2021-11-03, 20:14
Medlem
Anna får mig ibland att tänka på dansbandsfabriksscenen i Galenskaparnas film ”Leif”, där unga killar som sorterats bort från soloartistfabriken kommer in på löpande band.
”Det går alltså inte att göra soloartister av dem, däremot passar de bra till dansband!”, säger Per Fritzells karaktär.

Kanske Anna hade kunnat bli en habil dansbandssångerska om hon haft en något mindre giftig personlighet (hon hade ju haft ett band hon hade varit tvungen att fungera tillsammans med) och skött sin röst bättre? Inte en av Kikkis kaliber, men hon hade fått sjunga iallafall.
Men det var kanske inte fint nog för henne-inte tillräckligt med balla kändisfester? Inte så mycket TV-exponering? Hon har verkligen skött sin karriär katastrofalt och med vansinniga prioriteringar utifrån de förutsättningar hon har. Hon är inte i närheten av sin idol Céline Dion.
Senast redigerad av PannaSnook 2021-11-03 kl. 20:25.
Citera
2021-11-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Anna får mig ibland att tänka på dansbandsfabriksscenen i Galenskaparnas film ”Leif”, där unga killar som sorterats bort från soloartistfabriken kommer in på löpande band.
”Det går alltså inte att göra soloartister av dem, däremot passar de bra till dansband!”, säger Per Fritzells karaktär.

Kanske Anna hade kunnat bli en habil dansbandssångerska om hon haft en något mindre giftig personlighet och skött sin röst bättre? Inte en av Kikkis kaliber, men hon hade fått sjunga iallafall.
Men det var kanske inte fint nog för henne-inte tillräckligt med balla kändisfester? Inte så mycket TV-exponering? Hon har verkligen skött sin karriär katastrofalt och med vansinniga prioriteringar utifrån de förutsättningar hon har. Hon är inte i närheten av sin idol Céline Dion.

Som dansbandssångerska skulle hon ju bli tvungen att jobba. Dvs förmodligen turnera en hel del. Vem skulle då ta hand om familjen och sköta hemmet?
Roberto kke vill ha en hemmafru...
Citera
2021-11-03, 20:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook

Kanske Anna hade kunnat bli en habil dansbandssångerska om hon haft en något mindre giftig personlighet (hon hade ju haft ett band hon hade varit tvungen att fungera tillsammans med) och skött sin röst bättre? Inte en av Kikkis kaliber, men hon hade fått sjunga iallafall.

Anna har väl i princip varit en dansbandssångerska, eftersom ABC låten verkligen har ett dansbandsstuk.
Men i Annas Universum går det inte att jämföra henne, som har en fantastisk röst i nivå med Celine och snäppet bättre än Lady Gaga med simpla Svensson dansbandssångerskor.
I allafall i Annas Universum.

Hon har en önskelista som består av att sjunga house, rnb och en och annan duette med svenska popeliten, eller varför inte med The Weeknd och bli producerad av The Swedish housemafia..
Då kanske han äntligen kommer få sin grammis.. Tack vare Anna..

Anna har ju uttryckt flertalet gånger att drömma måste man få göra.
Sure.. Om man inte låtar drömmarna ta över ens liv, så att inget annat blir gjort mer än en massa dagdrömmeri samt duscha, tvätta och äta..
Citera
2021-11-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Det är säkert Tony Irwing, jag var inne på hans Instagram och Anna har skrivit ett långt inlägg med många hjärtan på hans Instagram.

Måste vara Secret Song. På sidan där man kan boka biljetter finns det tyvärt bara kommande datum (4:e och framåt) och man kan se vilka personer som kommer att få en hyllning vid varje inspelningstillfälle.

