värre än Anna. Men dom är inte det minsta roliga att följa. T ex Carola, PW.

Skillnaden är att både Carola och Perelli är mer harmoniska och tycks fungera fint med sin omgivning socialt.
Carola kan ju vara lite spejsad, men hon är positiv, ser framåt, skrattar mycket åt sig själv.
Anna däremot...

Anna är nog själv den som är bittrast av alla då karriären har uteblivit, hon lever i en chimär.
Hon överför sina känslor på andra.
Hon låtsas att det går bra, men vi vet ju alla att så är inte fallet.

Värst mot Anna är medierna för de når ut till fler och Anna själv har del i sin egna misär, för det är hon som matat medierna med rubriker.
Hon gillar att provocera, men som sagt förstår inte att det ger konsekvenser.
Det visar på att hon är rätt så socialt inkompetent.
Hon fungerar till viss del, men sedan kommer grubblerierna, Anna har ju skitsvårt att tolka situationer och andra personer. Misstänksamheten,ilskan och ältandet, bristen på känsloregleringar och dåliga copingstrategier och Annas kravundvikande ligger nog i hennes sociala svårigheter.
Har man ständiga problem med sociala relationen leder det till ångest.
Och depressioner, Anna har ju även svårt att stå på egna ben,är osjälvständig, svårmotiverad och tar hårt på brytna löften.
Gör ofta en höna av en fjäder.
Kort sagt hon blir för mycket för många, men det förstår hon inte själv.
Senast redigerad av cece123 2021-11-09 kl. 21:00.
Citera
2021-11-09, 21:34
Medlem
Citat:

Då hade det nog räckt med en tvätt. Någon lukt/fläckar hade inte suttit kvar så hårt och förstår inte hur mattan skulle kunna ha besudlats heller. Tror nog det var något mer oväntat-så noga som hon är med överkast och att tvätta lakan hade hon säkert täckt soffan innan isåfall.

Har faktiskt inget hat mot henne(men dåliga erfarenheter av liknande människor som färgar hur jag känner), definitivt ingen avundsjuka. Mer en skräckblandad fascination för hur människor som hon ständigt lyckas hitta orsaker utanför sig själva till att de mår dåligt och till att relationer går fel. Hur de ljuger, manipulerar och går bärsärk i andras liv.
Social kompetens har hon ingen, men hennes fans är nog ofta av typen som tror att pratsamhet och högljuddhet=social kompetens. Har själv sett på nära håll hur lätt många fler än man tror kan gå på det för att sedan bli stämplade som energitjuvar mm trots att de egentligen inte gjort något annat än att ifrågasatt något eller sagt ifrån. Sånt som sunda relationer ska tåla, att kunna lösa konflikter som uppstår. Anna löser inga konflikter-antingen ska de tigas ihjäl ett tag tills hon känner för att ”förlåta” eller så åker den andre ut i kylan för gott.

Finns självklart inget att vara avundsjuk på Anna över, dysfunktionella relationer i släkten kan många fler än man tror ha men även förutom det finns det liksom inget man vill byta med henne för.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-09 kl. 21:46.
Citera
2021-11-09, 22:56
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Skillnaden är att både Carola och Perelli är mer harmoniska och tycks fungera fint med sin omgivning socialt.
Carola kan ju vara lite spejsad, men hon är positiv, ser framåt, skrattar mycket åt sig själv.
Anna däremot...

Anna är nog själv den som är bittrast av alla då karriären har uteblivit, hon lever i en chimär.
Hon överför sina känslor på andra.
Hon låtsas att det går bra, men vi vet ju alla att så är inte fallet.

Värst mot Anna är medierna för de når ut till fler och Anna själv har del i sin egna misär, för det är hon som matat medierna med rubriker.
Hon gillar att provocera, men som sagt förstår inte att det ger konsekvenser.
Det visar på att hon är rätt så socialt inkompetent.
Hon fungerar till viss del, men sedan kommer grubblerierna, Anna har ju skitsvårt att tolka situationer och andra personer. Misstänksamheten,ilskan och ältandet, bristen på känsloregleringar och dåliga copingstrategier och Annas kravundvikande ligger nog i hennes sociala svårigheter.
Har man ständiga problem med sociala relationen leder det till ångest.
Och depressioner, Anna har ju även svårt att stå på egna ben,är osjälvständig, svårmotiverad och tar hårt på brytna löften.
Gör ofta en höna av en fjäder.
Kort sagt hon blir för mycket för många, men det förstår hon inte själv.

Men snälla, jämför aldrig carola pw eller perelli med anna, får fan ont i själen då 😭
Citera
2021-11-10, 06:03
Medlem
AnnaTook startar onsdagen med att klä ut dig till Shreks fru Fiona Tvi vale vad oförskämd Tooket är mot Fiona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in