2021-09-13, 23:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
💋 Vem var först med pussen på sitt barn?
Som vi vet har Anna hängt på andra artister och då framförallt på Carola, som nu har fått kritik på att hon blev så glad att regeringen släpper på restriktionerna och när dom står vid ett rödljus så pussar hon sin dotter på 10 år mitt på munnen 💋
Som vi vet pussade Anna sin son på 21år mitt på munnen i lördags kväll..
Var det också en copy catt av Anna.
Carola har fått mycket skit för det, undra vad dom skulle säga om Bookens heta mamma puss 💋👅

Ja, just det!
Anna sitter och lusläser andras IG för att få lite inspiration.. Pinsamma tant Anna.
Citera
2021-09-14, 01:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Aha, antagligen jobbade han mot svenska marknaden då och var det i trakterna av deras lägenhet så finns inte så många företag att välja på. Jag kan nästan garantera att ingen kollega ens ryckte på axlarna. Kokain nyttjas ju på arbetstid. Tror du har rätt att han inte lyckades särskilt bra, orten snack inger inget förtroende.

Som jag förstått det var det våldtäktsdomen som kom till företagets kännedon vilket avslutade hans karriär i Spanien.
Troligen hade folk som blivit uppringda av honom aviserat olämpligheten med att ha honom i samma lokal som en massa tjejer vilket gjorde att han blev uppsagd.

Det var alltså inte narkotikaförseelsen som var grunden till uppsägelsen utan våldtäktsdomen. Det är ju därför han är bitter och säger att han är oskyldig och skyller på den andra killen. Våldtäktsdomen och narkotikaförseelsen hindrade troligen honom att jobba på byggföretaget också eftersom de flesta vet vid det här laget vad som har hänt och att hans mamma förnekar det hela.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-14 kl. 01:33.
Citera
2021-09-14, 01:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gyllenehunden
Har Roberto avskedats från sitt jobb? Verkar som att han är hemma med la familia mest hela tiden…

Kanske eller också bad de honom att ta en lång semester pga strulet med familjen.
Arbetsgivaren kan ju inte vara glad på vare sig honom eller hans familj när de är kriminella hela högen. Det är väl därför han får stå utanför en klockbutik förstås. De vågar inte ha honom på något annat.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-14 kl. 01:38.
Citera
2021-09-14, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkLacey
Nej han bara husslar och blåser och rånar folk..
Jo, Han ljuger allt han med och har dålig koppling till verkligheten. Han tror han är en invandrare och anser att han aldrig tvingat sig på någon…

Att ta till ”rasistkortet” när man är född i Sverige med svenska föräldrar, som har påbrå från Spanien… Pinsamt.

Ingen i Stolledano familjen pratar ”orten språk”’. Varför gör han det?
Citera
2021-09-14, 02:23
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennethkarlsson
Är detta något som togs upp i våldtäktsdomen? Att han pga handikapp saknar förståelse för empati och sociala koder?

Helt sjukt att han inte fick fängelse för våldtäkt. Sverige framstår ju som ett dåligt skämt.
Citera
2021-09-14, 02:44
Medlem
cece123s avatar
Har roat mig med att läsa Annas betyg från Eklidens skola, nionde klass.
Anna briljerar i hemkunskap, musik och engelska med treor.. ....
Bör tilläggas att det var allmän engelska..
I svenska hade hon en tvåa, i matte en etta och 😄 det var i allmän kurs.
Anna som skrytit om att hon höll på med idrott.. Var det en testomgång hon körde vid tex handboll, för nog borde hon haft bättre betyg än en etta i idrott..

Sedan noterar jag att vid många ämnen står det ht, det innebär nog att hon skolkade stora delar av vt och gick bara på lektioner som hon kände sig motiverad att gå till .
Förmodligen låg lilla prinsessan och sov fram på eftermiddagarna under större delen av tonåren.. Något som är väl aktuellt än idag..
Som tillägg valde Anna märkligt nog franska som det nog sket sig för, i 9an bytte hon till ett mer praktiskt tillval.. Ritningar, modeller och foto och fick en 1a.

Varför valde hon inte spanska som tillval...??
I barnkunskap hade Anna en 2a.. Förvånar mig inte, 4 år senare fick hon barn..
1,5 var snitt betyget.. Strålande Anna!
Man förstår var Antonio och Fetlicia fått sina läshuvuden ifrån.

https://pasteboard.co/4eHcYewpXjZo.jpg
Senast redigerad av cece123 2021-09-14 kl. 02:46.
Citera
2021-09-14, 02:53
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna som skrytit om att hon höll på med idrott.. Var det en testomgång hon körde vid tex handboll, för nog borde hon haft bättre betyg än en etta i idrott..

Sedan noterar jag att vid många ämnen står det ht, det innebär nog att hon skolkade stora delar av vt och gick bara på lektioner som hon kände sig motiverad att gå till .
Förmodligen låg lilla prinsessan och sov fram på eftermiddagarna under större delen av tonåren.. Något som är väl aktuellt än idag..
Som tillägg valde Anna märkligt nog franska som det nog sket sig för, i 9an bytte hon till ett mer praktiskt tillval.. Ritningar, modeller och foto och fick en 1a.