Jag var inne på sidan för någon vecka sedan och är helt hundra på att det fanns inspelningsdag den 2:a nov. Letade redan då efter någon person att koppla ihop Booken med men tyckte inte jag såg någon självklar kandidat. Kommer tyvärr inte ihåg helt säkert vilka namn som stod på den 2:a, men nånstans i bakhuvudet så klingar alla Annas senaste följda kändisar välbekant på nåt sätt. Edwin, Tony, Ellen och Keyyo tror jag fanns med på de första programmen. Tony är väl en bra gissning.
Om hela programidén ska bygga på att det är hemligt ända till sändningsdagen så är ju Booken helt fel val. I stället för att hålla tyst så slänger hon ut en massa ledtrådar och vi löser det! Mardrömsdeltagare!
Citera
2021-11-03, 21:19
Medlem
Har hon helt släppt vanföreställningarna hon hade i somras om att sända radio?
Citera
2021-11-03, 21:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Någon som har en gissning om vilken känd artists låt Anna får sjunga?
Jag tippar på Ugglas med texten IQ kan ABC.
Citera
2021-11-03, 21:25
Medlem
Topgun855s avatar
Tanten har alltså gått en fantastisk morgonpromenaden filma sig själv på altanen. Det kanske räcka att gå ut på tomten för henne?= promenad....
Helt torr i håret inte det minsta blött trots att fukten låg tung i bakgrunden på filmen.
Lögnerna avlöser varandra hela tiden...
Citera
2021-11-03, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topgun855
Tanten har alltså gått en fantastisk morgonpromenaden filma sig själv på altanen. Det kanske räcka att gå ut på tomten för henne?= promenad....
Helt torr i håret inte det minsta blött trots att fukten låg tung i bakgrunden på filmen.
Lögnerna avlöser varandra hela tiden...
Mmm jaa promenad till postlådan
Hon ser otroligt nyduschad o fräschut efter en promenad
Ska vi säga som Tunnan
Fake fake fake promenad 🙄😂😂
Citera
2021-11-03, 22:08
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Någon som har en gissning om vilken känd artists låt Anna får sjunga?
Jag tippar på Ugglas med texten IQ kan ABC.
Det är gästen som sitter i stolen som ska överraskas med att en artist som han/hon har en relation med sjunger favoritlåten.
Så … med risk för att upprepa mig… min gissning är att Märstamorsan får sjunga ngn av Tony Irwings favoritlåtar troligtvis ”I’ll survive”.
Citera
2021-11-03, 22:19
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det är gästen som sitter i stolen som ska överraskas med att en artist som han/hon har en relation med sjunger favoritlåten.
Så … med risk för att upprepa mig… min gissning är att Märstamorsan får sjunga ngn av Tony Irwings favoritlåtar troligtvis ”I’ll survive”.
Oki, tror inte Uggla ställer upp på sånt där trams så jag har nog fel.
Citera
2021-11-03, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsgeggamojja
Måste vara Secret Song. På sidan där man kan boka biljetter finns det tyvärt bara kommande datum (4:e och framåt) och man kan se vilka personer som kommer att få en hyllning vid varje inspelningstillfälle.

Jag var inne på sidan för någon vecka sedan och är helt hundra på att det fanns inspelningsdag den 2:a nov. Letade redan då efter någon person att koppla ihop Booken med men tyckte inte jag såg någon självklar kandidat. Kommer tyvärr inte ihåg helt säkert vilka namn som stod på den 2:a, men nånstans i bakhuvudet så klingar alla Annas senaste följda kändisar välbekant på nåt sätt. Edwin, Tony, Ellen och Keyyo tror jag fanns med på de första programmen. Tony är väl en bra gissning.
Om hela programidén ska bygga på att det är hemligt ända till sändningsdagen så är ju Booken helt fel val. I stället för att hålla tyst så slänger hon ut en massa ledtrådar och vi löser det! Mardrömsdeltagare!

Igår 2 nov spelades det iaf in ett avsnitt med Per Andersson, Keyyo och Amelia Adamo. Sen om dom spelar in fler avsnitt per dag vet jag ej.
https://postimg.cc/SY2pZCMz
Senast redigerad av Nickolito 2021-11-03 kl. 22:31.
Citera
2021-11-03, 22:27
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Igår 2 nov spelades det iaf in ett avsnitt med Per Andersson, Keyyo och Amelia Adamo. Sen om dom spelar in fler avsnitt per dag vet jag ej.
3 nov tror jag det var Tony Irving, Clara Henry och Edvin Törnblom
Mycket avslöjande bilder på Irvings IG
https://postimg.cc/kRSk8tJb
Senast redigerad av Boopidoo 2021-11-03 kl. 22:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in