2021-06-26, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer
Lite bilder iallafall
https://postimg.cc/gallery/QC7JgYd
På de bilderna var det inget filter. Vilka underarmar och händer, värre än en skogshuggare.
Citera
2021-06-26, 21:21
Medlem
Anna gör ”vegitariska” tacos då Vanessas kompis inte äter kött. Är hon inte fantastisk så säg.
Citera
2021-06-26, 21:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/BnNG9PV

Om någon har missat det så har hon gått igenom något svårt.
Igen.
Men fråga inte vad som hänt för lite privat måste hon faktiskt få vara 🙄😁😁

Det svåra är väl bla att hon ställde till så att medierna fick reda på att Kin och Dr Alban hade skiljt sig samt att My åkte iväg så nu har hon ingen kompis kvar att åka till.
Sedan har vi den eventuella anmälningen av kommentaren men hon var ju ledsen redan den dag som medierna skrev om Kins och dr Albans skilsmässa vilket var före polisanmälan så det mesta tyder på att det är My samt att Kin och Dr Alban skällt på henne som hon är ledsen för. Hon har inget konskvenstänkande och inte förrän folk tar avstånd börjar hon begripa att något blev tokigt men istället för att förstå att allt är hennes eget fel skyller hon ifrån sig på alla andra.
Citera
2021-06-26, 21:56
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Det svåra är väl bla att hon ställde till så att medierna fick reda på att Kin och Dr Alban hade skiljt sig samt att My åkte iväg så nu har hon ingen kompis kvar att åka till.
Sedan har vi den eventuella anmälningen av kommentaren men hon var ju ledsen redan den dag som medierna skrev om Kins och dr Albans skilsmässa vilket var före polisanmälan så det mesta tyder på att det är My samt att Kin och Dr Alban skällt på henne som hon är ledsen för. Hon har inget konskvenstänkande och inte förrän folk tar avstånd börjar hon begripa att något blev tokigt men istället för att förstå att allt är hennes eget fel skyller hon ifrån sig på alla andra.
Hon sa själv att hon ”varit tvungen att polisanmäla” något på midsommarafton.. frågan är vem och varför??
Kin har gillat hennes senaste inlägg så jag tror inte att hon (eller Alban) är särskilt upprörda över ”avslöjandet”.
Citera
2021-06-26, 22:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
På de bilderna var det inget filter. Vilka underarmar och händer, värre än en skogshuggare.
Dessutom tjocka prinskorv-fingrar. Men vilket äckligt jäkla ljus hon hade.
Citera
2021-06-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag kollade faktiskt i efterhand. I korthet gick det ut på att Anna från och med nu är en helt vanlig tjej som vem som helst. Detta upprepade hon ett antal gånger. Hon vaknade och var ledsen för något som hon som vanligt inte kan avslöja förrän tidpunkten är den rätta. Det vill säga aldrig. Men istället för att ta livet av sig (vilket jag var säker på att han skulle säga/tyckte hon sa) bestämde hon sig för att starta discokulan och egenhändigt slänga ihop ett spontant midsommarfirande.

Det verkar ha gått sådär. En tant dök upp och kraschade dansgolvet. Vet inte vem det är. Sedan bjöd hon Vanessa och hennes kompis på sprit. Men det kanske är ok när man är 19? Anna ör bra packad vid halvett. Hon påstår att hon inte druckit en droppe på nånting (typ två år och tre månader), det är annars bara nyktra alkoholister som håller koll ner på vecka och dag hur länge de varit nyktra. Själv minns jag hur Anna bjöd grannarna på groggbuffe för ett par månader sedan. Jag minns även hur gott Anna tyckte det var med Irish Loffe några veckor dessförinnan. Men men, vem räknar?

Anna står och gråter och hånskrattar om vartannat. En förskärare i handen och det hade varit en skräckfilm. Hon tappar det verkligen och lär vara rejält bakis idag. Hon super till och sveper en Galliano rent. "Fy fan vad gott!" Sedan tar hon en till med lite vispgrädde. Ännu godare tydligen. Då berättar hon om sitt hemliga vispa grädde a la Anna. Man visar grädde med vaniljsocker tills det är tjockt. Sen häller man av någon anledning på vanlig ovispad vispgrädde på grädden. Anna visar genom att sleva i sig några matskedar direkt från skålen. Kaffe är så onödigt i en Hot shot, berättar hon. Galiano o grädde är tillräckligt.

Hon gråter och är förbannad om vartannat. Blockar lite random personer som inte säger att hon är vackrast på väggen. Hon upprepar allt tre gånger. Någon har varit dum. Hon tar ingen skit. Hon har polisanmält något. Nu skiter hon i allt och är en toppentjej igen. En vanlig tjej. Vanliga tjejer blir fulla, så det står hon för. Med en särskild hälsning till alla oss härinne hon försöker skrämmas med att hon vet vilka vi är... hon har ingen aning. Hon är väldigt sjuk och jag skulle tvångsinlägga henne om jag vore hennes man. Hennes man syntes aldrig till. Jag tror megafesten bestod av Anna och en annan tant, samt stackars Vanessa och hennes väninna. De vågade väl inte dra på det där roliga firandet med andra ungdomar och lämna morsan ensam?
Missade du när hon står med monsterkniven, för att skära tårta?
Citera
2021-06-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

När jag såg det inlägget hos Kin visste jag inte att skilsmässan var "hemlig" (eftersom jag inte följer skvallerpressen), men jag tyckte ändå att det var rätt märkligt att man kliver in i sin väns sovrum, fotar (!) och lägger ut (!!). Hon visar verkligen inte någon respekt alls.
Hon är sååå wierd.
Citera
2021-06-27, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Hon sa själv att hon ”varit tvungen att polisanmäla” något på midsommarafton.. frågan är vem och varför??
Kin har gillat hennes senaste inlägg så jag tror inte att hon (eller Alban) är särskilt upprörda över ”avslöjandet”.

Att Kin har gillat hennes senaste inlägg betyder inget. Som den narcissist hon är har hon säkert ”hotat” med att avslöja mer komprometterande detaljer kring Alban och Kins skilsmässa...
Citera
2021-06-27, 02:06
Medlem
Slapptasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Mamma Anna var lika vältalig som alltid 🙄

https://postimg.cc/gallery/p8NJtV4

Vad är det Anna menar med "Ska jag tala om för alla vad du drömt om pervo" och "du som drömmer om gamla tanter"? Detta säger hon till någon som kallar sig @ell.myr.
Det låter ju nästan som att Anna känner den andra personen.
Citera
2021-06-27, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
När jag såg det inlägget hos Kin visste jag inte att skilsmässan var "hemlig" (eftersom jag inte följer skvallerpressen), men jag tyckte ändå att det var rätt märkligt att man kliver in i sin väns sovrum, fotar (!) och lägger ut (!!). Hon visar verkligen inte någon respekt alls.
Hon är sååå wierd.

Precis! Att sen lägga upp bild på ytterdörren med Kin’s namn på...
Citera
2021-06-27, 03:06
Medlem
https://youtu.be/Y4aJ32bheKg
Här förklarar Anna om sin skäggväxt och hormonsjukdom
Citera
2021-06-27, 03:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
https://youtu.be/Y4aJ32bheKg
Här förklarar Anna om sin skäggväxt och hormonsjukdom

Hormonsjukdom??
Hon har väl hamnat i klimakteriet som normala kvinnor gör eller ser hon sig plötsligt inte som kvinna?
Det måste väl vara spriten och pillren som talar när hon påstår att hon har en hormonsjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in