Citat:
Ursprungligen postat av
Dansa0pausa
Konstigt att inte bästisen John Lugnvik med den fantastiska rösten bjöd in AnnaTook att vara med att sjunga på Hamburger Börs!!!! Eller….är de inte så bra kompisar trots allt!

Nejdu AnnaTook, fortsätt och drömma om en sångkarriär

Kommer aldrig att hända. Att uppträda på TV som en fet driftkucku är din lott i livet

Nej, ni har missförstått alltihop. John har inte bjudit in Anna. Det är Anna som tvingat Robera att köpa biljetter som en vanlig dödlig. Eftersom det är premiär är det kutym att man ger blommor eller presenter till de man känner som varit med och uppträtt. Anna känner inte John mer än att deras vägar korsats slumpvis för länge sedan.
Anna påstår även att hon känner sig "hemma" på Börsen eftersom hon fick följa med sin mamma dit när hon var liten och sedan varit där flera gånger. Lite som att hon menar att TV4 är "hennes" tv-kanal för hon har varit med i Fångarna på fortet pinsamt många gånger. Själv har jag sett ett antal shower på Börsen, känner folk som både jobbat på och bakom scenen samt hängt med artister efter vissa shower. Jag skulle aldrig säga att jag känner mig hemma där.
Jag tror Annas drömmer fick fart efter showen. Lundvik var väl den enda med normalvikt som uppträdde? Sarah är faktiskt större än Anna nu. Om Mamas var med kanske Anna såg en möjlighet att konkurrera ut någon av dem? Plura är ju inte heller någon atlet, så Anna måste ha känt sig smal efteråt. Det normala är att man lämnar sina presenter till en värdinna i entrén. De ser senare till att artisterna får rätt buketter. Ingen är välkommen till logen efter showen. Det normala är att man i förväg bestämt träff med artisten för en drink i baren. Det kan ta ett tag för artisten att byta om och landa, så man får vänta ett tag. Majoriteten av publiken har inte bestämt träff med någon artist efteråt, så de går hem när showen är slut. Kan tänka mig att Anna dröjde sig kvar som ett vanligt fan för att få ett ord med John efteråt. Det är det värsta artister vet när wannabees dröjer sig kvar och de har kanske sett fram emot att få träffa riktiga vänner, eller kanske familj?
Anna lägger upp att de hade Premiumplatser på Börsen och tackar produktionsbolaget. Premiumplatser är "normala" platser. Vanliga platser är numer platser i baren eller med skymd sikt. Vill man se riktigt bra får man köpa VIP-biljetter. Men det hade Roberta inte råd med och det var väl tur för John och de andra att de slapp ha Anna på första bänk under konserten.
PS Undrar hur många julduetter Anna övat in innan de åkte, ifall att...