2021-10-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Är det nån som begriper varför hon nu går bananas på M. Graaf och hennes killes instasidor?
Hon lovebombar allt de skriver med femhundra hjärtan och bedjande händer.
Pinsamt och överdrivet i vanlig a la Anna-stil
Varför? Vad är baktanken?

Uppmärksamhet. Louie är väl en aktuell kändis f.n Tigga förmåner. Vill ha kändisvänner. Komma in i värmen bland de andra i kändissverige där Anna är paria. Louie och hon delar ju ett ”spanskt arv” enligt vad hon tror. Det sammanfattar saken rätt bra.
Citera
2021-10-03, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Kan nån vara snäll och berätta vad ni tror hon gjort?

Börja tex här och googla vidare på bägges namn om detta inte räcker.
https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/
Citera
2021-10-03, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Book för väl känna till hur sviken My blev av Maggan?

Ännu konstigare då att hon förföljer Louie och Maggan……..

Maggan och My var som systrar.

Måste Anna välja hamnar My under bussen.
Citera
2021-10-03, 16:12
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Börja tex här och googla vidare på bägges namn om detta inte räcker.
https://www.expressen.se/noje/extra/...gdalena-graaf/

Hahaha....vilken soppa.
Nu är inte Anna vän med någon av dom antar jag.

Citat:
Men jag hoppas däremot att hon är glad över hur fint jag vek ihop hennes bröllopsklänning och skrev på en låda.

Hon är inte helt frisk och jag hoppas att Maggan inte veknar och blir "vän" med Tookan.
Citera
2021-10-03, 18:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Är det nån som begriper varför hon nu går bananas på M. Graaf och hennes killes instasidor?
Hon lovebombar allt de skriver med femhundra hjärtan och bedjande händer.
Pinsamt och överdrivet i vanlig a la Anna-stil
Varför? Vad är baktanken?

Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Här är ett urval av Annas kommentarer på Louies (Magdalenas fästman) Instagram:

https://postimg.cc/gallery/rsbbb5G

Nog är hon ute efter någonting. Min spontana tanke är att hon försöker samla pluspoäng hos Louie med förhoppning om att han talar med Magdalena för att lösa den dispyt som finns mellan dem.
Hon vill komma på bröllop samt hoppas på en roll i någon TV-serie som Louie håller på med. Skriver på spanska för att manipulera honom att "förstå" att de har så mycket gemensamt genom sina spanska rötter
En sak är säker, Took har alltid en baktanke med allt hon gör. Det är så en narcissist fungerar.

Tillägg: Att dra in Maggans sons självmord, och i samma mening skriva att HON SJÄLV minsann gått igenom NÄSTAN samma sak, är bara för mycket. (Nägon av Tookbarnen har väl snackat om självmord i samband med sina domar.)
Citera
2021-10-03, 18:09
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Hon vill komma på bröllop samt hoppas på en roll i någon TV-serie som Louie håller på med. Skriver på spanska för att manipulera honom att "förstå" att de har så mycket gemensamt genom sina spanska rötter
En sak är säker, Took har alltid en baktanke med allt hon gör. Det är så en narcissist fungerar.

Tillägg: Att dra in Maggans sons självmord, och i samma mening skriva att HON SJÄLV minsann gått igenom NÄSTAN samma sak, är bara för mycket. (Nägon av Tookbarnen har väl snackat om självmord i samband med sina domar.)
I sällskap med annna kommer fokus riktas mot hennes höghet själv.
Hon är vidrig och kan inte stå tillbaka för någon, ska alltid framhävda sig själv.
Det spelar ingen roll vad en person utsatts för, i slutändan så kommer det att handla om hur annna gått på knäna och nästan varit en vinnare i melodifestivalen.. och hur hon lidit och nästan dött.
Kommer hon någonsin vakna upp ur sin rosa fluffdröm? Hon har aldrig levt utan vaggats in i en falsk moderupplyftande fantasivärld, att hon är en stjärna, kan sjunga, är sexig och sensuell.
Obehagligt.
Citera
2021-10-03, 18:25
Medlem
Citat:

Anna skriver till dem som om de behövde hennes stöttning. Att prata om Maggans son är ju känslokallt så det räcker, men även det hon skriver till Louie att "DU har aldrig varit ful" är ju tondövt. Som om han behövde hennes försäkran kring sitt utseende??

