2021-10-01, 17:59
Medlem
Apnackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caaroliiine
Anna var hela dagen igår och verkar även vara på plats idag på Kicki-Otto och får se hur allt går till från grunden, allt enligt egen utsago… hade vart okej om hon var ett barn under 12 typ?!?! Asså snälla NEJ, låt dom va!!! Nu är väl hela stället kontaminerat med löshår ā la Anna och skratch of sweden gegga från naglarna. Blä!

Filmar också som ett plåster på F som bakar. Jag dör skämsdöden. Varför hänger hon på sina barns arbetsplats!? Vem ska säga till henne?! Send help!

Mitt ordförråd räcker inte till för att kunna beskriva hur sjukt hennes beteende är. Det där kommer ju verkligen inte sluta bra?

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/z5DWN_giCNw
🙄😬

Sprutade kaffe på mobilen runt 1:50 när en person i publiken vänder sig mot kameran och håller för båda öronen som om det gäller livet.
Citera
2021-10-01, 18:27
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Det är Annas chans att SKAPA CONTENT.
Nu när det kanske inte blir fler begravningar på ett tag och Anna ständigt hånas för att hon ägnar dagarna åt att städa och bädda så gäller det att ta fram kreativiteten inom sig. Hon blir ju aldrig erbjuden spabesök eller hotellövernattningar som andra kända instagrammare så då får man ta det som står till förfogande.

Varför ringde hon inte inte till Star FM den 29/9 som en massa andra gjorde? Folk fick biobiljetter, spaövernattningar och Starkryssning mm.
Man behövde bara säga antalet biljetter och vad man ville ha så det hade hon eller hennes barn klarat att göra. Hade hon gjort det hade hon haft material till en hel veckas lajvade kring att resa med ett kryssningsfartyg eller att softa runt i en spaanläggning eller rent av träffa "kollegan" Howard Jones som kommer hit för en konsert.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-10-01 kl. 18:40.
Citera
2021-10-01, 18:43
Medlem
fardtjanstens avatar
Jag stängde av ljudet och ser en yngre kille hålla för öronen, Anna verkar titta på honom.
Kan ju också vara så att han står väldigt nära högtalarna, men hon ser för jäkla rolig ut när hon lyfter på ett ben som en hund gör när den skall pinka.

1.51 ser man hur han håller för öronen.
https://youtu.be/z5DWN_giCNw?t=111
Citera
2021-10-01, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
1.51 ser man hur han håller för öronen.
https://youtu.be/z5DWN_giCNw?t=111

Jag är ingen expert på sång men att sjunga verkar inte vara hennes starkaste sida, och rösten skär sig nu och då.

Professionella sångare behöver väl kontinuerligt öva på sin röst och sånt? Jag läste någonstans om minimum 30 minuter per dag - då räknas inte att mima framför IG.
Citera
2021-10-01, 19:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Jag är ingen expert på sång men att sjunga verkar inte vara hennes starkaste sida, och rösten skär sig nu och då.

Professionella sångare behöver väl kontinuerligt öva på sin röst och sånt? Jag läste någonstans om minimum 30 minuter per dag - då räknas inte att mima framför IG.

Helt riktigt, hon måste öva både sin sångröst och magstödet. Gör man inte det så blir sången ansträngande och fyllt med en massa flåsande eftersom man inte kan hålla ut tonerna.
Citera
2021-10-01, 19:49
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Robetto och Mehmet låg säkert avsvimmade efter av att ha fått se de nyfödda barnen.
Eller så glömde de bort navelsträngarna, de verkar inte vara r i k t i g t avkapade 😁
De enda gångerna Anna borde fira stort framöver, det är när barnen äntligen flyttar hemifrån. Herregud gammjäntan blir ju 31 år nästa år. Det är ju inte normalt.
Eftersom Anna är Doula så gnagde hon naturligtvis av navelsträngarna själv och åt efterbörden.
Citera
2021-10-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Är fisan tillsammans med någon av männen som jobbar på stället?
Tog hon över Vs jobb?
Enligt rykten så har Fetlicia ihop det med ägarn Ejube D. Därför TunnAnnan hänger där så ofta. Alltså bara rykten inget jag är 100 på.
Citera
2021-10-01, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Eftersom Anna är Doula så gnagde hon naturligtvis av navelsträngarna själv och åt efterbörden.

Är Anna utbildad doula??? 😮
Citera
2021-10-01, 20:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Är Anna utbildad doula??? 😮

Utbildad? Nej nej. Men hon är doula ändå såklart
Citera
2021-10-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Utbildad? Nej nej. Men hon är doula ändå såklart

Vet du vad en doula gör?
Citera
2021-10-01, 20:51
Medlem
fardtjanstens avatar
Vem vet, det kanske är till den här kursen hon och åker till när det är hemliga möten!

Citat:
Man kan utbilda sig till doula i ODIS regi. Då får man bland annat lära sig hur man bäst ger stöd, om naturlig smärtlindring, bra ställningar, amning, beröring, förlossningsförloppet och mycket, mycket mera. Det anordnas regelbundet kurser med grundutbildningen till doula. I Stockholm, Göteborg och Skåne hålls de i form av veckoslutskurser, ledda av en erfaren doula.

https://doula.nu/utbildningar/
Senast redigerad av fardtjansten 2021-10-01 kl. 20:52. Anledning: Stavningen
Citera
2021-10-01, 20:54
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Enligt rykten så har Fetlicia ihop det med ägarn Ejube D. Därför TunnAnnan hänger där så ofta. Alltså bara rykten inget jag är 100 på.
Har Ejube.D ett boende som Anna kan acceptera för sin dotter?
Var kommer ryktet ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in