2021-10-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
I morse var Lill Lindfors med på Nyhetsmorgon.
Hon är 81 år och firar 60 år som artist.
Hon ska ha en jubileumsturné i sommar angående det.
Till skillnad mot Anna är Lill en riktig artist och ödmjuk, trevlig, rolig och begåvad.
Undrar hur Anna ska manifestera sina snart 40 år som " artist"
Då håller Robban i mobilen och Anna mimar och dansar bakom en stol. Lajv för vissa betalande fans precis som i det lyckade matlagningsprogrammet i Annas kök.
Citera
2021-10-02, 21:31
Medlem
Är att böla hos Malou på egen begäran det ”riiiktigt KUL😉🙌🏽👏🏽🙌🏽👏🏽🙌🏽” hon har på gång nu enligt sista inlägget där hon taggar bästa klänningsföretaget? Really?
Citera
2021-10-02, 21:37
Medlem
Myrraas avatar
Om det är ägaren E*ube som Felicia är tilsammans med har de något gemensamt. Han verkar också fortfarande bo hemma
Citera
2021-10-02, 21:46
Medlem
Nu vill hon bli vän med Magdalena Graaf igen. Hon följer henne på Instagram och tokgillar hennes inlägg 🙈
Citera
2021-10-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrraa
Om det är ägaren E*ube som Felicia är tilsammans med har de något gemensamt. Han verkar också fortfarande bo hemma

Han har väl någon anknytning till Italien förmodligen och där bor man hemma hos föräldrarna längst i Europa så.
Citera
2021-10-02, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Är att böla hos Malou på egen begäran det ”riiiktigt KUL😉🙌🏽👏🏽🙌🏽👏🏽🙌🏽” hon har på gång nu enligt sista inlägget där hon taggar bästa klänningsföretaget? Really?

Yes, really! 😂

Som den narcissist, jag misstänker att hon är, tror hon att hon ska få upprättelse nu.

Tror hon att sitta i hennes ”BFF” Malou’s soffa och gråta ut IGEN, kommer att göra att hon är i ropet igen… 🙄

Frågan är varför hon försöker snika till sig en galaklänning igen?
Citera
2021-10-02, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Yes, really! 😂

Som den narcissist, jag misstänker att hon är, tror hon att hon ska få upprättelse nu.

Tror hon att sitta i hennes ”BFF” Malou’s soffa och gråta ut IGEN, kommer att göra att hon är i ropet igen… 🙄

Frågan är varför hon försöker snika till sig en galaklänning igen?

Att tigga prylar, spons och uppmärksamhet är ju hennes paradgren så det förvånar mig egentligen inte.
Att hon aldrig fattar att hon är ett driftkucku som gräver sig djupare ner med alla nya offerkoftor hon knåpar ihop är svårare att fatta. Men narcissister är ju resistenta mot verkligheten
Citera
2021-10-02, 22:31
Citat:
Ursprungligen postat av Masseyfergusson
Nu vill hon bli vän med Magdalena Graaf igen. Hon följer henne på Instagram och tokgillar hennes inlägg 🙈

Självklart
Är ju bröllop i faggorna för Maggan då hennes snubbe friade över en kebab häromdagen
Vilken chans för Anna att gå på kändisbröllop
Citera
2021-10-02, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Självklart
Är ju bröllop i faggorna för Maggan då hennes snubbe friade över en kebab häromdagen
Vilken chans för Anna att gå på kändisbröllop

Hon har inga hämningar.
Maggan har ju gjort klart för henne för många år sen att hon vill inte ha med Anna att göra.
Citera
2021-10-02, 23:39
Citat:
Ursprungligen postat av Masseyfergusson
Hon har inga hämningar.
Maggan har ju gjort klart för henne för många år sen att hon vill inte ha med Anna att göra.
Jaa fast Anna är Anna och hon bryr sig ju inte
Citera
2021-10-02, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Att tigga prylar, spons och uppmärksamhet är ju hennes paradgren så det förvånar mig egentligen inte.
Att hon aldrig fattar att hon är ett driftkucku som gräver sig djupare ner med alla nya offerkoftor hon knåpar ihop är svårare att fatta. Men narcissister är ju resistenta mot verkligheten

Narcissister har inte ett tänk som vi ”normala” har. Det har jag tyvärr lärt mig den hårda vägen, när jag var tvungen att läsa mig till hur dessa känslokalla monster fungerar.

Känner igen mycket i hennes pågående ”cykler” som ni har beskrivit i tråden.

Hon kommer att kämpa till sista bloddroppen. Att hon kastar sina barn och Roberto under bussen bekommer inte henne det minsta. Förutom att hon då inte har några hon kan trycka ner, så hon mår bättre. 😡
Citera
2021-10-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Narcissister har inte ett tänk som vi ”normala” har. Det har jag tyvärr lärt mig den hårda vägen, när jag var tvungen att läsa mig till hur dessa känslokalla monster fungerar.

Känner igen mycket i hennes pågående ”cykler” som ni har beskrivit i tråden.

Hon kommer att kämpa till sista bloddroppen. Att hon kastar sina barn och Roberto under bussen bekommer inte henne det minsta. Förutom att hon då inte har några hon kan trycka ner, så hon mår bättre. 😡

Förstår detta 100%. Jag tror att många av oss som blir mest provocerade av Anna och liknande människor delar en personlig gemensam erfarenhet av narcissister/histrioniker/psykopater mfl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in