Så nu jobbar hon för att kunna få en inbjudan till ett bröllop. Hon kanske tänker på att när det är bröllopstider ska gammalt groll vara glömt.
Citera
2021-10-03, 18:32
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
I sällskap med annna kommer fokus riktas mot hennes höghet själv.
Hon är vidrig och kan inte stå tillbaka för någon, ska alltid framhävda sig själv.
Det spelar ingen roll vad en person utsatts för, i slutändan så kommer det att handla om hur annna gått på knäna och nästan varit en vinnare i melodifestivalen.. och hur hon lidit och nästan dött.
Kommer hon någonsin vakna upp ur sin rosa fluffdröm? Hon har aldrig levt utan vaggats in i en falsk moderupplyftande fantasivärld, att hon är en stjärna, kan sjunga, är sexig och sensuell.
Obehagligt.

Mamman hade väl rent av kallat Anna sexuell redan när hon var ett litet barn om jag förstod det rätt. Hm, undrar om mammans karlar kanske blev lite närgångna även mot Anna när hon var liten. Hon var ju lite tidigt utvecklad och så en mamma som kallar sitt knappt tonåriga barn för sexig och sensuell.... Ja vi ser ju själva... Anna blev gränslös på alla möjliga sätt och detta har hon fört över på sina egna barn. Det är tragiskt på det hela taget.
Citera
2021-10-03, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Mamman hade väl rent av kallat Anna sexuell redan när hon var ett litet barn om jag förstod det rätt. Hm, undrar om mammans karlar kanske blev lite närgångna även mot Anna när hon var liten. Hon var ju lite tidigt utvecklad och så en mamma som kallar sitt knappt tonåriga barn för sexig och sensuell.... Ja vi ser ju själva... Anna blev gränslös på alla möjliga sätt och detta har hon fört över på sina egna barn. Det är tragiskt på det hela taget.
Det var min första tanke också när jag läste att mamman sagt att Anna var sexuell redan som liten - att någon av mammans karlar utsatt henne för övergrepp och att hon uppmuntrats som liten att vara sexuell.
Sen är det ju en annan femma varför Anna berättar detta. Det är helt sinnessjukt.
Senast redigerad av Jonsson99 2021-10-03 kl. 18:57.
Citera
2021-10-03, 18:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Antonio försökte ta livet av sig vid något tillfälle och har mått dåligt, han satt väl och funderade om han låg inom autismspektrat nyligen i någon live har jag för mig någon skrev, skulle inte förvåna mig.
Maggans son hade asperger.
Citera
2021-10-03, 19:14
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det var min första tanke också när jag läste att mamman sagt att Anna var sexuell redan som liten - att någon av mammans karlar utsatt henne för övergrepp och att hon uppmuntrats som liten att vara sexuell.
Sen är det ju en annan femma varför Anna berättar detta. Det är helt sinnessjukt.

Anna förstår inte vad som är socialt lämpligt att säga. Hon förstår ju inte att det HON säger och gör får folk att reagera, hon förstår inte att hon inte alltid kan styra vad folk tycker, hon förstår inte sig själv,hon förstår inte vad hon tål och hon förstår inte vad det innebär när hon säger "alltid provocerar det någon".
Det är som att Anna inte förstår någonting, hon har svag central koherens dvs fattar sammanhang rätt dåligt.
Tror inte att det bara är uppfostran som fått Anna att bli den hon är, då borde Annas övriga "systrar" bete sig likadant.
Anna är sådan som person, hon är född till en viss personlighet som dessvärre inte har fått bra stöd i livet för att bli en hyfsat mogen och stabil person.
Citera
2021-10-03, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Under-Jorden
Det skiter ju Booken i fattaruväl.
Fan.. Gratis tårta och allt!! Anna förväntar sig fiskdamm och godispåse då hon går hem.
Gratis blommor har hon med sig från blomsterflickan eller vad nu företaget heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in