Oh My GADD!
Hon måste vara Sveriges mest korkade kändis. Lägre snitt än så tror jag inte någon annan har. Carola t.ex. hade ju femma i både musik och idrott.
Citera
2021-09-14, 03:05
Medlem
Citat:

Eller spanska som hemspråk.. 😂

Trodde hon slutade skolan i 8:an..🤔
Citera
2021-09-14, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Ja, som jag har förstått, så sitter de fastlimmade, en och en, på hennes egna nerslipade gaddar, rundare och klumpigare än de egna tänderna, som en limmad hätta.

För att få den rätta känslan med alla dessa limmade löständer i munnen, så kan man ju prova med valfri lösgom i plast...finns att köpa på Buttericks.
I november brukar de ha ett stort urval inför Halloween, ofta på rea också.

Nu tänker jag inte göra mig lustig över hennes garnityr, genom att härleda till Buttericks urval, men tror att man kan beställa fina, vita exemplar i porslin, (eller i keramik, enligt Anna är det ju samma sak...hrmm), därifrån också...

Problemet med såna löständer Anna har, är för det mesta att bäraren av dessa, får problem att "bita av", typ en seg fralla, en köttbit, eller bara i största allmänhet, bita ifrån när det behövs, eftersom de inte kan göras med normal skärpa, vassa alltså.

Att långsamt mala ner födan är ett bättre alternativ med dessa löständer.

Har man otur, så kan man även få problem med att heta/kalla drycker känns rejält i den nerslipade, underliggande tandens pulpa, men detta kan man undvika genom att inta varma och kalla drycker via sugrör.

End of lesson 1.0

Jag har "löständer" efter en olycka. Framtänderna gick inte att rädda som man gjorde en bro som fästes i hörntänderna som då fick slipas ner. Bara det att det blev en skarv som samlar bakterier. Vilket gör att skulle jag missa att borsta tänderna noga på 1 dygn blir det infekterat vid tandköttet. Tandstenen frodas och tandfickor bildas. Resultatet kan bli tandlossning. Det är ett helvete att hålla rent eftersom det blev så dåligt gjort.
Annas gaddar kostade 4000 kr tanden har jag för mig hon så i en intervju. Det kommer kosta betydligt mer att ställa allt till rätta. Har du en gång slipat ner en tand har du för alltid förstört den. En slarvigt gjord krona ger dig infektioner i hela kroppen, tro mig. Jag vet av egen erfarenhet.
Så att sitta och dricka kaffe med sugrör är för mig ett bevis på att tändetna ilar rejält.
Känner Anna ångest över tänderna förstår jag henne, jag hade haft panik.
Citera
2021-09-14, 07:02
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:

Tack för det. Jag undrade tidigare över hennes skolbetyg och det där var faktiskt sämre än förväntat. Då vet vi att hon var lat och korkad redan som barn och att de egenskaperna gått i arv. Jag gissar att Maritha Book hade liknande betyg från skolan.
Citera
2021-09-14, 07:51
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Jag har "löständer" efter en olycka. Framtänderna gick inte att rädda som man gjorde en bro som fästes i hörntänderna som då fick slipas ner. Bara det att det blev en skarv som samlar bakterier. Vilket gör att skulle jag missa att borsta tänderna noga på 1 dygn blir det infekterat vid tandköttet. Tandstenen frodas och tandfickor bildas. Resultatet kan bli tandlossning. Det är ett helvete att hålla rent eftersom det blev så dåligt gjort.
Annas gaddar kostade 4000 kr tanden har jag för mig hon så i en intervju. Det kommer kosta betydligt mer att ställa allt till rätta. Har du en gång slipat ner en tand har du för alltid förstört den. En slarvigt gjord krona ger dig infektioner i hela kroppen, tro mig. Jag vet av egen erfarenhet.
Så att sitta och dricka kaffe med sugrör är för mig ett bevis på att tändetna ilar rejält.
Känner Anna ångest över tänderna förstår jag henne, jag hade haft panik.
Åh, fy så hemskt, tack för att du delar med dig av din egn ofrivilliga erfarenhet av löständer. Tycker att det ser väldigt mörkt ut mellan boookens tänder, kan det vara tandsten? Jag måste fråga om du fick några råd av din tandläkare inför valet av löständer? Jag undrar hur boooken uttryckte sin önskan om sina abnormt stora kritvita gaddar?
Citera
2021-09-14, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Åh, fy så hemskt, tack för att du delar med dig av din egn ofrivilliga erfarenhet av löständer. Tycker att det ser väldigt mörkt ut mellan boookens tänder, kan det vara tandsten? Jag måste fråga om du fick några råd av din tandläkare inför valet av löständer? Jag undrar hur boooken uttryckte sin önskan om sina abnormt stora kritvita gaddar?

Hon sa det i en intervju att hon fick först en uppsättning tänder men det var ej vita nog så de beställdes nya
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in